JIMI HENDRIXIN VOODOO CHILD??

jäänsärkijä

tietääkö joku mistä saisin ostettuu jimi hendrixin cd:n voodoo cild??? mieluiten jostain helsingin läheltä. oon kiertäny varmaa kaikki kaupat mitä tiiän eikä mistään löydy :( pitäs ens viikon alkuu saada eli juhannuksen jälkeen heti..

24

3469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vissiin

      hendrix ei ainakaan eläessään ole ton nimistä lättyä tehny. Jotkut levy-yhtiön sedät taas yrittää kusettaa ihmisiä jollain rahisevalla bootlegilla. Unohda koko juttu.

      • särkijä

        kato tästä: http://www.soul-patrol.com/funk/images/jh_voodoo.jpg

        ja levykaupas sanottii et ei oo tällä hetkellä. sinänsä oon kyl miettiny samaa, mut uskon kyl et se on. ku poikastävä on metsästäny sitä kans tosi pitkää. tuntus turhauttavalt ettii jotain mitä ei oo :S


    • Veliveikkonen

      Uskon, että metsästät vain yhtä biisiä, joten osta kokoelma. Levykauppoja on netti täynnä.

      • guapo-57

        ko.biisistä on tietääkseni levutetty 2 versioo,molemmat legendaarisella electric ladyland-tuplalla.ellei fennicasta löydy,kokeile black and white tai hippie shake records,molemmat helsingin hakaniemessä melkein vierekkäin.


      • zimi hendrix

        http://play.com/play247.asp?page=search&r=CD&title=0&searchstring=hendrix jimi&searchtype=cdartisttitle&id=0&p=34&g=48&adudisc=y&who=&cpage=1&pa=cart&Cur=258

        Ei postikuluja!

        Levy tulee kotiin kannettuna tuolla hinnalla!

        Olen itsekin tilannut tästä firmasta monta levyä!
        Luotettava paikka.


    • Greeny

      FENNICA RECORDS
      ALBERTINKATU 36
      00180 HELSINKI
      puh. 09 / 6851433
      fax 09 / 649443

      VOODOO CHILD (BEST/LIVE 2CD) MCA 23.00 €

    • CrimsonHaze

      Mulla olis toi kyseinen tuplalätty!!
      Tarjoa hyvä summa niin kahtotaan!!!
      [email protected]

      • Norppa

        Child, siis Chile ja mitä se merkitsee...


      • Jaba
        Norppa kirjoitti:

        Child, siis Chile ja mitä se merkitsee...

        Siis ton levyn nimi on Voodoo Child! Ei Chile siis ziile!


      • Chile
        Jaba kirjoitti:

        Siis ton levyn nimi on Voodoo Child! Ei Chile siis ziile!

        Aivan oikein, tuon uuden kokoelman nimi on Voodoo Child, mutta kappaleen nimi on Voodoo Chile(Electric Ladyland)


      • wah wah
        Chile kirjoitti:

        Aivan oikein, tuon uuden kokoelman nimi on Voodoo Child, mutta kappaleen nimi on Voodoo Chile(Electric Ladyland)

        Voodoota on ollut Haitilla mutta ilmeisesti sitten Chilessäkin. Voodoo Chile on sen nimi...


      • Seatle
        wah wah kirjoitti:

        Voodoota on ollut Haitilla mutta ilmeisesti sitten Chilessäkin. Voodoo Chile on sen nimi...

        -Hendrix tykkäs kai sanaleikeistä lähes yhtä paljon kuin soittamisesta....mut on tuo yx hienoimpia rock piisejä mitä ikinä tehty.. :)


      • Voodoo Chile
        Norppa kirjoitti:

        Child, siis Chile ja mitä se merkitsee...

        Electric Ladyland levyllä on kaksi biisiä joiden nimet muistuttavat toisiaan, eli Voodoo Child ja Voodoo Chile. Molemmat lausutaan samalla tavalla. Eli molemmat tarkoittavat Voodoo Childia.


    • ihmettelevä

      R&B. Eikös se nykyään tarkota rythm&beatiä ainakin joittenkin alicia keysien kohdalla? Hendrixhän soitti rythm&bluesia. Vai onko tämä ryhmä tarkoitettu molemmille tyylilajeille. Jimillä ei oo kyllä mitään tekemistä ryth&beatin kanssa (Tai no. Onhan sillä vaikka mitä tekemistä tän päivän musiikin kanssa. Suuri vaikuttaja). Rock ja tuo edellä mainittu rythm&blues.

      • Antti

        Ei kai mitään Rythm&Beatiä ole olemassakaan. En ole ainakaan aikaisemmin kuullut. Alicia Keys eduttaa Rythm&Blues/Soul genreä.


      • mä taas
        Antti kirjoitti:

        Ei kai mitään Rythm&Beatiä ole olemassakaan. En ole ainakaan aikaisemmin kuullut. Alicia Keys eduttaa Rythm&Blues/Soul genreä.

        Ehkä sitten näin. Muistan vain tuollaisen termin joskus kuulleeni. :/

        Tuntuu vain oudolta, kun tollaset Keysit ym. ovat minusta aika kaukana ainakin bluesista. Lähinnä tuntuvat esittävän radioystävällistä muodikasta "poppista".

        Oikeastaan tässä hämää eniten, että Jimi Hendrix on liitetty näihin siirappisiin kiekujiin. Lähinnä nyt sillä perusteella, että tässä ryhmässä hänestä on alettu keskustella. Itse ainakin vetäisin aika ison pesäeron näitten edellä ja tuossa myöhemmin mainittujen henkilöiden ja Hendrixin esittämän musiikin välille. Jospa Jimi oli sittenkin rock tai R&B on kokenut kovat muutokset. Mene ja tiedä ;)

        Toni Braxton! Jessus :) Montako ikimuistoista ja ajan kuluessa vaikutteita herättävää biisiä sekin eukko on tehnyt. Tai siis joku muu on ne biisit kirjoittanut, Toni on sitten mennyt studioon ja ne laulanut. En nyt tarkoita hänen laulajan kykyjään mollata, mutta....

        Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.


      • anonymous
        mä taas kirjoitti:

        Ehkä sitten näin. Muistan vain tuollaisen termin joskus kuulleeni. :/

        Tuntuu vain oudolta, kun tollaset Keysit ym. ovat minusta aika kaukana ainakin bluesista. Lähinnä tuntuvat esittävän radioystävällistä muodikasta "poppista".

        Oikeastaan tässä hämää eniten, että Jimi Hendrix on liitetty näihin siirappisiin kiekujiin. Lähinnä nyt sillä perusteella, että tässä ryhmässä hänestä on alettu keskustella. Itse ainakin vetäisin aika ison pesäeron näitten edellä ja tuossa myöhemmin mainittujen henkilöiden ja Hendrixin esittämän musiikin välille. Jospa Jimi oli sittenkin rock tai R&B on kokenut kovat muutokset. Mene ja tiedä ;)

        Toni Braxton! Jessus :) Montako ikimuistoista ja ajan kuluessa vaikutteita herättävää biisiä sekin eukko on tehnyt. Tai siis joku muu on ne biisit kirjoittanut, Toni on sitten mennyt studioon ja ne laulanut. En nyt tarkoita hänen laulajan kykyjään mollata, mutta....

        Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.

        Niin, ja en ymmärrä minäkään, miksi Jimi Hendrixistä keskustellaan R&B palstalla.

        Alicia Keys ei ole bluesia, vaan nykyajan R&B parhaimmillaan. Ehkä kutsuisin Keysin tuotantoa mielummin laadukkaaksi kuin muodikkaaksi. Yleensä lahjakkaat R&B artistit potkitaan pellolle levy-yhtiöistä, koska eivät myy.

        On niitä hittejä Toni Braxtonille siunaantunut. Suurin Un-break My Heart, muita mm. Another Sad Love Song, Breathe Again, Spanish Guitar, You're Makin' Me High, You Mean The World To Me ym. Pienen osan kappaleistaan Toni on tuottanut ja kirjoittanut itse.


      • PenaL
        anonymous kirjoitti:

        Niin, ja en ymmärrä minäkään, miksi Jimi Hendrixistä keskustellaan R&B palstalla.

        Alicia Keys ei ole bluesia, vaan nykyajan R&B parhaimmillaan. Ehkä kutsuisin Keysin tuotantoa mielummin laadukkaaksi kuin muodikkaaksi. Yleensä lahjakkaat R&B artistit potkitaan pellolle levy-yhtiöistä, koska eivät myy.

        On niitä hittejä Toni Braxtonille siunaantunut. Suurin Un-break My Heart, muita mm. Another Sad Love Song, Breathe Again, Spanish Guitar, You're Makin' Me High, You Mean The World To Me ym. Pienen osan kappaleistaan Toni on tuottanut ja kirjoittanut itse.

        Jimbon soiton varsinkin rytmiikka perustuu rhytm'n blues -juttuihin. Jimi soitteli itse asiassa aikas paljon useammissa rhytm'n blues -ryhmissä joissa hankki varsin vankan rutiinin ennen kuin Expierence perustettiin. Ei Jimbo ihan viidakosta hypännyt soittamaan Hey Joea ym.

        Pena


      • Rytmiä ja Bluusia
        PenaL kirjoitti:

        Jimbon soiton varsinkin rytmiikka perustuu rhytm'n blues -juttuihin. Jimi soitteli itse asiassa aikas paljon useammissa rhytm'n blues -ryhmissä joissa hankki varsin vankan rutiinin ennen kuin Expierence perustettiin. Ei Jimbo ihan viidakosta hypännyt soittamaan Hey Joea ym.

        Pena

        Rhythm ´n Blues on hienoa musiikkia. R & B ei ole mitään musiikkia. Vaan aivotonta imellystä jenkkien urpoille lällyhomppeleille. Anteeksi homot. En aikonut loukata teitä Eihän hintitkään oikeasti, ainakaan kaikki tollasta limanuljaskaa kuuntele.


    • Junnu Airaxin

      Sambo. Se Hendrixin Voodoo Chile löytyy "Electric Layland"-levyltä ja niitä voodoo chilejä on osat I ja II.--Kovaa kamaa.

      Junnu

    • hmmmmhmhm

      kuules meeppäs kattoo tuolta levykauppa äx sielt kyl pitäis löytyä mut en oo ihan varma

      • Joku raja pitää olla

        Älkää sotkeko Jimiä paskaan tämän päivän imelään ja kammottavimpaan musiikinlajiin mitä maa päällään kantaa eli R´n B-räkään.


    • Purple Haze

      Jimi Hendrix teki maailman parasta musiikkia. R & B puolestaan on kammottavinta yökötystä mitä universumistä löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe