Huhuja on taas liikkeellä ensi vuoden UMK:ta koskien ja voipi olla että esim. Poets of the fall ja Anna Abreu olisivat mukana,ja toivottavasti ovat mukana mutta voi olla niinkin että eivät ole
Huhuja liikkeellä
4
281
Vastaukset
- Anonyymi
YLE itse julkaisi uutisjuttusen noista huhuista ja linkitti vielä alkuperäiseen listaukseen. Sen perusteella sanoisin että tällä kertaa tämä vuodettu lista on keksitty.
Mutta jos ei ole... niin on hiton epäreilua että UMK ja YLE antaa toisen mahdollisuuden eräälle artistille jolla ei ole mitään toivoa päästä tai pärjätä viisuissa. - Anonyymi
The Rasmus näytti että kovinkin toivottu artisti/yhtye ei pelasta tilannetta jos kappale on aivan surkea ja toisaalta Käärijä räjäytti potin vaikka oli ennakkoon aika tuntematon
- Anonyymi
Kuulemma Paula Koivuniemi olisi mukana joten jos pitää paikkansa niin Suomella on jotain mahdollisuuksia sitten itse kilpailussa.
- Anonyymi
Paula mukana ?? Tämä on kyllä hyvä uutinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770