Laihdutusvalheet,lopullinen ohjelma jolla laihtuu terveellisesti.

Anonyymi-ap

Sain nyt vihdoinkin suunniteltua toimivan ohjelman 30 vuoden eri laihdutuskuurien jälkeen.
Tämä edellinen ohjelma oli syönti kerran päivässä ja 2 välipalaa,tämä laihdutti todella hyvin ilman liikuntaakin,mutta oli veti pitemmän päälle aika huonoon kuntoon.
Lopullinen ohjelma mitä nyt olen käyttänyt on yksi kunnon ateria klo 12-18 välisenä aikana ja klo 22.00 toinen ateria,mikä on kalorimääräisesti puolet pienempi kuin päivällä syöty ateria ja se pitää olla todella ravitsevaa ruokaa,ei esim kaurapuuroa tai leipää.
Lisäksi vain hyvin pieniä määriä proteenipitoista ruokaa ja hedelmiä
Päivän kalorit 1400 proteenit 60 g hiilihydraatit jos oikein muistan 200g

Nämä netistä saatavat ohjelmat on kaikki täyttä valetta ja rahastusta.Esim lihan käyttö suositus päivässä on yksi lihapulla päivässä ja monet syö sitä 400-600 grammaa päivässä.Ei tavallinen tallaaja tarvitse niin paljon proteenia kuin lihaksikas kehonrakentaja eikä 4 suurta ateriaa päivässä.

Laihdutuksessa ei tarvitse välttämättä käyttää yhtään liikuntaa.Jos et laihdu ilman liikuntaa ohjelma on huono.Liikuntaa kannattaa alkaa käyttämään vasta sitten kun on alkanut laihtumaan pelkällä ruokavaliolla

39

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Selkosuomella: punaista lihaa on turha syödä lainkaan. Siinä ei ole mitään mitä ei saisi tervellisemmässä muodossa muualta.


    • Anonyymi

      Kellonajat ovat toissijaisia. Oikea rytmitys voi auttaa, jos itsekuri on heikkoa, mutta laihdutukseen on yksinkertainen sääntö: syö säännöllisesti ja syö vähemmän kuin kulutat.

      Mitä vanhemmasta laihduttajasta on kyse sitä tärkeämpää on lihaskunnosta huolehtiminen laihdutuksen aikana että, laihdutuksessa poistuu vain läskiä eikä lihasta.

      • Anonyymi

        Yksi englantilainen professori sanoi televisiossa että ei ole merkitystä millä ajalla syö kunhan syö tarpeeksi ja antaa vatsan levätä välillä sillä keho saa tarvitsevansa ilman kellon aikojakin


    • Anonyymi

      Propeenia on oltava yli 5

    • Anonyymi

      😂 Tosi kiva että ei mennyt kuin 30 vuotta.

      • Anonyymi

        Sitähän pystyy syömään lukemattoman monella tavalla🤣


    • Anonyymi

      "Nämä netistä saatavat ohjelmat on kaikki täyttä valetta ja rahastusta."

      Netissä? Oletko hieman naiivi?

      • Anonyymi

        Kyllä se näin onkin.Niiden tavoite on saada nopeasti painoa pois jotta tulisi enemmän asiakkaita ja rahaa.
        Näitten kuurien jälkeen käy yleensä niin että lihoo kaiken takaisin ja kaikki on aloitettava uudestaan alusta jollakin toisella maksullisella ohjelmalla.
        Niiden tavoite ei olekkaan saada aikaiseksi pysyvää laihtumista koska silloinhan rahaa ei tulisi enään jatkossa yhtään.


      • Anonyymi

        Aitä laihtuu syömälläkin kun syö oikein


    • Anonyymi

      "Päivän kalorit 1400 proteenit 60 g hiilihydraatit jos oikein muistan 200g"

      Palaa jo vuoden päästä kertomaan miten menee, tämä on ihan mielenkiintoista.

      Jos mittaat nyt reiden paksuuden ja vuoden päästä niin voimme sitten vertailla lihasten katoamista.

      Paino putoaa varmasti, voi jopa olla että olet kadonnut kokonaan 30 vuoden kuluttua tuolla ruokavaliolla.

