Kun pian alkaa lännen elokuva niin millainen olisi hyvä elokuva ilta kuuluuko siihen esim bratwurstit tai karkit tai kaurapuuroa ja iso lasillinen kauramaitoo ja kaurakeksejä ja kauraleipää eli millainen olisi sinusta tosi hyvä elokuva ilta kotona
Nainen mitä hyvä leffa ilta tarvitsee
14
209
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä se mitään muuta tarvitse kuin sen elokuvan ja mieluiten hyvää seuraa.
- Anonyymi
Mitä hyvää seuraa pari laatikkoo viennetta jäätelöäkö eli vanilija ja suklaa viennettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyvää seuraa pari laatikkoo viennetta jäätelöäkö eli vanilija ja suklaa viennettaa
Ihmisseuraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisseuraa
Jaa ettei pari kiloa candy irtokarkkeja itse valitsemia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ettei pari kiloa candy irtokarkkeja itse valitsemia
Juu ei kiitos. Jos päivällistä ei ole vielä syöty, niin voi sen tietenkin myös sen elokuvan ääressä yhdessä syödä. Kunhan ei ole jatkuvasti tapana. Tänään tuo olisi tarkoittanut thaimaalaisittain maustettua kanawokkia ja riisiä.
- Anonyymi
Ei kiitos noitakaan. Ovat ihan ällöttävän makeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei kiitos. Jos päivällistä ei ole vielä syöty, niin voi sen tietenkin myös sen elokuvan ääressä yhdessä syödä. Kunhan ei ole jatkuvasti tapana. Tänään tuo olisi tarkoittanut thaimaalaisittain maustettua kanawokkia ja riisiä.
Entä jos olisitte syöneet sen päivällä ja nyt illalla olis esim hot dogeja ja coca colaa tai pommaccia tai greippi jaffaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos olisitte syöneet sen päivällä ja nyt illalla olis esim hot dogeja ja coca colaa tai pommaccia tai greippi jaffaa
Se oli päivällinen. En yleensä syö illallista, eli tuollaista lämmintä ruokaa kahdeksan jälkeen. Nuo limsat jätän kokonaan pois. Maistuvat pahalta. Enkä kaipaa mitään hot doggeja, kun söin päivälliseksi wokkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis en mä nyt toista kiellä mässyttämästä vaikka puolta supermarketin ruoista sen elokuvan kanssa, jos hän tahtoo. Sinä kuitenkin kysyit "Nainen mitä hyvä leffa ilta tarvitsee". Vastaukseni on "Eipä se mitään muuta tarvitse kuin sen elokuvan ja mieluiten hyvää seuraa." Tietysti voin katsoa elokuvan myös yksinäni, mutta mieluiten katson elokuvan hyvässä seurassa ja silloin se on hyvä leffailta. Ilman hyvää seuraa, se on vain leffailta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis en mä nyt toista kiellä mässyttämästä vaikka puolta supermarketin ruoista sen elokuvan kanssa, jos hän tahtoo. Sinä kuitenkin kysyit "Nainen mitä hyvä leffa ilta tarvitsee". Vastaukseni on "Eipä se mitään muuta tarvitse kuin sen elokuvan ja mieluiten hyvää seuraa." Tietysti voin katsoa elokuvan myös yksinäni, mutta mieluiten katson elokuvan hyvässä seurassa ja silloin se on hyvä leffailta. Ilman hyvää seuraa, se on vain leffailta.
Kutsutko kavereita tai naapureita tai työkavereita luoksesi tai tinderistä joku mies luoksesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutsutko kavereita tai naapureita tai työkavereita luoksesi tai tinderistä joku mies luoksesi
Mutta nyt alkoi elokuva rupean vahtaan sitä moikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kutsumassa ketään. En harrasta mitään kaverielokuvailtoja, enkä taatusti kutsu ketään naapuria, työkaveria, tai satunnaista ukkelia. Mun kotiini ei tule kukaan tuntematon ukkeli, enkä käytä Tinderiä. Tinder on se sun juttusi, ei minun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kutsumassa ketään. En harrasta mitään kaverielokuvailtoja, enkä taatusti kutsu ketään naapuria, työkaveria, tai satunnaista ukkelia. Mun kotiini ei tule kukaan tuntematon ukkeli, enkä käytä Tinderiä. Tinder on se sun juttusi, ei minun.
No ketä mukavaa ja kivaa seuraa kutsut kotiisi ja rupea sinäkin katselemaan länkkäriä itsekkin täytyis mennä tupakille nopeasti käymään moikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ketä mukavaa ja kivaa seuraa kutsut kotiisi ja rupea sinäkin katselemaan länkkäriä itsekkin täytyis mennä tupakille nopeasti käymään moikka
En mä ole kutsumassa mitään seuraa yhtään elokuvaa varten. Jos se seura olisi tässä omasta takaa, niin sitten katsottaisiin yhdessä. No ei nyt ole, joten ei sitten ole. Ei siinä sen kummempaa.
Mä en juuri koskaan katsele länkkäreitä. Menen sitäpaitsi muutenkin kohta koisimaan, että eipä kannata alottaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741