eivät vastaanota töitä, se on ainoa keino työllistyä.
Hakevat töitä, lähettelevät hakemuksia, se on turhaa. Töitä saa helpoimmin vastaanottamalla töitä.
Tietenkin voi mennä kansanedustajan avustajaksi isolla palkalla, niin ei tatvitse tehdä mitään töitä.
Terveidin Poliitikko
Miksi työttömät
34
515
Vastaukset
- Anonyymi
Alat sekomaan todella. Pitäskö mennä työterveyshuoltoon?
- Anonyymi00032
Unelmoi pääsevänsä kansanedustajan avustajaksi, isolla palkalla
Mutta helpommin pääsee esim terapeutiksi
- Anonyymi
Voitko kertoa mistä voi ottaa työpaikan vastaan? Niin otan.
- Anonyymi
Just tarjottiin oman alan töitä johon minulla on koulutus ja aikaisempaa työkokemusta mutta ainoastaan palkattomana työkokeiluna tai 100% palkkatuella, joista jälkimmäiseen ei ole minulla oikeutusta. Vaihtoehto olisi ottaa siis palkaton työ vastaan tai jatkaa työnhakua. Työkkäri tosin rankaisee karenssilla jos suoraan kieltäytyy edellämainitusta tarjouksesta vaikka se on täysin järjetön. Tammikuusta asti olen ollut työtön ja tämä on tähän asti ainoa tarjous jonka voisi "ottaa" vastaan. Hakemuksia olen tehnyt 4-20 per kuukausi riippuen haettavia paikkojen määrästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tarjottiin oman alan töitä johon minulla on koulutus ja aikaisempaa työkokemusta mutta ainoastaan palkattomana työkokeiluna tai 100% palkkatuella, joista jälkimmäiseen ei ole minulla oikeutusta. Vaihtoehto olisi ottaa siis palkaton työ vastaan tai jatkaa työnhakua. Työkkäri tosin rankaisee karenssilla jos suoraan kieltäytyy edellämainitusta tarjouksesta vaikka se on täysin järjetön. Tammikuusta asti olen ollut työtön ja tämä on tähän asti ainoa tarjous jonka voisi "ottaa" vastaan. Hakemuksia olen tehnyt 4-20 per kuukausi riippuen haettavia paikkojen määrästä.
100 % palkkatukeen on oikeus kaikilla kun menee yhdistykseen apuohjaajaksi jossa pidetään työkokeilijoita 9 € päiväkorvauksella ja olet siellä 6 kk ks. tuen varassa ja saat sitten kenkää ja tilallesi tulee uusi apuohjaaja 100 % palkkatuella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 % palkkatukeen on oikeus kaikilla kun menee yhdistykseen apuohjaajaksi jossa pidetään työkokeilijoita 9 € päiväkorvauksella ja olet siellä 6 kk ks. tuen varassa ja saat sitten kenkää ja tilallesi tulee uusi apuohjaaja 100 % palkkatuella.
Ja tehtäväsi tällaiissa yhdistyksissä on opettaa työttömiä tutustumaan toisiinsa ja tekemään CVtä ja työhakemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tehtäväsi tällaiissa yhdistyksissä on opettaa työttömiä tutustumaan toisiinsa ja tekemään CVtä ja työhakemuksia.
Samoin opetetaan korkin kiinnilaittoa ja huumeiden käytön lopettamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta sadismin tukeminen, joka on eettisesti väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta sadismin tukeminen, joka on eettisesti väärin.
No entäs jos yhdistys valmistaa 9 € päivä harkkalaisilla saunakauhoja?
- Anonyymi00020
Anonyymi kirjoitti:
Huom!
Palkkatuettu työpaikka tutkitaan erittäin tarkoin ennen kuin tukea kyseiseen työhön myönnetään.
Lomautuksia ja irtisanomisia ei saa olla säännöllisesti ja esim. edellisen 2v aikana, eikä taloudellinen tilanne heikossa tilassa jotta palkkatuettu työ olisi järkevää. Konkurssikypsää yritystä ei ole perusteltua tukea lisää millään keinolla.
Myöskään kaikille ei myönnetä sitä palkkatyöetuutta varsinkaan 100% vaan määräytyy erinäisten harvinaisempien syiden perusteella.
Palkkatuettu työpaikka ei siis voi olla kaksikertaa vuodessa työntekijää vaihtava järjestelmä!
- Anonyymi
Myöhä ollaaki hiljasii edustajii.
- Anonyymi
Siksi koska kukaan ei koskaan ole tullut minulle sanomaan, että tässä olis sinulle työpaikka. Otatko sen vastaan?
Ilmeisesti joillekin sitten kai on sanottu näin?- Anonyymi
Todennäköisesti aloittaja on työllistynyt korruptioilla (nepotismi. altruismi, rakenteellinen korruptio, hyväveli- ja hyväsiskojärjestelmät, jäsenkirja ...)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti aloittaja on työllistynyt korruptioilla (nepotismi. altruismi, rakenteellinen korruptio, hyväveli- ja hyväsiskojärjestelmät, jäsenkirja ...)
Aloittaja ei ole työllistynyt, ainakaan noilla argumenteilla vaan edustaa samaa luuserisakkia mitä sinäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole työllistynyt, ainakaan noilla argumenteilla vaan edustaa samaa luuserisakkia mitä sinäkin
Aloittaja puhuu kuin poliitikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ei kuitenkaan ole
- Anonyymi00022
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaikkien varsinkin naisten pitäisi olla poliitikkoja? Eihän se maailma pyöri niin, että kaikki ovat poliitikkoja.
- Anonyymi00025
Kyllä minulle soitettiin kotiin toisesta firmasta tulisinko heille töihin!
No tosin olin tehnyt kyseiseen firmaan hakemuksia ahkerasti joka lopulta osui!
Ne hakemukset eivät olleet silloin mitään kirjeitä vaan kävin kyseisessä firmassa livenä kyselemässä työtä ja jätin aina hakemuksen jonka kävin uusimassa 3kk:n välein!
Noin 6-7 hakemuksen jälkeen ottivat yhteyttä ja tehtiin pitkäkestoinen työsopimus joka kesti 32v. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ne hakemukset eivät olleet silloin mitään kirjeitä vaan kävin kyseisessä firmassa livenä kyselemässä työtä ja jätin aina hakemuksen jonka kävin uusimassa 3kk:n välein!
Noin 6-7 hakemuksen jälkeen ottivat yhteyttä ja tehtiin pitkäkestoinen työsopimus joka kesti 32v.Minulle soitettiin aikoinaan kotiin vaikka en ollut tehnyt ainoatakaan hakemusta heille, en ollut käynyt heillä paikan päällä enkä tuntenut ketään heistä eikä työpaikkailmoitustakaan ollut olemassa missään. Vaikutti todella hämärältä ja olipa sitten elämäni karsein työpaikka ja tämän takia päädyinkin vaihtamaan kokonaan alaa enkä takaisin ole tulemassa koskaan!
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minulle soitettiin aikoinaan kotiin vaikka en ollut tehnyt ainoatakaan hakemusta heille, en ollut käynyt heillä paikan päällä enkä tuntenut ketään heistä eikä työpaikkailmoitustakaan ollut olemassa missään. Vaikutti todella hämärältä ja olipa sitten elämäni karsein työpaikka ja tämän takia päädyinkin vaihtamaan kokonaan alaa enkä takaisin ole tulemassa koskaan!
Sitten myöhemmin huomasin, että työnantaja oli raivostunut aivan valtavasti kun en ollut enää hakenut heille uudestaan töihin ja löysin itsestäni ympäri nettiä ja keskustelupalstoja kirjoitettuja mustamaalausjuttuja sekä tietoliikenneyhteyttäni ja työskentelyä muualla yritettiin sabotoida kaikin hämärin keinoin. Tämä sabotointi aina voimistuu joka kerta kun heille haetaan työntekijää ja tämä toistuu vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen. Todella hämärältä ja laittomalta todellakin vaikuttaa tämä työnantaja eikä tästä työnantajasta pääse eroon ei sitten millään vaan roikkuu vuodesta toiseen vuosikymmenestä toiseen kuin takiainen minussa ja seuraa kuin hai laivaa joka paikkaan minne ikinä menenkin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sitten myöhemmin huomasin, että työnantaja oli raivostunut aivan valtavasti kun en ollut enää hakenut heille uudestaan töihin ja löysin itsestäni ympäri nettiä ja keskustelupalstoja kirjoitettuja mustamaalausjuttuja sekä tietoliikenneyhteyttäni ja työskentelyä muualla yritettiin sabotoida kaikin hämärin keinoin. Tämä sabotointi aina voimistuu joka kerta kun heille haetaan työntekijää ja tämä toistuu vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen. Todella hämärältä ja laittomalta todellakin vaikuttaa tämä työnantaja eikä tästä työnantajasta pääse eroon ei sitten millään vaan roikkuu vuodesta toiseen vuosikymmenestä toiseen kuin takiainen minussa ja seuraa kuin hai laivaa joka paikkaan minne ikinä menenkin.
Sitten huomasin, että miespuoleiset esimiehet seuraavat minua työpaikasta toiseen ja ahdistelevat minua seksuaalisesti. Jostain laittomasti kaivaneet tiedon missä olen töissä, koska se tieto ei ollut missään julkisesti saatavilla edes.
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Noin 6-7 hakemuksen jälkeen ottivat yhteyttä ja tehtiin pitkäkestoinen työsopimus joka kesti 32v.Väsyttstaktiikka toimi, ja just tuo taktiikka toimii tänä päivänäkin.
- Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet kuullut aloittajan puheita?
- Anonyymi
pitää olla soveltuvia töitä eli jotka soveltuvat sokeille, kädettömille ja jalattomille, joilla vain aivot ja pippeli toimivay ok.
- Anonyymi
Itelläni ei toimi edes gulli
- Anonyymi
Terveidin.
- Anonyymi
Työttömät pitävät itseään parempana kuin muut joten se työ ei kelpaa jos alle ministerin palkkaa! Työtön saa kuulemma saman tai enemmä vs. jos olisi työssä....
- Anonyymi00028
Ei kaikki suinkaan halua olla ministereitä, vaikka se onkin mukava itse kuvitella niin.
- Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei kaikki suinkaan halua olla ministereitä, vaikka se onkin mukava itse kuvitella niin.
Mielestäni kyseessä oli ministerinpalkka eikä ministerin tehtävät...
- Anonyymi
Miksi työministereillä ei ole puolisoa? Satosella ja Marttisella ei kummallakaan ollut vaimoa linnan juhlissa. Saamattomia miehiä.
- Anonyymi00026
Terveidin🤣🤣🤣
- Anonyymi00033
Hallitus mainostaa kolmeakymmentätuhatta avointa työpaikkaa, nousukausi on tulossa, oikeasti avoimia työpaikkoja koko Suomessa 3000, meillä menee hyvin ja nousukausi on oven takana
- Anonyymi00034
Onko aloittaja kenties Niuvanniemessä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813182Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361379Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1491312Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin200973