Helluntailainen liha... ja oikea Hengen vuodatus

Anonyymi-ap

- "Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ENNUSTAVAT, vanhuksenne unia UNEKSUVAT, nuorukaisenne NÄKYJÄ näkevät."

Helluntaipastorit eivät usko Raamattuun.

Onko nämä toteutuneet seurakunnassanne ?

25

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös se helluntailainen liha kuvittele ja usko olevansa pelastusvarma.
      Kai niillä on valta jakaa taivaspaikat omilleen ?

    • Anonyymi

      Helluntailahkossa ei edes kasteta poikia ja alaikäisiä tyttöjä.

      • Anonyymi

        Jeesuksen opetuslapsia on aina sanottu lahkoiksi.

        Apt. 24:
        13. . Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
        14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
        Ap. t. 26:22
        15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
        Dan. 12:2; Joh. 5:28-29
        16. Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen opetuslapsia on aina sanottu lahkoiksi.

        Apt. 24:
        13. . Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
        14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
        Ap. t. 26:22
        15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
        Dan. 12:2; Joh. 5:28-29
        16. Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.

        Raamatussa sanotaan lahkolaisuutta eksyttäväksi hengeksi.
        Jopa valitutkin eksyvät.


    • Anonyymi

      Jeremian kirja 17:5

      "Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee LIHAN käsivarreksensa..."

      Huom. Helluntailaiset yms. lihan teot ja järkeilyopit.

    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.

      Joutilaat luterilaiset ovat palstalla pastoriensa kehotuksesta sekä ylemmän tahon käskystä työkseen vainoamassa Jeesuksen seuraajia ja kirjoittamassa valheita helluntailaisista.

    • Anonyymi

      Aloittaja pakkovauvakastettu mikä on tilanne sinun sateekaariseurakunnassasi?

      • Anonyymi

        Useamman kerran kylvetetty näyttää taas vihaansa uskovia kohtaan.

        Se rienaa Jeesuksen omia pakkovauvakastetuiksi


      • Anonyymi

        helluntailainenhan katsookin IHMISEEN , eivät Kristukseen.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset vuodattaa käsistänsä ja suustaan pahaa hurmoshenkeä ja heresioita, joilla yrittävät eksyttää mahdollisimman paljon kristittyjän kääntymään lahkonsa puoleeen.
      Helluntailaisuus on paha eksys ja heresia.

    • Anonyymi

      Parhami ja Olseni oli käsistän nopeita tekemään niitä tekoja, mistä he tuli kuuluisaksi.

    • Anonyymi

      Ylivainion kaatovoimat on paljastunnu kundaliini energiaksi.

      Hindut käyttää siitä kaatotekniikasta nimitystä "shaktipat"

    • Anonyymi

      Kysymys on Jumalan PYHÄN HENGEN seurauksista.
      Näitä ei ole lahkolaisuudessa tai helluntailaisuudessa.

      "Teidän poikanne ja tyttärenne ENNUSTAVAT, vanhuksenne unia UNEKSUVAT, nuorukaisenne NÄKYJÄ näkevät."

    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.

      Joutilaat luterilaiset ovat palstalla pastoriensa kehotuksesta sekä ylemmän tahon käskystä työkseen vainoamassa Jeesuksen seuraajia ja kirjoittamassa valheita helluntailaisista.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuudessa on vierasta tulta.
      Sellainen henki on ollut vaikuttamassa jo Azusasta asti.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä pakkovauvakastetun Korpelan tulta.
        Ja ihan Suomen maalla ja Suomen luterilaisten keskuudessa!

        https://yle.fi/a/74-20111471

        Useamman kerran kylvetetty vihaa uskovia ja haukkuu näitä pakkovauvakastetuiksi

        Tuollaista vihaa harvoin näkee


    • Anonyymi

      Gal.5 "Sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset....LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

      Miettikäähän vähän, minkä alan miehiä helluntailiikkeen perustaneet miehet olivat?

      • Anonyymi

        Tajuatkohan ollenkaan että luterilaisuus on maan suurin lahko !
        Ei sillä ole hajuakaan nasaretin lahkosta.

        Helluntain synnysrä olet täysin ulkoruokinnassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatkohan ollenkaan että luterilaisuus on maan suurin lahko !
        Ei sillä ole hajuakaan nasaretin lahkosta.

        Helluntain synnysrä olet täysin ulkoruokinnassa!

        Ainahan Jeesuksen omia on haukuttu lahkoiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan Jeesuksen omia on haukuttu lahkoiksi

        Helluntailaisuus on lopun ajan lustekylvän perustama lahko, josta Raamatussa varoitettaan.

        Gal.5 "sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset....LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        Helluntailiikkeen perustaneet miehet Parhami ja Olseni olivat molemmat homoseksuaaleja, jotka vietiin jopa vankilaan niistä teoista.


    • Anonyymi

      Suomi24:n helluntaipalstan ainoa todellinen päämäärä ja tarkoitus on levittää helluntailaisista valheita ja kaikkea törkyä, mitä itsekukin vain omassa mielessään keksii, ja näin saattaa helluntailaiset halveksituiksi ja huonoon valoon.

    • Anonyymi

      Voiko Pyhä Henki olla helluntaiseurakunnassa jos sen johtajalla ei ole Jumalan kutsua ?
      Kysy Jumalalta.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei tule koskaan kaatoherätystä ja villityksiä.
      Herra varjele meitä siltä.

    • Anonyymi

      Uususkonnollinen liha + omat tunteet.
      >>> Kadotukseen vievä tie.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe