Dating palvelu facebook

Anonyymi-ap

Facebookkiin ilmestyi dating palvelu ja liityin sinne sinkkuna. Osumia on tullut ja tulee jatkuvasti mutta joka kerta kun yritän puhua jollekkin osumalle hän ei joko vastaa mitään vastaa kerran mutta ei enää sen jälkeen. Mikä juttu naiset? Miksi osuma mutta sitten ei kuitenkaan kiinnosta keskustella vaikka haette pidempää suhdetta ja rentoa yhdessäoloa. Yksi nainen teki jopa itse aloitteen yllätyksekseni mutta paljastui iltalehtien ja ylen kasvattamaksi kun alkoi heti puhua oikeisto vasemmisto miten oikeisto natsit jne jne sanoin että eiköhän keskustelu ollut tässä. Miettikää ensi kohtaamisella jankuttaa tuollaista. Aloitukseni osuman kanssa on ollut tasoa Hei Sirpa mitäs sinun päivääsi kuuluu tms vastaavaa joten en omasta mielestäni ainakaan ole millään voinut antaa heti huonoa kuvaa itsestäni laukomalla mitään pervoja tms sopimattomia asioita kuten jankuttaa politiikasta.

3

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olettaako naiset että miehen täytyy jollain sitkeydellä näyttää ja puhella yksin siellä niin kauan että "voittaa" naisen kiinnostuksen tai käydä kauppaa jollain ravintolaillallisilla tuotteilla tms kunnes selviää kuka miehistä on rikkain ja anteliain. Osumissa oli rajan takaakin virosta näyttävä nainen kyllä mutta epäilen ettei minulla ole varaa pitää häntä. Tuosta paikasta kyllä näkee sen syyn miksi nämä ihmiset ovat yksin. He eivät tee asian eteen itse yhtään mitään. He odottaa että mies sanoo jotain ja siltikään siihen ei vastata. Moniko haluaa käydä keskustelua tai monellekko tulee innokas kuva toisesta jos vastaa viikon välein jotain lyhyesti. Älkää painako sitä sydäntä jos teitä ei kiinnosta keskustella. Älkää painako sitä huviksenne.

• Anonyymi

Ei ne siellä ole kuin esillä vaan ja todellakin odottavat, että joku todella upea komistus vie heiltä jalat alta. Keräävät mätchejä ja sillä pönkittävät ylpeyttään, että ovat näin haluttua tavaraa. Oikeasti heitä ei kiinnosta mikään tuttavuuden tekeminen, ellei ole joku todellinen alfa paikalla. Osaa kiinnostaa vain raha.

• Anonyymi

Voi olla näinkin. Olen aina ihmetellyt sitä että ihmiset ei ole valmiita tekemään mitään asioiden eteen he haluavat kyllä kaikenlaista. Sitten kun kysyt mitä olet asian eteen tehnyt vastaus en mitään ja silti he odottavat saavansa sen. Hei olen näin kaunis nainen eikä minulla ole ketään. Sinulla olisi kyllä linja auto lasteittain miehiä mutta et tee asialle mitään tai sitten odotat jotain it miljonääriä jota ei koskaan tule.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      119
      3984
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3305
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      67
      1927
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      219
      1381
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1292
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      226
      1042
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      765
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      706
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      706
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      695
    Aihe