      • Anonyymi

        Eihän laihdutuskuurilla tarvitse olla kuin 3-4 kuukautta eikä monesti sitäkään.
        Syön laihdutuskuurin jälkeen puolet enemmän kaloreita ja silloin kaikkia ravintoaineita tulee varmasti tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Jos ei liikuntaa harrasta niin tuossa on liikaa hiilihydraatteja, jätä ne tuohon 60grammaan tai max 100, loput rasvaa ja proteiineja, mulla ne menee suurinpiirtein grammoissa tasan, paino tippuu ja jaksaa kyllä kuntoillakkin kävelyä ja uintia, kuntosalilla on pikkasen tehot kateissa.

      • Anonyymi

        Ei tarvi,koska hiilihydraattikin auttaa lihaskasvuun.
        Isommat hiilihydraatit auttaa liikkumiseen ja tuo hyvää oloa.
        Näitten lisäksi hiilihydraattipitoinen ruoka on hyvän makuista ja vähäkalorista kun hiilihydraatit on otettu hintaista hiilihydraateista.


      • Anonyymi

        Riippuu ihmisen aineen vaihdunnastakin miten reagoi mihinkin . Se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi,koska hiilihydraattikin auttaa lihaskasvuun.
        Isommat hiilihydraatit auttaa liikkumiseen ja tuo hyvää oloa.
        Näitten lisäksi hiilihydraattipitoinen ruoka on hyvän makuista ja vähäkalorista kun hiilihydraatit on otettu hintaista hiilihydraateista.

        Hiilihydraatteja tulee olla 45-50 % kokonaisenergian tarpeesta

        https://suomenterveysravinto.fi/blogi/lihasmassan-kasvattamista-tukeva-ruokavalio-ja-ravintolisat/


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kaurapuuro syödään päivän alkaessa ei sitä oikein voi raapvitsevaksi ruuaksi sanoa joka kattaa kaiki tarpeet , itse syön kaurapuuron aamulla ilman mitäön voileoåipääm keskipäivällä vaikka munakkaan salaatin kanssa , ja päivälliseksi. Siin puoli viisåden jälkeen kunnon ruoka lihaa kalaa tai kanaa perunoilla tai riisillä tai pastalla . Sen jälkeen ei mitään vatsaan vaan annetaan vatsalaukun levätä seuraavaan aamuun asti . Aterioiden välillä ottaa välipalan jos tekee mieli usein ei edes tee mielikään mitään. Liikuntaa jossain muodossa .
      Jo syö liian vähän niin alkaa voimaan huonosti , vesimelooni on ihana välipla .

      • Anonyymi

        Kaurapuuro on aivan turhaa ravintoa laihduttajalle.Ennemmin kannattaa suosia palkokasveja.
        Itse söin ennen kaurapuuron omenasoseella ja mansikkahillolla,lopetin senkin niinkuin kaikki muutkin.
        Lopussa kun lihoin nopeasti kalorit pyöri siinä 3500-4000 päivässä.


    • Anonyymi

      Vaihdoin siis sen kevyen iltapalan kunnon ruokaan.
      Päivän kalorit nousi vain hieman ja ruokatyytyväisyys parantui huomattavan paljon millä ON erittäin suuri vaikutus kaikkeen.Myös olo ja vireystila muuttui heti paremmaksi.

      • Anonyymi

        Lihakset ei ole laihtunut yhtään koska painoni on vähän noussut,mutta pihtimitat on pienentynyt 10 mm
        1.9 ne oli 40 mm ja nyt 30.9 30 mm,eli vain rasvaprosentti on pienentynyt.
        Lihakset ei ole siis laihtunut yhtään vaikka proteenit on ollut vain 60 g päivässä.
        Vyötärön ympärysmitta pienentynyt 2 cm
        Ennen ja jälkeen kuvistakin huomaa selvästi laihtumisen.
        Ohjelmani näyttää nyt toimivan.


    • Anonyymi

      Yksi päätös! Yksi kuuri! Kuurin jälkeisen elintavan noudattamien vaikeuksitta!
      Toimi ainakin minun kohdallani. 6 viikkoa ja painoa pois 16kg nälkää näkemättä.
      Siirtyminen ennelta suunniteltuun elämäntapaan..Nopea mukautuminen.
      Tapahtui yli 30 vuotta sitten eikä alussakaan ollut vaikeuksia mukautua muutokseen.
      Tupakoinnin lopettaminen oli ainoa haasteellinen kynnys.

    • Anonyymi

      Onko kyseessä erittäin propeeni?

