🐭🍕👀 pikkuiselle hiirelle tuli tukalat paikat keittiön hellan takana, kun paistelin aamulla pizzaa jääkaapin jämätuotteista. Se tuli jäähdyttelemään hellan takaa. Mulle tuli heti kotoisampi olo kun en ole yksin täällä. Vähän surettaa levitellä hiirenloukut lattioille kun hiiret nappisilmineen ovat niin söpöjä. Meillä oli kotona valkoinen hiiri lemmikkinä. Kissan takia se hiiri asui häkissään vessassa.
Nykissä on alettu levittelemään rotille ehkäisyä sisältäviä syöttejä. Kumma ettei sitä ole aiemmin keksitty tehdä. Rotillahan ei ole vihollisia maanalaisissa käytävissä mitä kaupungeissa on. Saisivat Suomessa tehdä saman kun metron takia niitä rottia on liiaksi asti. Rottaa en haluaisi kotieläimeksi. Jossain se raja kulkee eläinrakkaudessakin.
Minulla on kotieläimiä täällä
11
215
Vastaukset
- Anonyymi
Rottapataa, nam! Etsi villarotta viidakosta netistä. Se on samaa kaliiperia kuin raskaana oleva rusakko. Woolly rat muistaakseni. Senhän on pakko olla itse Mestari Tikku :D.
- Anonyymi
Tarkistin. Hieman liioittelin. Mut on se silti metsäjäniksen kokoinen rontti. Kissat ovat paras keino rottaongelmien ratkaisemiseksi. Lintujen pesimäaikana kissoja ei saa kuitenkaan päästää vapaalle jalalle. Olisipa minkkien pyydystämiseen olemassa jokin elukka. Tai voi ollakin, kuten jokin mäyräkoira tai vastaava.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistin. Hieman liioittelin. Mut on se silti metsäjäniksen kokoinen rontti. Kissat ovat paras keino rottaongelmien ratkaisemiseksi. Lintujen pesimäaikana kissoja ei saa kuitenkaan päästää vapaalle jalalle. Olisipa minkkien pyydystämiseen olemassa jokin elukka. Tai voi ollakin, kuten jokin mäyräkoira tai vastaava.
Aikamoinen rontti. Toivottavasti ei tule vastaan.
- Anonyymi
minä näin ulkona hiiren, mutta pian pihassa alkoi käydä kissa, nimensin sen pantteriksi 🫶🙂
- Anonyymi
Rotat on monelle petoeläimelle ravinnonlähde. Kuulostaa vähän lyhytnäköiselle taas tämäkin, alkaa myrkyttää niitä. Mutta mitä muuta voi olettaa? Ihminen = ääliö.
Ei niissä NYkin viemäreissä petoeläimiä liiku. Eikä kyse ole myrkystä vaan ehkäisystä. New Yorkissa rottaongelma on todellinen. Ne tulevat koteihin vessanpytystä ja metrotunnelissa kävelevät ihmisten kenkien päältä. Tässä rottauutinen:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009521661.html
- Anonyymi
Joo. Nyt saa riittää. Minä en enää tähän touhuun suostu. Heippa hei. Oli kiva tutustua. Nautit siis mun nöyryyttämisestä ja itselläsi ei ole mitään muuta elämää? Asia kunnossa. 🤣
Ei ***** ja piip. Tästä oli hävinnyt kirjautuminen johonkin.
Koira puhdisti aiemmin mun kierrätykseen menevät purkit. Nyt hiiri tekee samaa. Se on nuoleskellut tyhjän makrillipurkin kiiltäväksi.🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914