Tämäpä oli iloinen uutinen. Onneksi olkoon Ranska!
Kristillis-konservatiivinen hallitus Ranskaan
25
420
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ne kristilliset on murhanhimosii helluntalaisia äärioikeistolaisis niin ei hyvä .
- Anonyymi
Ranskalla on edessään vaikeat ajat. Joten ei kauheasti kannata onnitella. Ei kestä tuo kokoonpano kauaa.
- Anonyymi
Konservatiivien pitää olla nimenomaan kristillisiin arvoihin sitoutuneita. Muutoin tulee ongelmia.
- Anonyymi
Todella surullinen uutinen
- Anonyymi
Missä päin täällä Seinäjoella Ranska sijaitsee? Voisin käydä naureskelemasa moisille idiooteille.
- Anonyymi
Ranskaa kohtaan kunnioitukseni lisääntyi.
- Anonyymi
Lupaathan muuttaa Ranskaan mahdollisimman pian?
- Anonyymi
Iloonen uutinen.
- Anonyymi
Ranska löytyy jostain kasperin läheltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranska löytyy jostain kasperin läheltä?
Pomppiduu ja Degool.
- Anonyymi
Toivottavasti kristilliset arvot saavat enemmänkin kannatusta eri maissa. Länsimaiden rappio pysähtyisi.
- Anonyymi
Puttekin idässä vannoo uskonnon nimiin. Mihin se on johtanut. Tappamisiin. Kirill siunaa ja sanoo kuolleen sotilaan pääsevän suoraan paratiisiin.
- Anonyymi
Oikea kristillisyyden muoto on lähinnä evankelisluterilaisuus
- Anonyymi
Luterilaisuus on joku prosentti kristillisistä kirkoista. Niistä joilla on sama uskontunnustus sieltä alkuvuosisadoilta.
- Anonyymi
Perinteiset arvot ovat kaikkialla tärkeitä.
- Anonyymi
Nostan maljan perinteisille arvoille.
- Anonyymi
Mukava juttu.
- Anonyymi
Elämänmeno tulee tapahtumaan vähän hurskaammissa merkeissä.
- Anonyymi
Mitä Ranska edellä, sitä muut perässä.
- Anonyymi
Kerrotko vielä missä päin Seinäjokea tämä tapahtui?
- Anonyymi
Seinäjokelaiset iloitsee.
- Anonyymi
Konsevatiivi on vanhan säilyttäjä.
- Anonyymi00026
Onnittelut jälkikäteen!
- Anonyymi00027
Kristillispuolueet euroopassa on olleet kyllä edelläkävijöitä euroopan muuttamisessa islamistiseksi.
- Anonyymi00028
Ei vaan vasemmistopuolueet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181