Nainen mitä hyvä leffa ilta tarvitsee

Anonyymi-ap

Kun pian alkaa lännen elokuva niin millainen olisi hyvä elokuva ilta kuuluuko siihen esim bratwurstit tai karkit tai kaurapuuroa ja iso lasillinen kauramaitoo ja kaurakeksejä ja kauraleipää eli millainen olisi sinusta tosi hyvä elokuva ilta kotona

14

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä se mitään muuta tarvitse kuin sen elokuvan ja mieluiten hyvää seuraa.

• Anonyymi

Mitä hyvää seuraa pari laatikkoo viennetta jäätelöäkö eli vanilija ja suklaa viennettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hyvää seuraa pari laatikkoo viennetta jäätelöäkö eli vanilija ja suklaa viennettaa

Ihmisseuraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisseuraa

Jaa ettei pari kiloa candy irtokarkkeja itse valitsemia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa ettei pari kiloa candy irtokarkkeja itse valitsemia

Juu ei kiitos. Jos päivällistä ei ole vielä syöty, niin voi sen tietenkin myös sen elokuvan ääressä yhdessä syödä. Kunhan ei ole jatkuvasti tapana. Tänään tuo olisi tarkoittanut thaimaalaisittain maustettua kanawokkia ja riisiä.

• Anonyymi

Ei kiitos noitakaan. Ovat ihan ällöttävän makeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei kiitos. Jos päivällistä ei ole vielä syöty, niin voi sen tietenkin myös sen elokuvan ääressä yhdessä syödä. Kunhan ei ole jatkuvasti tapana. Tänään tuo olisi tarkoittanut thaimaalaisittain maustettua kanawokkia ja riisiä.

Entä jos olisitte syöneet sen päivällä ja nyt illalla olis esim hot dogeja ja coca colaa tai pommaccia tai greippi jaffaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos olisitte syöneet sen päivällä ja nyt illalla olis esim hot dogeja ja coca colaa tai pommaccia tai greippi jaffaa

Se oli päivällinen. En yleensä syö illallista, eli tuollaista lämmintä ruokaa kahdeksan jälkeen. Nuo limsat jätän kokonaan pois. Maistuvat pahalta. Enkä kaipaa mitään hot doggeja, kun söin päivälliseksi wokkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis en mä nyt toista kiellä mässyttämästä vaikka puolta supermarketin ruoista sen elokuvan kanssa, jos hän tahtoo. Sinä kuitenkin kysyit "Nainen mitä hyvä leffa ilta tarvitsee". Vastaukseni on "Eipä se mitään muuta tarvitse kuin sen elokuvan ja mieluiten hyvää seuraa." Tietysti voin katsoa elokuvan myös yksinäni, mutta mieluiten katson elokuvan hyvässä seurassa ja silloin se on hyvä leffailta. Ilman hyvää seuraa, se on vain leffailta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis en mä nyt toista kiellä mässyttämästä vaikka puolta supermarketin ruoista sen elokuvan kanssa, jos hän tahtoo. Sinä kuitenkin kysyit "Nainen mitä hyvä leffa ilta tarvitsee". Vastaukseni on "Eipä se mitään muuta tarvitse kuin sen elokuvan ja mieluiten hyvää seuraa." Tietysti voin katsoa elokuvan myös yksinäni, mutta mieluiten katson elokuvan hyvässä seurassa ja silloin se on hyvä leffailta. Ilman hyvää seuraa, se on vain leffailta.

Kutsutko kavereita tai naapureita tai työkavereita luoksesi tai tinderistä joku mies luoksesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsutko kavereita tai naapureita tai työkavereita luoksesi tai tinderistä joku mies luoksesi

Mutta nyt alkoi elokuva rupean vahtaan sitä moikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kutsumassa ketään. En harrasta mitään kaverielokuvailtoja, enkä taatusti kutsu ketään naapuria, työkaveria, tai satunnaista ukkelia. Mun kotiini ei tule kukaan tuntematon ukkeli, enkä käytä Tinderiä. Tinder on se sun juttusi, ei minun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kutsumassa ketään. En harrasta mitään kaverielokuvailtoja, enkä taatusti kutsu ketään naapuria, työkaveria, tai satunnaista ukkelia. Mun kotiini ei tule kukaan tuntematon ukkeli, enkä käytä Tinderiä. Tinder on se sun juttusi, ei minun.

No ketä mukavaa ja kivaa seuraa kutsut kotiisi ja rupea sinäkin katselemaan länkkäriä itsekkin täytyis mennä tupakille nopeasti käymään moikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ketä mukavaa ja kivaa seuraa kutsut kotiisi ja rupea sinäkin katselemaan länkkäriä itsekkin täytyis mennä tupakille nopeasti käymään moikka

En mä ole kutsumassa mitään seuraa yhtään elokuvaa varten. Jos se seura olisi tässä omasta takaa, niin sitten katsottaisiin yhdessä. No ei nyt ole, joten ei sitten ole. Ei siinä sen kummempaa.

Mä en juuri koskaan katsele länkkäreitä. Menen sitäpaitsi muutenkin kohta koisimaan, että eipä kannata alottaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27