Onkohan täällä tekoälyn luomia hahmoja?

Anonyymi-ap

En tiedä paljoa näistä asioista, mutta tuli vain mieleen. Sellainen voisi osata vastata fiksusti kysymyksiin ja olisi aina valveilla.

19

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskinpa on. Ei tämä ole niin edistyksellinen sivusto.

• Anonyymi

Jos ei ole älykäs, mutta tekeytyy niin kuin älykkääksi, niin eikö ole teko.
      Joku voisi sanoa teeskentelyä toinen viisastelua.
      Vilma

• Anonyymi

Kohta ei tarvitse sitten ajatella mitään voi vain lukea uudelleen järjestettyjä sanoja. Eun säätelemiä. Olleen Nälkäpeli elokuvassa. Eun rva määrää.

• Anonyymi

Köyhät juoksee rattaissa. Piru pitää meidät labyrintissä kuin hiiri juoksee rattaassa

• Anonyymi

Kyllähän se foliohattu on paras suojaus noita vastaan edelleen

• Anonyymi

TV:ssa älylasit? En kuullut jutustelua vai oliko vitsi, mutta ne lasit olivat varmasti Esa Saarisen!? Hih
      Vilma

• Anonyymi

Johan se on nähty että tekoälykkyys täällä lähinnä jyllää 🙂, taitaa olla tyytyminen siihen

• Anonyymi

Totta

-ketjun aloittaja

• Anonyymi

Täällä on paljon mummeliälyn luomia hahmoja.

• Anonyymi

Täällä on pelkkiä stalkkereita

• Anonyymi

Kaikki ovat vain pelkkiä. (Tuplavähättelyä, älyääkö kukaan?)
      Vilma

• Nooh.. todistit juuri, etten minä ole tekoälyhahmo.. sillä en osaa vastata fiksusti mihinkään.

• Anonyymi

Sinä voisit ollakin. Sopivan inhimillinen, fiksu ja silti luonteikas.
        Ehkä sinut on luotu sellaiseksi hahmoksi 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä voisit ollakin. Sopivan inhimillinen, fiksu ja silti luonteikas.
        Ehkä sinut on luotu sellaiseksi hahmoksi 🙂

Hei kuule.. mä nautin hyvin suuresti siitä että palstalla saan olla ihan oma ihteni. Ei tarvitse olla säännönmukainen. Tämä on hyvin vapauttavaa. Eli en ole hahmo ja vielä vähemmän tekoälyhahmo.. paitsi ehkä siinä, etten ole kovinkaan älykäs.. "tekoäly" siis ... :)

• Jos ei ole, niin pian on. Kyllä kohta tällaisilla palstoilla botit hyllää ja yrittää aiheuttaa epäsopua suomalaisten keskuudessa.

• Anonyymi

Voisit oikeasti kysyä tuolta itseltään ChatGPT-botilta how many AI :s are on "jollain kanavalla" active.

Robotti robotin tuntee heh.

• Anonyymi

Tosiaan, en ole käyttänyt tuota vielä. Kiitti vinkistä.

-ketjun aloittaja

• Anonyymi

Kyllä suomi24 siitä ilmoittaa, jos ja kun ne otetaan käyttöön tällä palstalla. Se kuuluu mielestäni lakiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe