Tapailu johti seurusteluun, ja oltiin 8kk yhdessä. Suhteen aikana kaikki meni ihan hyvin, myös reissuja tehtiin jonkinverran.
Siinä 7kk aikana ehdotti jos muutan hänen luo ja haettiin mun lapselle (tämän sukulaisten luota mm. Lastensänky/leluja hänen luo. Näytti että oli tosissaan mun suhteen kun oli hakennut näitä tavaroita jne.
Myös viikkoa aikaisemmin, kun jätti minut niin kaikki näytti menevän hyvin (tuli tältä oma-aloitteisesti viestejä sydämien kera myös laittoi) vielä oli ottanut mun lähisukulaiseen yhteyttä jos tutustuisi tähän myös (kertoi mulle että haluaa mun sukuun tutustua, ku on mun kanssa) ja sitten meidän oli tarkoitus viettää mun vanhempieni luona viikonloppua, olisi lähtenyt sinne.
Miten voi olla mahdollista: että tämä laittoi muutaman päivä etiäpäin txt ettei halua olla mun kanssa (muuta ku kaveria) eikä siedä lapsia, tykkää asua yksin jne.
Sit muutamia kuukausia etiäpäin oli ladannut tinderin kertoen että haluaa lapsia :O
Miten mies voi näin käyttäytyä, ero
Anonyymi-ap
1
173
Vastaukset
Oletko kuullut hätävalheista. Eron hetkellä kerrotaan kaikenlaisia syitä (viis totuudesta), kunhan vaan päästään eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647