19-vuotias nainen ja 34-vuotias mies yhdessä?

Anonyymi-ap

Onko se laillista?

10

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksei olisi? Vai ovatko sisaruksia?

• Anonyymi

Ihan laillista se on.

• Anonyymi

Olen kiinnostunut yhdestä 19-vuotiaasta liikunnanohjaajasta.

• Tietysti on laillista. Eri asia, kuinka ympärillä olevat ihmiset hyväksyy sen. On kateutta ja monien päähän ei mahdu sellainen ikäero.

"Kyllä, 19-vuotiaan naisen ja 34-vuotiaan miehen suhde on laillinen Suomessa. Ikäero on merkittävä, mutta vain laillinen ikä on ratkaiseva tekijä. Suomessa 18 vuotta täyttänyt henkilö on täysikäinen, joten 19-vuotias on itsenäinen ja voi tehdä omat päätöksensä.

"Kuitenkin, ikäeron vuoksi saattaa olla hyviä syitä keskustella suhteesta, kuten molempien odotukset, elämänvaiheet ja yhteiset kiinnostuksen kohteet. On tärkeää, että suhde perustuu molemminpuoliselle kunnioitukselle ja ymmärrykselle."

Ympäristön suhtautuminen 19-vuotiaan naisen ja 34-vuotiaan miehen suhteeseen voi vaihdella suuresti riippuen kulttuurista, sosiaalisesta ympäristöstä ja yksilöiden henkilökohtaisista mielipiteistä.

1. **Kulttuuriset näkökulmat**: Joissakin kulttuureissa suuret ikäerot parisuhteissa ovat hyväksyttäviä tai jopa tavallisia, kun taas toisissa se saattaa herättää kritiikkiä tai ennakkoluuloja.

2. **Sosiaalinen piiri**: Ystävät ja perhe voivat suhtautua suhteeseen eri tavoin. Toiset saattavat tukea ja ymmärtää suhteen, kun taas toiset saattavat olla huolissaan ikäerosta ja sen vaikutuksista.

3. **Yksilölliset näkemykset**: Ihmiset arvioivat suhteita usein omien kokemustensa ja arvojensa kautta. Jotkut saattavat pitää suurta ikäeroa ongelmallisena, kun taas toiset saattavat nähdä sen vain erona, joka ei vaikuta suhteen laatuun.

4. **Roolimallit ja stereotypiat**: Ympäristössä voi olla ennakkoluuloja tai stereotypioita, jotka vaikuttavat siihen, miten ihmiset näkevät tällaiset suhteet. Esimerkiksi voi olla oletuksia siitä, että vanhempi kumppani pyrkii manipuloimaan nuorempaa.

Yhteenvetona, ympäristön suhtautuminen tällaiseen suhteeseen voi olla moninainen ja se voi vaihdella yksilöiden ja kulttuurien välillä. Tärkeintä on, että suhteen osapuolet tuntevat olonsa mukavaksi ja onnelliseksi yhdessä, riippumatta siitä, mitä muut ajattelevat."

• Anonyymi

On, mutta mitä äitisi perheen päänä tähän skenaarioon sanoo :D

• Anonyymi

Miten niin? Asun yksin.

• Sehän on laillista ja ihan mahtavaa.

• Anonyymi

Linnaanhan siitä joutuu mikäli tätä palstaa on uskominen.

• Anonyymi

Ai niinkö pääseekö sillä presidentiksi?

• Anonyymi

Menehän koulunpenkille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe