Harkitsen työskentelyä Espanjassa ja huomasin, että siellä on useita suomalaisia työpaikkoja. Esim. Torrevieja, Malaga, Fuengirola.
Onko täällä kenelläkään kokemuksia työskentelystä Espanjassa?
Kokemuksia työskentelystä Espanjassa?
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
Jethro Rostedt tietää tästä aiheesta kaiken, löytänet itse googlettamalla linkit mm instagramiin, youtubeen jne. Instassa voit laittaa yksityisviestin niin vastailee aika nopeasti.
- Anonyymi
Hän tietää varmasti asiat yrittämisen näkökulmasta. Kaipaisin lisäksi kokemuksia sellaisilta jotka ovat olleet ruohonjuuritasolla töissä. Mikä on ollut hyvää, mikä huonoa?
- Anonyymi
Olen työskennellyt Espanjassa viisi vuotta. Työkieleni on englanti, mutta paikallisten kanssa et kyllä pärjää, jos et osaa espanjaa (kaikki asiointi tapahtuu espanjaksi, englantia ei juuri kukaan puhu). Vaikea verrata omalta osaltani Suomessa työskentelyyn, koska työni on samanlaista maasta riippumatta.
Hyviä puolia Espanjassa asumisessa tottakai on lämmin sää ja ystävälliset ihmiset. Ihmiset paljon vieraanvaraisempia ja avoimempia kuin Suomessa. Oma elämäni on paljon aktiivisempaa nykyään kuin Suomessa asuessa, koska lumi ja jää eivät estä ulkona liikkumista tai terassilla istumista. Asun itse Granadassa, jossa ei niin paljon ulkomaalaisia (enkä ole vielä törmännyt yhteenkään Suomalaiseen), mutta rannikolla on helppo tutustua muihin ulkomaalaisiin esim. facebookin expats-ryhmien kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569