    • Anonyymi

      Kyllä reilut annokset kokojyväpuuroa, siemeniä ja pähkinöitä ovat aamupalaksi ihan parhaat kun verrataan laihtumisen ja terveyden välistä yhteyttä. Keitettyä perunaa, täysjyväpastaa, kasviksia ja rasvattomia ja vähärasvaisia proteiineja sitten päivällä. Täysjyväleipää iltapalaksi ja hdelmiä.

      Siinä on tuhannen vuoden kokemus maailmalta.

      • Anonyymi

        Ei ole ihme jos joka toinen syö kohta dabeteslääkkeitä. Tuo on kestävyysurheilijan ruokavalio, itse en edes rakennustyöntekijänä mätä tota määrää hiilareita vaikka urakkaa painankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihme jos joka toinen syö kohta dabeteslääkkeitä. Tuo on kestävyysurheilijan ruokavalio, itse en edes rakennustyöntekijänä mätä tota määrää hiilareita vaikka urakkaa painankin.

        Raksaukoilla tai -akoilla ei ole paino-ongelmia, kun joutuu tekemään kaikki työnsä kahteen tai kolmeen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raksaukoilla tai -akoilla ei ole paino-ongelmia, kun joutuu tekemään kaikki työnsä kahteen tai kolmeen kertaan.

        35 vuotta muurarina enkä vielä ole omia muurauksiani joutunut purkamaan ja hei, kaikki rakennelmat puretaan joskus, itselläkin on tiedossa pari kohdetta jossa rakennus on purettu, jota olen ollut tekemässä, kaupunki veti tielinjan ylitse. Niilläkin työmailla söin, mutten liikaa hiilareita, no viikonloppuina saattoi ravintoarvot heitellä:) tosin kulutus oli päälle 5000 kalorin päivässä, eipä läski kertynyt vyötärölle. Nyt näin oloneuvoksena riittää hiilarit alle sadan, jaksaa uida ja kävellä, en tähtää maratonille enkä tarvitse pastatankkausta erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35 vuotta muurarina enkä vielä ole omia muurauksiani joutunut purkamaan ja hei, kaikki rakennelmat puretaan joskus, itselläkin on tiedossa pari kohdetta jossa rakennus on purettu, jota olen ollut tekemässä, kaupunki veti tielinjan ylitse. Niilläkin työmailla söin, mutten liikaa hiilareita, no viikonloppuina saattoi ravintoarvot heitellä:) tosin kulutus oli päälle 5000 kalorin päivässä, eipä läski kertynyt vyötärölle. Nyt näin oloneuvoksena riittää hiilarit alle sadan, jaksaa uida ja kävellä, en tähtää maratonille enkä tarvitse pastatankkausta erikseen.

        Miksi lopetit ne työt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lopetit ne työt?

        Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa oloneuvoksena olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa oloneuvoksena olo?

        Varmaan sitä, että korjaat rakennuksille aiheuttamiasi vahinkoja. Konkurssisuma on raksa-alalla nyt kova, kun ei oile osattu kuin kahta asiaa: sutta ja sekundaa.

        Ilmeisesti alaa vaivaa pysyvä hiilihydraattipula, kun aivoja ei saa toimimaan kunnolla. Eihän ne pelkällä rasvalla toimi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa oloneuvoksena olo?

        Ymmärrän kyllä,olet siis eläkkeellä,mutta MIKSI.
        Minä olen itsekkin tehnyt ennen raskasta työtä 20 vuotta ja syönyt joka päivä 4000-5000 kaloria.
        Sitten kun lopetin ne työt olisi saanut syödä vain 1800-2300 kaloria että paino pysyisi samassa.
        Valitettavasti on niin että kädet ja selkä ei kestä tehdä raskasta yksipuolista työtä jossa tulee kuormitusta kymmeniätuhansia kiloja päivässä.
        Minulla ei ole nyt ollut mitään haluja kuluttaa energiaa liikunnalla vaan olen syönyt vähemmän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Raksaukoilla tai -akoilla ei ole paino-ongelmia, kun joutuu tekemään kaikki työnsä kahteen tai kolmeen kertaan.

        Se on vain ammattitaidon puutetta jos pitää purkaa ja tehdä uudestaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain ammattitaidon puutetta jos pitää purkaa ja tehdä uudestaan.

        Ja sitähän tuo raksapuoli on 100 % täynnä, sillkkaa osaamattomuutta. Kun ala ei ole itse osannut mokata tarpeeksi, Suomen eteläpuolelta tuotiin lisää tonttuja mokailemaan.

        Maallikkokin voi seurata vierestä, miten yksinkertaistakaan asiaa ei osata tehdä oikein, vaikka antaisi tarkat kuvat käteen. Raksalla on ilmeisesti hiilihydraattien puutetta, ei vaan päässä ajatus kulje perille saakka.

        Pahinta on julkisella puolella, kun ketään ei vaan kiinnosta. Kun seinät tai katto saadaan umpeen, piiloon jää kaikki mahdollinen. EI mitään ammattiylpeyttä, eikä ymmärretä, että vesi ja kosteus ovat homeen parhaat ystävät ja taloissa kaikki osat ovat tarpeellisia. Se opetetaan jo alakoulussa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen nyt 64-vuotias, laihdutin 2 vuotta sitten 56 kg normaalipainosta nykyiseen 49 kg alipainoon, painoindeksini on nyt 17,8. Lisäsin entisestään liikuntaa, nykyisin eläkkeellä ollessani teen pitkiä juoksulenkkejä n. 1,5 - 2 tuntia/päivä, jokaisena viikon päivänä. Juoksin toki myös normaalipainoisena. Jätin 2 vuotta sitten pois kaikki yli 5 % rasvaa sisältävät juustot, kaikki kahvileivät, makeiset ja jäätelöt. En aikaisemminkaan syönyt niitä paljon. Aamupala n. klo 7-8, ei koskaan lounasta, kasvisruoka-ateria n. klo 15-16 ja iltapala klo 18-19 välillä. Marjoja, hedelmiä ja kasviksia syön todella paljon, reilusti yli suositusten. Perinnöllisesti korkeiden kolesteroliarvojen takia lopetin lihan syönnin kokonaan 20 vuotta sitten, en siis ilmasto-, ympäristö- eikä eläimiin liittyvistä syistä - molemmilla vanhemmillani oli sepelvaltimotauti ja itsellä korkeat kolesteroliarvot. Kilot eivät ole tulleet takaisin, ja tämä ei ole laihdutuskuuri vaan pysyvä elämäntapa. Laihdutuskuurit eivät valitettavasti tuo pysyviä tuloksia, vaan elämäntapaa pitää muuttaa kokonaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Noinkin alhainen paino kertoo liian pienestä proteenimääristä.Proteenia pitää syödä vähintään
        60- 70 grammaa päivässä vaikka laihduttaa.
        Itse en siis ole laihtunut yhtään lihaksista tuolla määrällä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinkin alhainen paino kertoo liian pienestä proteenimääristä.Proteenia pitää syödä vähintään
        60- 70 grammaa päivässä vaikka laihduttaa.
        Itse en siis ole laihtunut yhtään lihaksista tuolla määrällä.

        Mikä on minimissään se proteesien määrä päivässä ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinkin alhainen paino kertoo liian pienestä proteenimääristä.Proteenia pitää syödä vähintään
        60- 70 grammaa päivässä vaikka laihduttaa.
        Itse en siis ole laihtunut yhtään lihaksista tuolla määrällä.

        Olen laskenut proteiininsaantini / päivä. Suositus paljon liikkuvalle on vähintään 1,5 gr/painokilo /päivä. Saan proteiinia noin 85-90 gr /päivä. Katsoin ne yhdessä ravitsemusterapeutin kanssa, proteiinia saa esim. vähärasvaisesta juustosta hyvin, rasvaa siinä on vain 5 %/100 gr, mutta proteiinia peräti 34 gr/100 gr. Myös vähärasvaiset rahkat ovat hyviä proteiinin lähteitä, samoin kasvispuolelta esim. härkäpapu ja myös leivän proteiinipitoisuus kannattaa tarkistaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      olen jo monta kertaa yrittänyt itsemurhaa, mutta ei se vaan onnistu koska olen laitoksessa ja ohjaaja on 24/7 kyyläämässä että mitä minä teen huoneessani.
      MINÄ AIJON JONAKIN PÄIVÄNÄ PÄÄTTÄ ELÄMÄNI!!

    • Anonyymi
      UUSI

      Liikunnassa ei ole laihtumisen kannalta mitään järkeä siinä mielessä että mitä enemmän liikkuu sitä enemmän kasvaa myös proteenin tarve.
      Vähän liikkuvalla 70 kiloisella proteenin tarve on vain 0,8 g painokilo eli 56 g
      Ja paljon liikkuvalla 1,2 g voimaharjoittelijalla 1,6 g

      Liikunta kannattaa jos haluaa kohottaa kuntoa ja liikuntaa harrastava saa syödä enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe