Terveyskeskusjonot siistiytyvät Juuston toimien johdosta. Maanantaiaamuna klo 8:02 soitin terveyskeskukseen. "Soitamme takaisin mahdollisimman pian". Tänään on jo torstai, eikä soittoa kuulu. Se on sikäli hankalaa, että luuria pitää kuljettaa mukana jopa vessaan. Terveyskeskushan soittaa vaan kerran takaisin. Jos ei vastaa niin jonotus alkaa uudestaan.
Älkää sairastuko Juuston aikakaudella!
Juusto siistii terveyskeskusjonoja
12
186
Vastaukset
- Anonyymi
Voi toki Juusonkin aikana sairastua jos sattuu olemaan lujasti painetta pörssissä. Kovalla rahalla saa Suomessa nykyään hoitoa, jenkkimalli on ajettu läpi.
- Anonyymi
Juu. Ensi vuonna kelalta saa 50 euroa takaisin yksityislääkärikäynnistä. Ainoo vaan, ettei se julkisen puolen jonoja lyhennä. Varsinkin kun lääkäriasemat siirtää sen hintoihin. Purra on leikannut pienituloisten tuloja niin, ettei ole varaa käydä yksityislääkärillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ensi vuonna kelalta saa 50 euroa takaisin yksityislääkärikäynnistä. Ainoo vaan, ettei se julkisen puolen jonoja lyhennä. Varsinkin kun lääkäriasemat siirtää sen hintoihin. Purra on leikannut pienituloisten tuloja niin, ettei ole varaa käydä yksityislääkärillä.
50 € on varakkaammalle kansanosalle yhtä tyhjän kanssa. Ei mitään merkitystä. Köyhemmät taas joutuvat yhä miettimään onko vara tuosta persujen viidenkympin almusta huolimatta maksaa satoja euroja lääkärireissusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 € on varakkaammalle kansanosalle yhtä tyhjän kanssa. Ei mitään merkitystä. Köyhemmät taas joutuvat yhä miettimään onko vara tuosta persujen viidenkympin almusta huolimatta maksaa satoja euroja lääkärireissusta.
Niin, ja kun lääkkeiden hinta nousi plus omavastuu nousee 70:een ensi vuonna, niin saa miettiä ostaako ne lääkkeet vai ei kun vihdoin saa reseptin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja kun lääkkeiden hinta nousi plus omavastuu nousee 70:een ensi vuonna, niin saa miettiä ostaako ne lääkkeet vai ei kun vihdoin saa reseptin.
Näinpä.
- Anonyymi
Juusto on terveellistä
- Anonyymi
Ja juusto on hyvän makuista, siis juusto jossa on tuo t välissä.
Aloittajalta: nyt on jo torstai eikä soittoa terveyskeskuksesta ole tullut. On huonoa palvelua. Lääkkeet loppuu maanantaina. Pitääkö mun nyt jonottasa 3 kuukautta sitä puhelua ja olla ilman lääkettä?
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
- Anonyymi
Kirjoita omalle hoitajalle netin kautta. Sitä kautta minä sain
- Anonyymi
On Omakanta ja Maisa, riippuen tosin, missä päin asuu.
Sitä kautta ainakin voi uusia reseptit, ei tarvitse soitella minnekään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Omakanta ja Maisa, riippuen tosin, missä päin asuu.
Sitä kautta ainakin voi uusia reseptit, ei tarvitse soitella minnekään.Terveyskeskus ei uusi aina, jos lääke on määrätty yksityiseltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937