Miksi herkkuja ei saa syödä laihdutuksen aikana

Anonyymi-ap

Siitä yksinkertaisesta syystä että jos niitä syö vähänkään aivot alkaa huutamaan niitä koko ajan lisää,eli ne PITÄÄ jättää kaikki Kokonaan pois.

Esim jos syöt 2 suklaanpalaa on kohta koko levy syöty.
Sama homma on kaikilla muillakin herkuilla ja lihottavalla terveellisellä ruualla.

KAIKKI MISTÄ OLET LIHONUT EI SAA SYÖDÄ OLLENKAAN.Eli pitää syödä ERI ruokaa kuin ennen.

14

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen lihonut kaalilla eli jätän sen kokonaan pois.

      • Anonyymi

        Et sinä kaalilla voi millään lihoa.Vaikka söisit sitä päivässä 10 kiloa et liho.


    • Anonyymi

      "Siitä yksinkertaisesta syystä että jos niitä syö vähänkään aivot alkaa huutamaan niitä koko ajan lisää,eli ne PITÄÄ jättää kaikki Kokonaan pois."

      Ei tämä päde kuin ahmintahäiriöisen kohdalla. Eikä se pois jättäminenkään auta kun repsahdus miyä yllä kuvasit on samanlainen kuin kuivilla olleen alkoholistin juotuaan yhden kaljan.

      Jos on aivokemia tasapainossa ei aivot mitään huuda. Riippuvuus on sairaus, hae siihen apua.

      • Anonyymi

        Kyllä se pätee aivan kaikilla,ei siinä ole mitään eroa,se on aivan varma asia.
        Lihominen on aivan yleinen ongelma,ja se JOHTUU juuri tuosta asiasta.Esim jos syöt vaikka muroja tai mysliä,se ei varmasti jää yhteen lautasellisen,vaan syöt sitä vähintään 4- 5 lautasellista tai esim 1 käristemakkara luuletko tosiaan että se jää siihen yhteen makkaran.Ei varmasti.
        Niitäkin menee vähintään 4 jos niitä syö

        Ainut konsti on se ettei niitä syö ja osta ollenkaan.
        Tällä konstilla minäkin olen nyt laihtunut,syönyt olen kyllä mutta hyvin rajoitetusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pätee aivan kaikilla,ei siinä ole mitään eroa,se on aivan varma asia.
        Lihominen on aivan yleinen ongelma,ja se JOHTUU juuri tuosta asiasta.Esim jos syöt vaikka muroja tai mysliä,se ei varmasti jää yhteen lautasellisen,vaan syöt sitä vähintään 4- 5 lautasellista tai esim 1 käristemakkara luuletko tosiaan että se jää siihen yhteen makkaran.Ei varmasti.
        Niitäkin menee vähintään 4 jos niitä syö

        Ainut konsti on se ettei niitä syö ja osta ollenkaan.
        Tällä konstilla minäkin olen nyt laihtunut,syönyt olen kyllä mutta hyvin rajoitetusti.

        Dietit jotka toimii on yleensä hyvin rajoitettuja syömisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pätee aivan kaikilla,ei siinä ole mitään eroa,se on aivan varma asia.
        Lihominen on aivan yleinen ongelma,ja se JOHTUU juuri tuosta asiasta.Esim jos syöt vaikka muroja tai mysliä,se ei varmasti jää yhteen lautasellisen,vaan syöt sitä vähintään 4- 5 lautasellista tai esim 1 käristemakkara luuletko tosiaan että se jää siihen yhteen makkaran.Ei varmasti.
        Niitäkin menee vähintään 4 jos niitä syö

        Ainut konsti on se ettei niitä syö ja osta ollenkaan.
        Tällä konstilla minäkin olen nyt laihtunut,syönyt olen kyllä mutta hyvin rajoitetusti.

        "Kyllä se pätee aivan kaikilla,ei siinä ole mitään eroa,se on aivan varma asia."

        Ei päde. Ei ole varma kuin itselläsi. Ihmisillä ei ole samoja himojen kohteita. Sinä vain riippuvaisen sairailla aivoilla luulet että kaikilla on samat oireet ja kaikilla on samat ongelmat. Alkoholistikaan ei käsitä kun joku sanoo ettei pidä alkoholista ja siitä olotilasta minkä alkoholi aiheuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pätee aivan kaikilla,ei siinä ole mitään eroa,se on aivan varma asia.
        Lihominen on aivan yleinen ongelma,ja se JOHTUU juuri tuosta asiasta.Esim jos syöt vaikka muroja tai mysliä,se ei varmasti jää yhteen lautasellisen,vaan syöt sitä vähintään 4- 5 lautasellista tai esim 1 käristemakkara luuletko tosiaan että se jää siihen yhteen makkaran.Ei varmasti.
        Niitäkin menee vähintään 4 jos niitä syö

        Ainut konsti on se ettei niitä syö ja osta ollenkaan.
        Tällä konstilla minäkin olen nyt laihtunut,syönyt olen kyllä mutta hyvin rajoitetusti.

