Dating palvelu facebook

Anonyymi-ap

Facebookkiin ilmestyi dating palvelu ja liityin sinne sinkkuna. Osumia on tullut ja tulee jatkuvasti mutta joka kerta kun yritän puhua jollekkin osumalle hän ei joko vastaa mitään vastaa kerran mutta ei enää sen jälkeen. Mikä juttu naiset? Miksi osuma mutta sitten ei kuitenkaan kiinnosta keskustella vaikka haette pidempää suhdetta ja rentoa yhdessäoloa. Yksi nainen teki jopa itse aloitteen yllätyksekseni mutta paljastui iltalehtien ja ylen kasvattamaksi kun alkoi heti puhua oikeisto vasemmisto miten oikeisto natsit jne jne sanoin että eiköhän keskustelu ollut tässä. Miettikää ensi kohtaamisella jankuttaa tuollaista. Aloitukseni osuman kanssa on ollut tasoa Hei Sirpa mitäs sinun päivääsi kuuluu tms vastaavaa joten en omasta mielestäni ainakaan ole millään voinut antaa heti huonoa kuvaa itsestäni laukomalla mitään pervoja tms sopimattomia asioita kuten jankuttaa politiikasta.

2

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olettaako naiset että miehen täytyy jollain sitkeydellä näyttää ja puhella yksin siellä niin kauan että "voittaa" naisen kiinnostuksen tai käydä kauppaa jollain ravintolaillallisilla tuotteilla tms kunnes selviää kuka miehistä on rikkain ja anteliain. Osumissa oli rajan takaakin virosta näyttävä nainen kyllä mutta epäilen ettei minulla ole varaa pitää häntä. Tuosta paikasta kyllä näkee sen syyn miksi nämä ihmiset ovat yksin. He eivät tee asian eteen itse yhtään mitään. He odottaa että mies sanoo jotain ja siltikään siihen ei vastata. Moniko haluaa käydä keskustelua tai monellekko tulee innokas kuva toisesta jos vastaa viikon välein jotain lyhyesti. Älkää painako sitä sydäntä jos teitä ei kiinnosta keskustella. Älkää painako sitä huviksenne.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56