Minulla on kotieläimiä täällä

Anonyymi-ap

🐭🍕👀 pikkuiselle hiirelle tuli tukalat paikat keittiön hellan takana, kun paistelin aamulla pizzaa jääkaapin jämätuotteista. Se tuli jäähdyttelemään hellan takaa. Mulle tuli heti kotoisampi olo kun en ole yksin täällä. Vähän surettaa levitellä hiirenloukut lattioille kun hiiret nappisilmineen ovat niin söpöjä. Meillä oli kotona valkoinen hiiri lemmikkinä. Kissan takia se hiiri asui häkissään vessassa.

Nykissä on alettu levittelemään rotille ehkäisyä sisältäviä syöttejä. Kumma ettei sitä ole aiemmin keksitty tehdä. Rotillahan ei ole vihollisia maanalaisissa käytävissä mitä kaupungeissa on. Saisivat Suomessa tehdä saman kun metron takia niitä rottia on liiaksi asti. Rottaa en haluaisi kotieläimeksi. Jossain se raja kulkee eläinrakkaudessakin.

11

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rottapataa, nam! Etsi villarotta viidakosta netistä. Se on samaa kaliiperia kuin raskaana oleva rusakko. Woolly rat muistaakseni. Senhän on pakko olla itse Mestari Tikku :D.

• Anonyymi

Tarkistin. Hieman liioittelin. Mut on se silti metsäjäniksen kokoinen rontti. Kissat ovat paras keino rottaongelmien ratkaisemiseksi. Lintujen pesimäaikana kissoja ei saa kuitenkaan päästää vapaalle jalalle. Olisipa minkkien pyydystämiseen olemassa jokin elukka. Tai voi ollakin, kuten jokin mäyräkoira tai vastaava.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkistin. Hieman liioittelin. Mut on se silti metsäjäniksen kokoinen rontti. Kissat ovat paras keino rottaongelmien ratkaisemiseksi. Lintujen pesimäaikana kissoja ei saa kuitenkaan päästää vapaalle jalalle. Olisipa minkkien pyydystämiseen olemassa jokin elukka. Tai voi ollakin, kuten jokin mäyräkoira tai vastaava.

Aikamoinen rontti. Toivottavasti ei tule vastaan.

• Anonyymi

minä näin ulkona hiiren, mutta pian pihassa alkoi käydä kissa, nimensin sen pantteriksi 🫶🙂

• Hiiret on aika vikkeliä. Harvoin näkee.

• Anonyymi

Rotat on monelle petoeläimelle ravinnonlähde. Kuulostaa vähän lyhytnäköiselle taas tämäkin, alkaa myrkyttää niitä. Mutta mitä muuta voi olettaa? Ihminen = ääliö.

• Ei niissä NYkin viemäreissä petoeläimiä liiku. Eikä kyse ole myrkystä vaan ehkäisystä. New Yorkissa rottaongelma on todellinen. Ne tulevat koteihin vessanpytystä ja metrotunnelissa kävelevät ihmisten kenkien päältä. Tässä rottauutinen:
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009521661.html

• Anonyymi

Joo. Nyt saa riittää. Minä en enää tähän touhuun suostu. Heippa hei. Oli kiva tutustua. Nautit siis mun nöyryyttämisestä ja itselläsi ei ole mitään muuta elämää? Asia kunnossa. 🤣

Ei ***** ja piip.

• En ymmärrä miten tämä mitenkään minuun liittyy.

• Tästä oli hävinnyt kirjautuminen johonkin.

• Koira puhdisti aiemmin mun kierrätykseen menevät purkit. Nyt hiiri tekee samaa. Se on nuoleskellut tyhjän makrillipurkin kiiltäväksi.🥰

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      934
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      888
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      718
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      675
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      477
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe