Homppelit ulisee horneteillaan Nurmeksessa

Anonyymi-ap

Montako viikkoa nämä meinaa oikein harjoitella? Eihän tuollaisessa ole mitään mieltä.

59

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko nyt turvallinen olo kun sapeleita jo kalistellaan...

      • Anonyymi

        On minulla turvallinen ole pelotaako sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla turvallinen ole pelotaako sinua?

        ni kauan pöristelee hävittäjillään että saavat suomen varat loppumaan ja aikaan että VENÄJÄ HYÖKKÄÄ TÄNNE...

        Tavoite on että Venäjä vallottaa Suomen...

        NATO ei täällä ala sotimaan kuten ei ole muuallakaan sotinut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ni kauan pöristelee hävittäjillään että saavat suomen varat loppumaan ja aikaan että VENÄJÄ HYÖKKÄÄ TÄNNE...

        Tavoite on että Venäjä vallottaa Suomen...

        NATO ei täällä ala sotimaan kuten ei ole muuallakaan sotinut...

        Sullahan on hyvät tavoiteet pidä noista tavotteistasi kiinni.


      • Anonyymi

        Venäjällä on ase millä noita voi tiputtaa monta kerrallaan, mutta se on vielä salaisuus. N Teslan keksintö!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ni kauan pöristelee hävittäjillään että saavat suomen varat loppumaan ja aikaan että VENÄJÄ HYÖKKÄÄ TÄNNE...

        Tavoite on että Venäjä vallottaa Suomen...

        NATO ei täällä ala sotimaan kuten ei ole muuallakaan sotinut...

        Mitä tarkoitat, Suomen varathan on jo loppu, ei muuten velkaa lisää kinuttaisi ulkomailta.
        Vai käsitätkö velat varoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä on ase millä noita voi tiputtaa monta kerrallaan, mutta se on vielä salaisuus. N Teslan keksintö!!!

        Juu on salaisuus kun kukaan ei ole koskaan kuullutkaan 🤣


    • Anonyymi

      Pari viikkoa on harjotukisa noin 4kk välein.

    • Anonyymi

      Joko-joko kuuluu NATO-HELIKOPTEREIDEN #HÖRSKYTYSTÄ#

      • Anonyymi

        Ei vielä ne tulee harjoittelemaan vasta ensi keväänä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nato trolleilla ottaa jo eteen pelkästä ajatuksesta...

        https://m.youtube.com/watch?v=9l-ViOOFH-s

        Tottakai ottaa kun nyt pääset vihdoin sotimaan sotaasi josta olet jo pitkään puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ottaa kun nyt pääset vihdoin sotimaan sotaasi josta olet jo pitkään puhunut.

        En pääse mutta onnea yrityksellesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pääse mutta onnea yrityksellesi...

        Sinä olet niin kiimainen sotasi kanssa että sulle on varttu paikka etupoterossa sun sotaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet niin kiimainen sotasi kanssa että sulle on varttu paikka etupoterossa sun sotaasi.

        Päinvastoin yritän varoittaa tekemästä peruuttamatonta virhettä mitä ei voi enää korjata koska se on lopullista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin yritän varoittaa tekemästä peruuttamatonta virhettä mitä ei voi enää korjata koska se on lopullista...

        Juu se on lopullista kun pääset sotaasi sotimaan poteroosi se on viiminen viirheesi mutta onnea ny kuitekin vielä ja menestystä ja stemppiäkin vielä täältä sulle näytä niille me pidetään tällä sulle peukkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se on lopullista kun pääset sotaasi sotimaan poteroosi se on viiminen viirheesi mutta onnea ny kuitekin vielä ja menestystä ja stemppiäkin vielä täältä sulle näytä niille me pidetään tällä sulle peukkuja.

        Ei tarvitse seuraava sota käydään ydinasein se on lyhyt ja lopullinen lopeta jo sairas mässäilysi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse seuraava sota käydään ydinasein se on lyhyt ja lopullinen lopeta jo sairas mässäilysi...

        Äi nyt sä kiimasena aloit ja mässäilemään että sun sotasi on ydinpomisota ompas sulla kova ydinpommikiima päällä nyt kypärä päähän ja bunkeriin piloon ydinpommejasi vielä kerkiit hopi hopi kohta on sun ydin pommit jo ilmassa suojaudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äi nyt sä kiimasena aloit ja mässäilemään että sun sotasi on ydinpomisota ompas sulla kova ydinpommikiima päällä nyt kypärä päähän ja bunkeriin piloon ydinpommejasi vielä kerkiit hopi hopi kohta on sun ydin pommit jo ilmassa suojaudu.

        Ydinaseilta ei kannata piiloutua jää vain kitumaan kävelee vastaan niin pääsee nopeammin kitumasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ydinaseilta ei kannata piiloutua jää vain kitumaan kävelee vastaan niin pääsee nopeammin kitumasta...

        Juu ei muutakun otat suunan koti ydin kärkeä siitä se kiimasi sitten laantuu. Aatelitko jo täänään tehdä kevelysi niin et joudu huomenna kituamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei muutakun otat suunan koti ydin kärkeä siitä se kiimasi sitten laantuu. Aatelitko jo täänään tehdä kevelysi niin et joudu huomenna kituamaan?

        En ajatellut kuinkas itse onko henkisiä ongelmia tai ahdistaako...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut kuinkas itse onko henkisiä ongelmia tai ahdistaako...

        Kun haluat jo muutkin poteroon tapattamaan itsensä itsesi lisäksi?...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut kuinkas itse onko henkisiä ongelmia tai ahdistaako...

        Ei ole eikä ahdista sun sotasi lähinnä naurataa tämä sun sotasi jotka kiimasena olet sotimassa onnea ja menstystä vielä kerran sotaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut kuinkas itse onko henkisiä ongelmia tai ahdistaako...

        Et ajateelut? aijattelitko siis jäääd äkitumaan ydinsotaasi? ei kannat ydin käri se pelestaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole eikä ahdista sun sotasi lähinnä naurataa tämä sun sotasi jotka kiimasena olet sotimassa onnea ja menstystä vielä kerran sotaasi.

        Ymmärsinkö oikein et ole edes osallistumassa itse mutta toivot toisten joutuvan sotaan oletko ihan terve mieleltäsi kannattaisiko käydä jossain lääkärissä jos he voisivat auttaa sinua olen aidosti huolissani puolestasi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein et ole edes osallistumassa itse mutta toivot toisten joutuvan sotaan oletko ihan terve mieleltäsi kannattaisiko käydä jossain lääkärissä jos he voisivat auttaa sinua olen aidosti huolissani puolestasi....

        Nyt alat olla asian ytimessä vihdoin en ole osalistumassa sun ydinsootaasi ihan yksin sä sitä saat käydä kiimaisena ydinsootasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alat olla asian ytimessä vihdoin en ole osalistumassa sun ydinsootaasi ihan yksin sä sitä saat käydä kiimaisena ydinsootasi.

        Noniin tulihan se sieltä et ilmeisesti ymmärrä että yritän varoittaa ydinsodasta ja välttää sitä enkä yllyttää siihen siksi nuo potero fantasiasi ovat hieman hämmentäviä ymmärrätkö itsekkään mitä kirjoittelet tänne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin tulihan se sieltä et ilmeisesti ymmärrä että yritän varoittaa ydinsodasta ja välttää sitä enkä yllyttää siihen siksi nuo potero fantasiasi ovat hieman hämmentäviä ymmärrätkö itsekkään mitä kirjoittelet tänne...

        Se on hyvä että varoitat sun ydinsodastasi aatelitko milloin sen aloittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä että varoitat sun ydinsodastasi aatelitko milloin sen aloittaa?

        Elä nyt nolaa itseäsi enempää käytöksesi on ala arvoista ja ennenkaikkea noloa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä nyt nolaa itseäsi enempää käytöksesi on ala arvoista ja ennenkaikkea noloa...

        Mutta mun ei onneksi tarvitse lähteä sun ydinsooataasi saat ihan yksin sitä sootasi leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä nyt nolaa itseäsi enempää käytöksesi on ala arvoista ja ennenkaikkea noloa...

        Ymmärrätkö itsekkään miltä tämä keskustelu näyttää ulkopuolisen silmissä kuinka tekstistäsi tuhkuu avointa vihaa vaikka toinen yrittää vain vain varoittaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö itsekkään miltä tämä keskustelu näyttää ulkopuolisen silmissä kuinka tekstistäsi tuhkuu avointa vihaa vaikka toinen yrittää vain vain varoittaa....

        Se on hyvä että sä varoittat sun ydinsodastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä että sä varoittat sun ydinsodastasi.

        Et voi olla ihan terve tuo on jo sairasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi olla ihan terve tuo on jo sairasta...

        Juu tuo sun ydinsotasi on sairasta siksi minä en lähde mukaan saat yksin sotia sotaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tuo sun ydinsotasi on sairasta siksi minä en lähde mukaan saat yksin sotia sotaasi.

        Kyllä näitä varoituksia on tullut moniltakin tahoilta ja ne on otettava vakavasti yleensäkin sodan lietsominen ydinaseiden aikana on sulaa hulluutta älä ihmeessä toivo ketään mihinkään poteroihin koska pahimmillaan se voi tarkoittaa koko ihmiskunnan loppua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet niin kiimainen sotasi kanssa että sulle on varttu paikka etupoterossa sun sotaasi.

        Mites itselläsi, oletko kalu tanassa viimeiseesä poterossa vaiko karankeitten ammuttavien j8nossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites itselläsi, oletko kalu tanassa viimeiseesä poterossa vaiko karankeitten ammuttavien j8nossa.

        Ei olenkaan minä en lähde teidän ydin ostaan sotimaan.


    • Anonyymi

      No niinhän se aloitteleva homppeli ulisee taas kun ei muuhun pysty.

      • Anonyymi

        Ei ne pommit katso henkilöön tai suuntautumiseen ne tappaa tasapuolisesti kaikki siksi on naurettavaa ottaa edes puheeksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne pommit katso henkilöön tai suuntautumiseen ne tappaa tasapuolisesti kaikki siksi on naurettavaa ottaa edes puheeksi...

        Ja suorastaan ihmisarvoa loukkaavaa vinkua jostain vähemmistöistä...


      • Anonyymi

        Etkö oikeasti näe omaa tyhmyyttäsi tässä...


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitäs jos raamatun ennustama ylös tempaus ja merkit taivaalla puhuvatkin lopullisesta ydinsodasta kävisi hyvinkin yksiin kirjoitusten kanssa...

    • Anonyymi

      Mielestä en tiedä, mutta 3 viikkoa harjoituksen pitäisi kestää. Ehkä olis parempi kuusi, tottuisitte ääneen. Minä jouduin asumaan lapsuudesta parikymppiseksi niin lähellä kenttää, että kun olin kattoa korjaamassa, hävittäjä meni yli niin alhaalla että näytti päähän osuvan, ja se ääni, se oli jotakin, vaikka niihin oli jo tottunut. Ensimmäiset jotka minun aikaan lensivät, olivat ensiksi Migejä, sitten Drakenit.

      • Anonyymi

        Joo onhan ne hienoja laitteita pääsispä kyytiin mutta silti....


      • Anonyymi

        Siihen ei totuta vaan jyrätään sen typerän homoulinan yli jollain muulla äänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo onhan ne hienoja laitteita pääsispä kyytiin mutta silti....

        Laatu on kertakaikkisen paskaa, minkä kuulee jo typerästä äänestä.


    • Anonyymi

      Kyllähän oli natoon liittymisen jälkeen ollut mielenkiintoista nähdä ketkä poliitikot ovat heiluneet sotahaukkoina, aika hyvin ne jo tiesikin, muutamat ovat yllättyneet. Ei enää muuhun rahat valtiolla riitä. Siinä sitten tappelevat kun kansa kuolee nälkään, tämä maa kun ei ole venäjä, ei ole uraalia jonka takaa voisi määrätä porukkaa sotimaan. No, toisaalta, ehkä tuolta lahden toiselta puolen, kuten ennen muinoin toisin päin...

      • Anonyymi

        Ei ryssällä rahkeet riitä kun ydinsotaan eikä niillä ole yksinkertaisesti varaa antautuakkaan kun edessä olisi kuolemantuomiot vaihtoehdot on aika vähissä suomalaisten kannalta...


    • Anonyymi

      Ja mielenvikainen hornettihomppeleiden uliseminen sen kuin jatkuu. Idiootit ovat unohtaneet että tuollaiseen pitäisi kysyä maanomistajan lupa.

    • Anonyymi

      Saattaisi alkaa melkoinen ulina mediassa, jos joku kävisi vastavierailulla ilmavoimien piilopaikassa. "Uliuliului! Rasistisetä häiriköi ilmavoimien pihassa, yhyyy, voivoivoi... lakia on kiristettävä!"

    • Anonyymi

      Laitonta kotirauhan häirintäähän tuollainen turha meluaminen toisten tontilla on. Mutta siihen ei puututa, koska se on "parempaa äärivassareiden tekemää häirintää."

    • Anonyymi

      Harjoitus tekee mestarin. Jos ei harjoiteltaisi, eikä käyttettäisi koneita, niin sehän olisi vasta hullua toimintaa. Kävisi kuin Venäjällä, kaivetaan varastoista vanhaa romua, jotka eivät toimi eikä osata käyttää.

    • Anonyymi

      Ja metelöinti alkoi uudestaan. Heittelvät koneistaan paukkupommeja talon yllä. Eivät vastaa sähköposteihin kun asiasta tiedustelee. Lapsellista sakkia kertakaikkiaan.

    • Anonyymi

      Pikkupojat pullistelee lennokeilaan . Toivottavasti ei tipu taivaalta alas romuineen .

    • Anonyymi

      Kun olisi aikaa ja ylimääräistä rahaa niin voisihan sitä alkaa käydä vuoroin vieraissa. Sillä tavalla useimmat oppii tavoille.

    • Anonyymi

      Penskojen harjoitukset alkoi taas. Miten Suomessa on varaa tuhlata rahaa tuollaiseen hyökkäyssodan harjoittelu turhuuteen?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe