eivät vastaanota töitä, se on ainoa keino työllistyä.
Hakevat töitä, lähettelevät hakemuksia, se on turhaa. Töitä saa helpoimmin vastaanottamalla töitä.
Tietenkin voi mennä kansanedustajan avustajaksi isolla palkalla, niin ei tatvitse tehdä mitään töitä.
Terveidin Poliitikko
Miksi työttömät
10
260
Vastaukset
- Anonyymi
Alat sekomaan todella. Pitäskö mennä työterveyshuoltoon?
- Anonyymi
Voitko kertoa mistä voi ottaa työpaikan vastaan? Niin otan.
- Anonyymi
Just tarjottiin oman alan töitä johon minulla on koulutus ja aikaisempaa työkokemusta mutta ainoastaan palkattomana työkokeiluna tai 100% palkkatuella, joista jälkimmäiseen ei ole minulla oikeutusta. Vaihtoehto olisi ottaa siis palkaton työ vastaan tai jatkaa työnhakua. Työkkäri tosin rankaisee karenssilla jos suoraan kieltäytyy edellämainitusta tarjouksesta vaikka se on täysin järjetön. Tammikuusta asti olen ollut työtön ja tämä on tähän asti ainoa tarjous jonka voisi "ottaa" vastaan. Hakemuksia olen tehnyt 4-20 per kuukausi riippuen haettavia paikkojen määrästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just tarjottiin oman alan töitä johon minulla on koulutus ja aikaisempaa työkokemusta mutta ainoastaan palkattomana työkokeiluna tai 100% palkkatuella, joista jälkimmäiseen ei ole minulla oikeutusta. Vaihtoehto olisi ottaa siis palkaton työ vastaan tai jatkaa työnhakua. Työkkäri tosin rankaisee karenssilla jos suoraan kieltäytyy edellämainitusta tarjouksesta vaikka se on täysin järjetön. Tammikuusta asti olen ollut työtön ja tämä on tähän asti ainoa tarjous jonka voisi "ottaa" vastaan. Hakemuksia olen tehnyt 4-20 per kuukausi riippuen haettavia paikkojen määrästä.
100 % palkkatukeen on oikeus kaikilla kun menee yhdistykseen apuohjaajaksi jossa pidetään työkokeilijoita 9 € päiväkorvauksella ja olet siellä 6 kk ks. tuen varassa ja saat sitten kenkää ja tilallesi tulee uusi apuohjaaja 100 % palkkatuella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
100 % palkkatukeen on oikeus kaikilla kun menee yhdistykseen apuohjaajaksi jossa pidetään työkokeilijoita 9 € päiväkorvauksella ja olet siellä 6 kk ks. tuen varassa ja saat sitten kenkää ja tilallesi tulee uusi apuohjaaja 100 % palkkatuella.
Ja tehtäväsi tällaiissa yhdistyksissä on opettaa työttömiä tutustumaan toisiinsa ja tekemään CVtä ja työhakemuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tehtäväsi tällaiissa yhdistyksissä on opettaa työttömiä tutustumaan toisiinsa ja tekemään CVtä ja työhakemuksia.
Samoin opetetaan korkin kiinnilaittoa ja huumeiden käytön lopettamista.
- Anonyymi
Myöhä ollaaki hiljasii edustajii.
- Anonyymi
Siksi koska kukaan ei koskaan ole tullut minulle sanomaan, että tässä olis sinulle työpaikka. Otatko sen vastaan?
Ilmeisesti joillekin sitten kai on sanottu näin?- Anonyymi
Todennäköisesti aloittaja on työllistynyt korruptioilla (nepotismi. altruismi, rakenteellinen korruptio, hyväveli- ja hyväsiskojärjestelmät, jäsenkirja ...)
- AnonyymiUUSI
pitää olla soveltuvia töitä eli jotka soveltuvat sokeille, kädettömille ja jalattomille, joilla vain aivot ja pippeli toimivay ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392783Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2702402Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261456- 1191157
- 991109
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13982Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58886Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.291857Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62854