Kerro? Onko uskoa tulevaisuuteen?
Mikäs on meno Alajärvellä?
9
413
Vastaukset
- Anonyymi
Töitä löytyy mutta vuokra-asunnot on vähissä varsinkin perhekoon asunnot, myytävät talot menevät kuumille kiville tällä hetkellä (varsinkin hyvä kuntoiset)
Alajärvellä on hyvä pöhinä mitä vertaa ympäristökuntiin. - Anonyymi
Kondomeja ei saa ja puomi estää pääsyn rantaan 😵💫
- Anonyymi
Vimpeliläiset ei nyt pääse edes autoistaan itse pois niin ei puomi muita haittaa. Vipeltäjille riittää, kun saavat ajaa liikenneympyrää ympäri useamman kierroksen.
- Anonyymi
Kondomit saa netistä mutta tuo puomi on kirous alajärvelle. Tehty ilkeilemään ja aiheuttamaan mainehaittaa ja vaikeuttamaan asukkaiden viihtyvyyttä. Kyllä on naurettu alajärven kummallisuutta kun olen kertonut muissa vastaavissa paikoissa ihmisille että joko teillekin on tulossa puomit tänne. Ihmetys ja pilkallinen kommentointi on ollut taattu no onhan se naurunpurskahduksia saanut paljon mutta loppu saldoksi on jäänyt negatiivinen asia alajärvestä ihmisten mieliin. Tosia asioista saa ja pitää puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kondomit saa netistä mutta tuo puomi on kirous alajärvelle. Tehty ilkeilemään ja aiheuttamaan mainehaittaa ja vaikeuttamaan asukkaiden viihtyvyyttä. Kyllä on naurettu alajärven kummallisuutta kun olen kertonut muissa vastaavissa paikoissa ihmisille että joko teillekin on tulossa puomit tänne. Ihmetys ja pilkallinen kommentointi on ollut taattu no onhan se naurunpurskahduksia saanut paljon mutta loppu saldoksi on jäänyt negatiivinen asia alajärvestä ihmisten mieliin. Tosia asioista saa ja pitää puhua.
Luuleksää että joku oikeasti uskoo noita sun horinoita? Joku pieni puomi mukamas olis joku NEGATIIVINEN asia 😂
Nyt on sellainen tunne että et edes ole jutellut kenenkään muun ku ittes kanssa aiheesta...
Kuka ottaa jonkun PUOMIN muka puheenaiheeks hei haloo, tuota et jumalauta usko edes ite.
Anna jo olla, olet yksin tuon mielipitees kanssa, me jotka kilpauistelua harrastamme niin on ihme jos jonkinlaista puomia EI ole tapahtuma paikalla ja kierrämme ympäri Suomen sentään.
- Anonyymi
Mukavan hiljaista on illalla kylällä jo puoli seitsemän jälkeen.
- Anonyymi
Puomin kun saisi pois!
- Anonyymi
Menee lujaa, koko porukka twistaa aamuviiteen. Sitte töihin.
- Anonyymi
Heräsin juuri, kalja maistui ja nukahdin. Henki haisee kuin viikon vanha matopurkki. Äkkiä töihin, ja illalla uudestaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418