Rauhaa!
On kuin salama leimahtaisi hamasta maan äärestä toiseen. Mutta silti useat ovat Nooan päivien tavoin huomaamatta. Syövät ja naivat vaan......
Tänään on tekniikka joka on tuo salaman leimahdus. Internet, tietokoneet, kännykät, satelliitit ja televisiot. Ne välittää Jeesuksen tulemuksen kuin salamanleimahdus.
Televisio ja radio olivat Lopun hetken keksintöjä. Ilman niitä Jeesus ei voisi tulla. Salaman ja tiedon hänen tulostaan on kuljettava maan äärestä toiseen sekunnissa.
Ja niin se tekee tekniikan ansiosta Nykyisin....
Herätkää!
Huomaatko tulemuksen vai nukutko?
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Jumala voisi tosiaan pitää tiedotustilaisuuden kun mediatekniikka on hänestä huolimatta kehittynyt näinkin pitkälle.
Vuan ei taija kiinnostaa koko homma. - Anonyymi
Pitää varata sitkeämpää lamppuöljyä, tai ehkä paremminkinTummelia Jeesuksen tulemisen varalta?
- Anonyymi
Raamattu on lampunjalka ja lamppu sekä kaukana himmeästi loistava tähti.
Mutta se öljy tuossa lampunjalassa odottavaan lamppuun vuodatetaan islamin, hindulaisuuden, buddhalaisuuden, taolaisuuden , kungfutselaisuuden yms. KIRJOITUKSISTA.
Heillä on Lähettiläs, Inkarnaatio, Jumalan sijainen ja Jerusalemista lähtee Jumalan Sana.
Tutustu ihmeessä Koraaniin ja islamin eskatologiaan sekä sunnaan niin tiedät missä mennään.
Jos pelkkään lampunjalkaan tukeudut niin et huomaa. Vain kaukaa loistava himmeä tähti silloin opastaa askeleitasi.
- Anonyymi
Nykytekniikalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä Jeesus tarkoitti sanoessaan, että tapahtuma näkyy kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181