Ostin sätkätopan nikotiini tuskaan ja olutta.
Makaronia ja tonnikalaa on 2 purkkia.
mitään ei mahda itselleen , ei niin mitään!
8.n päivän päästä vasta tulee papua tilille!
5
281
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä päästä siitä oluen lipittämisestä eroon. Etsi sellaisia kavereita, joita jaksaa tavata selvin päin. Kun saat alkoholin käytön hallintaan, voit pyrkiä eroon tupakoinnista.
Älä kuitenkaan aloita molempien lopettamista samaan aikaan, ei sellaista jaksa kukaan. Yksi vastustaja kerrallaan.
Pitkäaikatyötön - Anonyymi
Ei kannata just viimesiään rahoja olueeseen laittaa
- Anonyymi
Mulla on vielä 3 viikkoa seuraavaan tiliin, mutta olen osannut ennakoida
tuonkin tilanteen jo pitkän kokemuksen kautta.
Nimittäin edellisistä saaduista rahoista olen jättänyt aina pienen osan tilille
ja lisäksi minulla sitä jemmarahaa todella pahan tilanteen varalle.
Ei siis synny ylitsepääsemätöntä talousongelmaa edes yllätysmenoista. - Anonyymi
Joillakin tuppaa oleen tuttua persaukisuus ja sen takia just kun vähän väliä olusia.Sitten ei ole oikeen mitään syömistä ja tuota jatkuu jatkuu.
- Anonyymi
Mullakin oli tuttavia, jotka lensivät heti tilin jälkeen kaupoissa kun tuulispäät
ja sitten loppukuusta itkettiin rahattomuuta.
kerran voi ymmärtää tuon tapahtuvat, mutta kun toistuu joka kuukausi,
niin se on silkkaa tyhmyyttä ja talouden tunarointia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626