        ".Esim jos syöt vaikka muroja tai mysliä,se ei varmasti jää yhteen lautasellisen,vaan syöt sitä vähintään 4- 5 lautasellista tai esim 1 käristemakkara luuletko tosiaan että se jää siihen yhteen makkaran.Ei varmasti."

        En kyllä tunnista tuosta yhtään itseäni. Tosin en syö ikinä mitään käristemakkaroita joten en tiedä miten ne koukuttaa. Enkä syö muroja tai mysliäkään. Tuo kuulostaa kyllä tosi pahalta ahmintahäiriöltä, että on joku pakko vetää 5 lautasellista mitä vain. Jos sulla ei jää yhteen makkaraan tai lautaselliseen niin kyllä sulla on todella vaikea syömishäiriö. Joko verensokeriarvot on päin helkattia tai jostain muusta syystä jää syöpöttely päälle.


    • Anonyymi

      Pilailia kertoo: -Esim jos syöt vaikka muroja tai mysliä,se ei varmasti jää yhteen lautasellisen,vaan syöt sitä vähintään 4- 5 lautasellista tai esim 1 käristemakkara luuletko tosiaan että se jää siihen yhteen makkaran.Ei varmasti.
      Niitäkin menee vähintään 4 jos niitä syö

      Toisin sanoen ja saman logiikan mukaan, jos tilaa ravintolassa 35 euron hintaisen ja 200 gramman painoisen sisäfileen, asia ei voi jäädä siihen, vaan fileitä on tilattava 3 - 4 kappaletta lisää. Filettä on aina syötävä vajaan kilon edestä, sillä niin se vaan menee.

      Pidän tuota logiikkaa erinomaisena esimerkkinä, mutta en vaan tiedä, mille.

      • Anonyymi

        Se on aivan eri asia syödä ravintolassa kuin kotona.
        Jos syöt kotona,on helppo ottaa lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan eri asia syödä ravintolassa kuin kotona.
        Jos syöt kotona,on helppo ottaa lisää.

        No miksi ihmeessä sä otat lisää, jos olet jo ottanut tarpeeksi tai maha on ihan täynnä? Onko sulla jokin sairaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi ihmeessä sä otat lisää, jos olet jo ottanut tarpeeksi tai maha on ihan täynnä? Onko sulla jokin sairaus?

        toi on muuten hyvin kysytty

        mulla on teoria että ylipainoiset ihmiset on sairaita, heillä on joku sairaus joka pakottaa syömään enemmän kuin olisi normaalisti tarpeen

        sairaus, puutostila, ulkopuolinen kuormitus, unenpuute tai joku muu häiriötekijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toi on muuten hyvin kysytty

        mulla on teoria että ylipainoiset ihmiset on sairaita, heillä on joku sairaus joka pakottaa syömään enemmän kuin olisi normaalisti tarpeen

        sairaus, puutostila, ulkopuolinen kuormitus, unenpuute tai joku muu häiriötekijä

        No ei se sinun teoria ole vaan ihan tiedettyä että unettomuus häiritsee aineenvaihduntaa, sairaus vaikuttaa painoon, lääkitys vaikuttaa painoon, emotionaalista tuskaa ja yksinäisyyttä, henkistä kuormitusta hoidetaan serotoniinitasot nopeasti nostavalla (hiilihydraatti ja sokeri) ruualla ja alkoholilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi ihmeessä sä otat lisää, jos olet jo ottanut tarpeeksi tai maha on ihan täynnä? Onko sulla jokin sairaus?

        Kyllä jokainen pystyy syömään vaikka kuinka paljon liikaa,se pitää vain tietää kuinka paljon saa syödä ja mitä niin ei liho.
        Varsinkin herkut maistuu vaikka ei olisi yhtään nälkä.

        Olen siis jättänyt KOKONAAN pois nämä lihottavat ruuat,ja kevyttäkin ruokaa syön vain 2 kertaa päivässä.
        Illalla toinen annos on kaloreiltaan puolet pienempi.
        Tällä konstilla olen laihtunut nyt ilman liikuntaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan eri asia syödä ravintolassa kuin kotona.
        Jos syöt kotona,on helppo ottaa lisää.

        Sulla siis vain muiden silmien alla ateriointi pysyy kontrollissa? Kotona voi päästää syöppöyden irti?

        Hei hanki hitossa apua jostain psyk.palvelusta tai liity AA-ryhmään. Tuo on ihan sama kuin alkoholiriippuvuus. Jos kukaan ei katso, voit vetää 5 filettä? Ihan kuin häpeäisit syöpöttelyäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe