Kokemus thaimaalaisesta naisesta

Poikaystävä M25

Tällä palstalla olen lukenut paljon kirjoituksia thaimaalaisista naisista. Osa on ollut minulle uutta asiaa, osa vanhaa ja suurin osa - valitettavasti - täyttä feikkaamista ja provoilua.

En ole koskaan tarkoituksellisesti etsinyt ulkomaalaista kumppania, mutta sattumien summana kohtasin eräänä päivänä ystäväni luona thaimaalaisen naisen ja siitä se hiljalleen lähti.

Jos suomalainen suhtautuu thaimaalaiseen epäilevästi, suhtautuu thaimaalainen nainen suomalaismieheen vähintään yhtä epäluuloisesti. Ilokseni huomasin, ettei tyttöystäväni suomalaiskilpailijoidensa tapaan ole heti halukas seksiin vaan aloitus oli hyvin varovainen. Alussa hän tapasi minua vain ystävänsä seurassa. Plussaa oli sekin, että jo alussa huomasin ettei hän halua mitään voitaisko tavata viikonloppuisin -juttua.


Olen luonnollisesti tutustunut vuosien saatossa tyttöystäväni thaimaalaisiin ystäviin ja huomannut, että he kaikki ovat hyvinkin erilaisia. Mitään stereotyyppiä thainaisen luonteesta on aika vaikea luoda.

Thaimaalaiset kammoksuvat suomalaisten alkoholinkäyttöä. Siksi raitis ja savuton baareista välittämätön mies saa plussaa. Ainakin tuntemani thaimaalaiset ovat melko suorapuheisia niin kuin kuka tahansa suomalainen. Tämä helpottaa tutustumista.

Jostain syystä thainaisten yhteydessä puhutaan paljon rahasta ja elättämisestä. Oma tyttöystäväni tajuaa, ettei 25-vuotiaalla juuri opintonsa päättäneellä ole mahdollisuutta elättää toista. Hän painotti jo suhteen alussa, että haluaa mennä töihin. Ja niin hän menikin. Hänen vanhempansa eivät ole koskaan pyytäneet meiltä rahaa. Piste.

Meillä ei ole käytössä mikään nyrkki ja hella -menetelmä, vaan jaamme kotityöt suurinpiirtein puoliksi. Minä siivoan ja kannan mattoja enemmän ja hän tekee (aah!) useammin ruokaa.

Nykyajan thainuoret ovat melko länsimaistuneita nettiriippuvuuksineen ja muusiikkimakuineen. Tämän huomasin aika pian.

Suosittelen jokaiselle seikkaileviin sinkkuihin kyllästyneille thaimaalaista tyttöystävää. Toivon suuresti, että kohdistatte mielenkiintonne suurin piirtein ikäiseenne. Thaimaalainen nainen osaa todella rakastaa ja arvostaa suomalaista uskollisuutta ja tasa-arvoa.

Haluan vielä muistuttaa, että maassamme on paljon täällä syntyneitä tai tänne lapsena muuttaneita "thaimaalaisia". Heitä en katso thaimaalaisiksi, koska kasvuympäristö on ollut suomalainen. Toinen ryhmä ovat nämä epätoivoiset prostituoituina itsensä elättäneet. Heillä on selvästi mielenterveydellisiä ongelmia ja vaikeuksia luoda kestäviä rakkaus- ja ystävyyssuhteita.

47

8395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja thaityttö

      Olihan tekstiä, mutta jotain kommentoin jälleen tännekkin..Itse siis seurustelen thaimaalaisen kanssa ja eipä ole valittamista..seuraan näitä juttuja mielenkiinnolla juuri siksi, kun puhutaan kaikenlaista ja mielenkiintoa riittää..

      Suurinosa jutuista on siis sitä rasistista ja kateellista juttua, josta me ei välitetä vaan olemme ylpeitä ihanista Thaimaalaisnaisistamme, jotka olemme saaneet elämäämme.

      Toki me kaikki olemme erillaisia ja Suomennaitoihinkin taatusti on eksynyt yhä harvemmissamäärin sellaista unelmanaista, jota me Suomalaiset miehet haaveilemme..perinteistä naisellista..aikuista...

      Omastamielestä suurin syy on feministin yleistyminen ja Suomalaisen miehen vetäytyminen liikaa feministisistä naisista.
      Suomalainen mies arvostaa perinteistä suhdetta ja Thaimaalaisella tyylillä se on juuri hyvää sellaista, jota arvostamme.
      Mitää piikaa tms emme todellakaan ole hakeneet vaan Thaimaalaisen naisen arvostus ja miehen asema on sellainen, että suhteessa on todella hyvä olla.

      Alkoholin käyttö todellakin on aika uutta, jos Suomessa ollaan, mutta oppiihan sitä maan tavoille aika nopeasti.
      No samoin on vaikkapa meidän ruokatottumukset, eli esim. chili on aikamoinen yllätys thaisuhteessa, kun ruokailessa on yhtä yleinen, kuin hk:n sininen meillä Suomessa
      eroa on kuitenkin, että tulisuus yllättää isommankin miehen..heh!
      sellaista elämä on...

      Raha on aina se paha, josta pitää puhua ja onhan sitä puhuttu tälläkin ja töitä tehdään opiskelun ohella.
      Rahaa toki lähetetään kotiin ja itselläni on sama, minne tyttöystävä omia rahojaan laittaa..
      Onhan maailma aikamoisen erillainen tuolla kaukana Thaimaassa ja elintaso aika alhainen, vaikka ei se onni rahalla tule, mutta kaikki ken Thaimaalaisen kanssa seurustele ymmärtää asioita paremmin, kuin ne tietämättömät, jotka kommentoivat asiattomasti.
      Olisi siis monen hyvä tietää maan tavoista, ennen kommentoimista..en tarkoita sinua, sillä taatusti tiedät miten Thaimassa elellään ja toimitaan..
      Esim. "ostetaan vaimo" veikkaampa, ettei moni tajua mitä se oikeasti tarkoittaa..

      Tuo oli upeasti sanottu...=> Thaimaalainen nainen osaa todella rakastaa ja arvostaa suomalaista uskollisuutta ja tasa-arvoa.

      Mutt tälläistä tälläkertaa..

      Hyvää kesää sinne!!!

      • utelias

        paljonko kultasi lähettää kuukaudessa?? 50 €, 100 €, 200 € ???


      • lähettää
        utelias kirjoitti:

        paljonko kultasi lähettää kuukaudessa?? 50 €, 100 €, 200 € ???

        No asia ei ole minun ilmoitella kenenkään rahatilannetta, eli jokaisen oma asia, mut sanottakoon, että riittävästi, mitä työllään tienaa.
        Sinäänsä ei meillä paljon elämiseen kulu, kun itse olen varsin hyvintoimeentuleva ja rahasta ei ole pulaa.
        velkaakaan ei ole ja omat asunnot ja mökkiä ym löytyy.. mm. harrastelen osakekauppoja ajankuluksi, jonne ne rahat tarttee laittaa, kun ei oo muutakaan tekemistä.. :O)
        Ps. rahaa ulkomaille siirrettäessä ei ihan pieniä summia kannata lähettää pankkikulujen takia ja sinäänsä rahan lähettäminen ei ole mikään pakkotoimenpide, mutta kulttuurissa ero, josta lapset huolehtii.


    • anneitaliaana

      Pointti on siinä, että suomalaista uskollisuutta ja tasa-arvoa ei täällä vaan ole.

      • Näin se on

        Kyllä suomalainen mies on keskimäärin uskollisempi kuin thaimaalainen. Thaimaassa on yleistä pitää jalkavaimoja.

        Tasa-arvoajattelu on Suomessa niin ikään pidemmällä kuin Thaimaassa.

        Tosin monet thainuoret eivät enää alistu äitiensä ja isoäitiensä tavoin miehen tossun alle.


      • kommentoi
        Näin se on kirjoitti:

        Kyllä suomalainen mies on keskimäärin uskollisempi kuin thaimaalainen. Thaimaassa on yleistä pitää jalkavaimoja.

        Tasa-arvoajattelu on Suomessa niin ikään pidemmällä kuin Thaimaassa.

        Tosin monet thainuoret eivät enää alistu äitiensä ja isoäitiensä tavoin miehen tossun alle.

        Niin se on, että Thaimaassa miehet hieman harrastaa vieraita juttuja, josta oma thaimaalaisnainen ei kovinkaan tykkää kotimaassaan, eli sekin oli yksi syy tutustua ulkomalaiseen ja ollaanhan enempi miehiä kuiteskin Thaimaalaismiehiin verrattuna?
        Voin sanoa, että ne Suomalaiset miehet, jotka seurustelee tai on naimisissa Thaimaalaisen kanssa ei juurikaan tartte mitään parinvaihtoa ajatella, sen huomaa kun alkaa seurustelemaan ja tutustumaan pariinsa. Olihan se itsellekkin aluksi varsin mielenkiintoinen "hyppy tuntetemattomaan" tutustua Thaimaalaiseen naiseen.
        Toki Thaimaassa asti tiedetään meidän alkoholikulttuurimme, mutta itsellä ei moinen ole ongelma, eli hyvä niin..
        Tasa-asrvo on todellakin siis pidemmällä, mitä ollaan jutusteltu Thaimaalaisnaisen kanssa.
        Mut maassa maan tavalla..
        :O) mies


      • anneitaliaana
        kommentoi kirjoitti:

        Niin se on, että Thaimaassa miehet hieman harrastaa vieraita juttuja, josta oma thaimaalaisnainen ei kovinkaan tykkää kotimaassaan, eli sekin oli yksi syy tutustua ulkomalaiseen ja ollaanhan enempi miehiä kuiteskin Thaimaalaismiehiin verrattuna?
        Voin sanoa, että ne Suomalaiset miehet, jotka seurustelee tai on naimisissa Thaimaalaisen kanssa ei juurikaan tartte mitään parinvaihtoa ajatella, sen huomaa kun alkaa seurustelemaan ja tutustumaan pariinsa. Olihan se itsellekkin aluksi varsin mielenkiintoinen "hyppy tuntetemattomaan" tutustua Thaimaalaiseen naiseen.
        Toki Thaimaassa asti tiedetään meidän alkoholikulttuurimme, mutta itsellä ei moinen ole ongelma, eli hyvä niin..
        Tasa-asrvo on todellakin siis pidemmällä, mitä ollaan jutusteltu Thaimaalaisnaisen kanssa.
        Mut maassa maan tavalla..
        :O) mies

        Niin, eipä sitä parinvaihtoa kaipaa jos ja kun toinen on "se oikea" Eipä sillä kansallisuudella silloin ole mitään väliä.


    • Sir Mickey

      Mahtavaa ennakkoluulottomuutta. Upeata pojat. Näin muuten eilen kaupungilla tumman suomalaisen alfauroksen kauniin filippiinan kanssa. Siinä tuli todiste, että itänaisista ei ole kiinnostunu pelkästään vaaleat ja läskit miehet. Kyse on naisten feminiinisyydestä, korkeasta laadusta ja uskollisuudesta.

    • nainen792

      Hei!
      Hyvä kun toit tapauksesi esiin täällä sillä on totta että ikäväksi on näitä ennakkoluuloja ja käsityksiä Thai-naisista. Olet varmasrti löytänyt hyvän tyttöystävän ja tiedän teidänlaisenne parin,tyttö ahkera ja hyvässä työssä (ehkä oletkin juuri se mies) ja mitä olen nähnyt, ovat hyvin monet Thai-naiset ja miehet työssä ja mielestäni ahkeria. Jos ja kun ei välttämättä töihin palkata, ovat he itse työllistäneet itsensä mikä on hienoa.

    • Sisaketissa

      Olen ollut noin neljä vuotta avioliitossa Thai naisen kanssa.
      Käymme pari kertaa vuodessa hänen kotonaan Sisaketissa.
      Kyllä raha on se asia joka ainakin minua harmittaa, nämä ovat jotenkin niin yksinkertaista kansaa, että luulevat minun jotenkin maksavan heidän epämääräisiä velkoja yms.
      Pitää pitää pää kylmänä..täältä ei tipu mitään bingoja..
      Mitä alkoholin käyttöön tulee niin juopotella voi mutta selvin päin...ei mitääb räkäposkimeininkiä.
      Tekemisen puute on täällä ainakin minulle tuskaa..
      Pitää yrittää kestää koska onhan tämä vaimoni koti ja perhe.

    • Muitakinesimerkkejäolis

      5-kymppinen lapseni isä haki Thaimaasta itselleen 30 v nuoremman tyttelin, joka on niin seksikäs ja ihana ja palvelualtis..Rahaton rantahoratsu minun silmissäni, luulen et typykkä olis lähteny kenen vain matkaan ja elätettäväksi. Seksikkäillä poseerauksilla nettikuvissa elättäjää itselleen kalasteli. Ja onnistui. Lastaan, yhteistämme alaikäistä, miehellä ei ole varaa (hah hah) elättää, mutta typykälle kustannetaan vaikka mitä hintavaa. Toinen tyyppi tuttavapiirissä haki 20 v nuoremman typyn Thaimaasta. Nyt joku vuosi myöhemmin niillä on yhtä sotaa koko elämä, lähinnä rahasta ja ajankäytöstä. Miehen tienaamat rahat ovat vaimon miekestä hänen ja hänen sukunsa rahoja. Miehillä, jotka näitä nuorikkoja hakevat, on pahoja puutteita arvoissaan ja tunne-elämässään. Eip mulla muuta.

      • Raaka_-_Watson

        Jos suomalaiset naiset eivät olisi niin luonnevikaisia niin ei olisi ongelmaa.
        Toki moni juntti erehtyy sekaantumaan huoriin.
        Jos kiinnostaa esim. thaimaalainen nainen niin syytä olisi tutustua kulttuuriin ja opiskella kieltä.
        Mutta paljon huonommin kuin suomalainen nainen ei voi valita.


      • suomiukkooksettaa
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Jos suomalaiset naiset eivät olisi niin luonnevikaisia niin ei olisi ongelmaa.
        Toki moni juntti erehtyy sekaantumaan huoriin.
        Jos kiinnostaa esim. thaimaalainen nainen niin syytä olisi tutustua kulttuuriin ja opiskella kieltä.
        Mutta paljon huonommin kuin suomalainen nainen ei voi valita.

        Onhan se suomalaisukolle niin kova pala kun suomessa nainen ei ole avuton. Suomessa naista ei ole ikinä kukaan omistanut mutta sitähän se suomalaisukko kaipaakin koska vertaa naisia lapsiin. Vältän suomalaista miestä tämän takia. Otan vain ulkomaalaisen miehen jolle nainen on prinsessa eikä mun tarvitse leikkiä miehelle äitiä kun ei itse omatoimisesti osata tehdä asioita. Tunnen itseni prinsessaksi kun mies avaa mulle oven, kantaa jopa laukkunikin kauppakassien lisäksi ja tekee mun puolesta kaikki raskaimmat hommat. Saan pitää kotia valtakuntanani.


      • JuoksutJuostuJaOpittu
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Jos suomalaiset naiset eivät olisi niin luonnevikaisia niin ei olisi ongelmaa.
        Toki moni juntti erehtyy sekaantumaan huoriin.
        Jos kiinnostaa esim. thaimaalainen nainen niin syytä olisi tutustua kulttuuriin ja opiskella kieltä.
        Mutta paljon huonommin kuin suomalainen nainen ei voi valita.

        Onko se luonnevika jos nainen ei halua elää tossun alla ja kohdella miestä, takaa päin ja mielessä naureskellen, kuin kuningasta. Niin kauan kun elintasoa miehen kustantamana riittää sillä, et siivoo ja kokkaa ja hieroo ja leikkaa varpaankynnet ja on tahdoton. Kyllä tollaseen sortuva mies on täys ***ka. Miehenä.


      • Eisuomalaisukolle
        JuoksutJuostuJaOpittu kirjoitti:

        Onko se luonnevika jos nainen ei halua elää tossun alla ja kohdella miestä, takaa päin ja mielessä naureskellen, kuin kuningasta. Niin kauan kun elintasoa miehen kustantamana riittää sillä, et siivoo ja kokkaa ja hieroo ja leikkaa varpaankynnet ja on tahdoton. Kyllä tollaseen sortuva mies on täys ***ka. Miehenä.

        No suomalaisukkoa ottaakin päähän kun suomalaisella naisellakin on omat mielipiteet eikä ole mikään miehen holhottava. Suomiukon pitäisi ymmärtää suomen historia että täällä naisetkin ovat aina olleet fyysisen työn raatajia ja naisia on tarvittu esim. saaristoissa, maatiloilla ja jopa itsenäisyystaisteluissakin.


      • Åbo.Kickel
        suomiukkooksettaa kirjoitti:

        Onhan se suomalaisukolle niin kova pala kun suomessa nainen ei ole avuton. Suomessa naista ei ole ikinä kukaan omistanut mutta sitähän se suomalaisukko kaipaakin koska vertaa naisia lapsiin. Vältän suomalaista miestä tämän takia. Otan vain ulkomaalaisen miehen jolle nainen on prinsessa eikä mun tarvitse leikkiä miehelle äitiä kun ei itse omatoimisesti osata tehdä asioita. Tunnen itseni prinsessaksi kun mies avaa mulle oven, kantaa jopa laukkunikin kauppakassien lisäksi ja tekee mun puolesta kaikki raskaimmat hommat. Saan pitää kotia valtakuntanani.

        Voi wittu taas sama akka laukkujen ja ostoskassien kantamisen kanssa!

        Kylmä totuus on, että moni arabi haluaa muijansa pukeutuvan mustaan jätesäkkiin ja suomalainen akka on hänelle vain kärsimystä, jonkinlainen pakollinen väline jonka avulla loisii Suomessa.


      • Enemmänonvapaampi
        Åbo.Kickel kirjoitti:

        Voi wittu taas sama akka laukkujen ja ostoskassien kantamisen kanssa!

        Kylmä totuus on, että moni arabi haluaa muijansa pukeutuvan mustaan jätesäkkiin ja suomalainen akka on hänelle vain kärsimystä, jonkinlainen pakollinen väline jonka avulla loisii Suomessa.

        Hahahahaa, tunnen olevani paljon vapaampi pitkässä mekossa kuin persehortseissa. Vaatteeni vapauttaa mut ulkonäköpaineilta joihin länsimaiset naiset altistetaan. Ai niin ja niitä pitkiä mekkojakin on eri värisiä eikä pelkkää mustaa. Miksi mun pitäisi naisena kantaa laukut ja kassit jos on mieskin lähettyvillä? Olen opettanut tyttärillenikin ne tavat ja poikienkin kuuluu olla heille herrasmiehinä. Olen kasvattanut poikani herrasmiehiksi ja tytöt prinsessoiksi. Suomlaisissa perheissä tytöistä kasvatetaan supernaisia ja pojista nössöjä koti-isejä tai machoilijoita.


      • Herrasmiessäännöt
        Åbo.Kickel kirjoitti:

        Voi wittu taas sama akka laukkujen ja ostoskassien kantamisen kanssa!

        Kylmä totuus on, että moni arabi haluaa muijansa pukeutuvan mustaan jätesäkkiin ja suomalainen akka on hänelle vain kärsimystä, jonkinlainen pakollinen väline jonka avulla loisii Suomessa.

        Itse olet varmaan näitä nykyajan miehiä, jotka pakenee heti paikalta, kun nainen raahaa yksinään raskaita ostoskasseja tai isoa matkalaukkua. Järkyttävää, kun eräs naispuolinen työtoverini totesi osaavansa itse kantaa matkalaukkunsa eikä tarvitse miehen apua. Itse taas huolin ja tulen aina huolimaan miehen apua. Nykyään miehistä tällainen "palveleminen" on homomaista ja neitimäistä touhua.


      • Naisenvapaus
        Åbo.Kickel kirjoitti:

        Voi wittu taas sama akka laukkujen ja ostoskassien kantamisen kanssa!

        Kylmä totuus on, että moni arabi haluaa muijansa pukeutuvan mustaan jätesäkkiin ja suomalainen akka on hänelle vain kärsimystä, jonkinlainen pakollinen väline jonka avulla loisii Suomessa.

        No voivoi, rupeeko suomiukko saamaan itkupotkuraivarit jos nainen ei alistu pukeutumaan paljastavammin ja esittelemään paljasta pintaa julkisilla paikoilla.


      • Raaka_-_Watson
        Naisenvapaus kirjoitti:

        No voivoi, rupeeko suomiukko saamaan itkupotkuraivarit jos nainen ei alistu pukeutumaan paljastavammin ja esittelemään paljasta pintaa julkisilla paikoilla.

        Ei.


      • Miehenvapaus
        Herrasmiessäännöt kirjoitti:

        Itse olet varmaan näitä nykyajan miehiä, jotka pakenee heti paikalta, kun nainen raahaa yksinään raskaita ostoskasseja tai isoa matkalaukkua. Järkyttävää, kun eräs naispuolinen työtoverini totesi osaavansa itse kantaa matkalaukkunsa eikä tarvitse miehen apua. Itse taas huolin ja tulen aina huolimaan miehen apua. Nykyään miehistä tällainen "palveleminen" on homomaista ja neitimäistä touhua.

        Sä oot aika raskas kumppani kun aina haluat apua etkä halua osata mitään itse. Mut jos sossulla elää kai siihen on miehellä aikaa.


      • Naisenvapaus
        Miehenvapaus kirjoitti:

        Sä oot aika raskas kumppani kun aina haluat apua etkä halua osata mitään itse. Mut jos sossulla elää kai siihen on miehellä aikaa.

        Raskas? Itse näköjään miehenä ajattelet ettei naista pidä "palvella". Aika moukkamaista jättää heikompi kantamaan yksinään raskaat kauppakassit tai siirtämään huonekaluja. Muslimimiehen seurassa mulla on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa.


      • Naisenvapaus
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Raskas? Itse näköjään miehenä ajattelet ettei naista pidä "palvella". Aika moukkamaista jättää heikompi kantamaan yksinään raskaat kauppakassit tai siirtämään huonekaluja. Muslimimiehen seurassa mulla on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa.

        Hihii hahaa suojelee tai muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar Hihii hahaa suojelee tai muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar


      • Naisenvapaus
        Miehenvapaus kirjoitti:

        Sä oot aika raskas kumppani kun aina haluat apua etkä halua osata mitään itse. Mut jos sossulla elää kai siihen on miehellä aikaa.

        Vaikutat myös raskaalta kumppanilta. Jättäisit taatusti naisesi yksin kantamaan kauppakassit koska on niin "itsenäinen" ja "tasa arvoinen". Ollaan me naiset niitä prinsessoja ja heikompia ja annetaan me olla miestemme vahvempia.


      • Anonyymi
        suomiukkooksettaa kirjoitti:

        Onhan se suomalaisukolle niin kova pala kun suomessa nainen ei ole avuton. Suomessa naista ei ole ikinä kukaan omistanut mutta sitähän se suomalaisukko kaipaakin koska vertaa naisia lapsiin. Vältän suomalaista miestä tämän takia. Otan vain ulkomaalaisen miehen jolle nainen on prinsessa eikä mun tarvitse leikkiä miehelle äitiä kun ei itse omatoimisesti osata tehdä asioita. Tunnen itseni prinsessaksi kun mies avaa mulle oven, kantaa jopa laukkunikin kauppakassien lisäksi ja tekee mun puolesta kaikki raskaimmat hommat. Saan pitää kotia valtakuntanani.

        Miksi haluat olla prinsessa? haluatko orjuuttaa miestäsi vai onko kyse vain kuvitelmasta ulkomaalaisesta, joka olisi parempi. Eiko parisuhde, missä kumpikin tukisi toistaan ole hyvä, vaikka vaimo olisikin miehensä äidin roolissa toisinaan. Muuten vaimoni oli Ukrainasta. Siellä avataan ovi naisille ja kannetaan kauppakassit. Ja tuodaan kukkia vaikkei ole mikään merkkipäivä.


    • JuoksutJuostuJaOpittu

      En suosittele thaimaalaista naista kenellekään. Teatteria ne osaa vetää, mut kuka on niin narsisti ja palvelulle perso, et mihinkään perustumaton nuoleskelu riittää? REHELLINEN, fiksu Suomi-nainen paras. En mä mitään 2-kymppistä kantasuomi-naistakaan alkais katteleen, viittäkymppiäni kun käyn.

    • AsianLover

      Eipä siinä oikeasti niin suurta merkitystä ole, että mistä on kotoisin, kunhan yhteistä juttua riittää. Itsekin joskus syyllistynyt noihin tyhmiin provoihin, kun halunnut herättää keskustelua. Oli pariskunta minkäänlainen vaan, niin nyrkkisääntönä voidaan pitää, että ainakin 50% liitoista päättyy eroon, oli sitten suomi-suomi tai suomi-thai pariskunta.

      Oiieasti enemmistö thaimaalaisista on ihan tavallisia arkisia ihmisiä. Se vaan on niin, että jos kokemus tuosta maasta ja sen ihmisistä tulee turismin kautta tai Suomessa thairavintolan tai thaihieronnan kautta, niin helposti ajattelee, että kaikki thaimaalaiset yrittävät huijata rahaa, tai että kaikki thaimaalaiset tykkäävät laittaa ruokaa ja antaa hierontaa. Mutta näinhän ei tietenkään ole.

      Jos thaimaalaisen naisen kanssa suunnittelee avioliittoa, suosittelen lukemaan tämän: http://www.asumaansuomeen.fi/ulkomaalaiset-naiset-etsivat-suomalaista-miesta/kannattaako-menna-naimisiin-thaimaalaisen-naisen-kanssa/ Kirjoitus kertoo mahdollisista huonoista puolista avioliitossa thaimaalaisen naisen kanssa. Siitä voi myös saada ajateltavaa ja tukea omille ajatuksille. Jos vielä tuon luettuaan haluaa mennä naimisiin, niin sitten kannattaa mennä!

    • Vuodesta1976

      "Thaimaalaiset naiset ovat hyviä raha-asioissa ja taloudenpidossa. Aasialaiset ovat tunnetusti hyviä matematiikassa ja vaikka thaimaalaiset naiset tykkäävätkin kuluttaa, he osaavat kuitenkin kuluttaa viisaasti ja säästää rahaa. Hyvillä taloudenpitotaidoilla varustettu thaivaimo saattaa siis parantaa taloudellista asemaasi".

      Edellä oleva on kyllä täyttä skeidaa. Viimeinen lause on vitsi, koska sellaista ei siitä maasta löydy, pl. kiinalaisrotuiset thaikut.

      • AsianLover

        No kaikki on suhteellista. Jos on aikaisemmin ollut taipuvainen tuhlailuun ja parisuhteen myötä onnistuu katsoa maailmaa uusin silmin ja vaimo järkevöittää rahankäyttöä, niin taloudellinen tilanne voi helpottaa. Jos taas sattuu sellainen vaimo, joka on tuhlaileva, niin saattavat säästöt huveta. Tämä kannattaa selvittää tietysti jo seurusteluvaiheessa. Mieluummin säästäväinen vaimo kuin tuhlaileva.


    • KundiNakkilast

      Onko niillä vittu poikittain?

    • työssänähtyä

      sanotaan, että suominaiset ovat vain kateellisia ja tahtovat entiset ukkonsa takasin. jos nimittäin ukko on paljastanut "kypsät arvonsa" ja mennyt "ostamaan" 20-30 v. nuoremman thaitytön, jonka kanssa ei omaa henkisellä tasolla mitään yhteistä, edes yhteistä kieltä niin, että saattaisi mistään syvemmästä syvemmälti keskustella. vaikkeivät aasialaisnaiset edes keskustele. hämmentyvät helposti, jos pintaa syvemmälle koettaa uida tai esittää omia huomioita heidän käytöksestään, kysellä motiiveistaan. keskenään saattavat thaimorsiamet naureskella ja heittää julmaa vitsiä suomipuolisoistaan. törkeää. mies on yhtä kuin massi ja vanhempien ja isovanhempien pankki.

      mä en ainakaan ole tippaakaan kade kellekään, enkä todella halua yhtäkään entistäni takaisin, edes sitä joka thaitytön ja tytön suvun kanssa nykyään seurustelee. mulla ei ollut mitään thaimaalaisia ja thaikulttuuria vastaan, ei ennen kuin jouduin ammattini puolesta suomeen avioituneiden thainaisten kanssa tiiviisiin tekemisiin. entisestä suvakki-persoonastani ei ole mitään jäljellä, enkä arvosta aasialaisen ulkonäön ja usein myös aasialaisen nuoruuden ja näytellyn "viattomuuden" perässä laukkaavia "aikuisia" suomimiehiä lainkaan. sorry. kaikenlaisia meitä onkin.

      • peepee111

        Joo täytyy myöntää et on monenlaisia , luojalle kiitos etten samanlainen kun sinä. Tarinoita kerrot mitkä lähinnä heittoja ja yleistyksiä. Spede tarinoita, sorry


    • AlanMies_HKI

      Jos menee Thaimaassa vihille, onko siellä tosiaan avioliittolaki niin että avioeron tullessa omaisuutta ei jaeta. Vaan omaisuus mikä on ollut ennen avioliittoa kuuluu edelleen molemmille itselleen?

      • pillllll

        Sellaista olen kuullut että naista suositaan vahvasti omaisuuden jaossa eron tullessa. Eihän ulkomaalaisella ole edes lupaa omistaa kiinteistöä. Taitavat talot olla thain nimissä siinä tapauksessa. Asukaa vuokralla, niin nainen ei pääse huijaamaan!


      • Pattayaz

        Niin se on Suomessakin. Nainen saa yleensä rahat, asunnon ja lapset. Miehelle jää velat ja elatusmaksut. Siksi kannattaa tehdä avioehto, olipa sitten menossa naimisiin minkä maalaisen kanssa tahansa ja myöskin kannattaa tehdä, menipä naimisiin sitten minkä sukupuolisen kanssa tahana.


      • Anonyymi

        Taikun puoliso saa puolet niin kuin täälläkin.


    • Lemmenkäinen

      Kellä tuuria on kellä ei, lauloi Justeeri.- Mulla jo 40 v :D

    • Jepaku

      Thaimaassa asuu vähän eri näköisiä, mutta ihan yhtä erilaisia ihmisiä kuin Suomessakin. Yksilötasolla voi olla eroa ihan kuten Jenni Haukion, Proffa-Paulan, lähiö-Ritun, Tuksu-Tukiaisen ja keskitulo-Tuulankin välillä. Sama pätee pääosaan maailmaa, kulttuuri tekee toki eroja painotusten välillä, etenkin vahvasti kantaaottavat kulttuurit kuten esim lähi-idän miehillä. Thaimaassa ei ole tällainen kulttuuri, vaan ihmiset on sitä mitä on hyvässä ja pahassa. Eli neuvona: tutustu riittävän pitkään henkilöön ennen isoja ratkaisuja. Itellä ja vaimolla kesti seurustelu 6v ennen naimisiin menoa ja lapsia... Asuin ja olin töissä sielä.

    • Anonyymi

      ketjussa sattui silmään toi monasti toistunut *oma tahto*

      Meillä mietitään aina meidän tahtoa. Mikä meille yhdessä on parasta?

      Kyllä se helpottaa elämää kummasti. Meidän ei tarvitse olla samaa mieltä. Kuitenkin tiedämme, molempien tavoite on aina etsiä meille paras ratkaisu. Molemmat haluamme asettua toisen asemaan ja ymmärtää. toisen pointin asioihin.

      Nautimme toistemme onnesta enemmän kuin omasta.
      Kyllä se laittaa yrittämään parhaansa itsekin. Itsekin saa enemmän kuin tohtisi pyytää. Hän on varsin kekseliäs.

      Pidän itseäni hyvin onnekkaana.

    • Anonyymi

      Hanki ekaksi kassakaappi, sitten naulaat lompakon 5 tuuman naulalla kiinni lattiaan, kun thaimaalaiselle raha on ainoa asia mikä merkitsee, kaikki muun on hölynpölyä.

      • Anonyymi

        Tämä on jonkun tietämättömän mielipide. Toki peliriippuvaiselle rahan tuhlaaminen on tärkeetä ja se on thaimaassa suosittua pelata korttia. Pysykää kaukana peliriippuvaisista jos törmäätte.


    • Anonyymi

      niin ja miksi miehet hakee thainaisen. siksi ettei kotimaisissa naisissa löydy enää passaajaa (jatkuva hymyily ja jees ees on opittu kotoa ei tarkoita mitään) ja kotimainen vaatii jotain muutakin kuin sohvaperunointia ja aasialaiset ovat tottuneet pieniin miehiin

    • Anonyymi

      Kaikki Thait eivät suinkaan ole köyhiä. Oma rakaskaan ei ole. Ei hän minulta rahaa tarvitse.

      Oma elämäni on nykyisin helpompaa ja paljon parempaa.

      Tykkään myös huomionosoituksia antaa ja saada.

      En kyllä ymmärrä miksi tyytyväisyys saa jotkut ulkopuoliset vihaisiksi.
      Lienee onnellisuus suomessa kiellettyä.
      Kel onni on, se onnen kätkeköön. Iskostunut suomessa syviin riveihin tiukasti.

      Eikö kannattaisi mielummin yrittää muuttaa omaa elämäänsä paremmaksi, kuin vihata tuntemattomia ihmisiä?

      • Anonyymi

        höpö höpö, onko vaimosi siivooja, hieroja vai salaatin pilkkoa?

        Kyllä thaikulle on raha, kulta ja maan omistus ykkönen, sitten tulee perhe ja sukulaiset thaimaassa, sen jälkeen voi peräkammarin poika eli falle aviomies.

        Kyllä suo vedetään hönöstä ja täysillä, osta vaan marimekkoa, guggia ym omalle kullallesi, kullallesi on kulta muualla ei sinussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö, onko vaimosi siivooja, hieroja vai salaatin pilkkoa?

        Kyllä thaikulle on raha, kulta ja maan omistus ykkönen, sitten tulee perhe ja sukulaiset thaimaassa, sen jälkeen voi peräkammarin poika eli falle aviomies.

        Kyllä suo vedetään hönöstä ja täysillä, osta vaan marimekkoa, guggia ym omalle kullallesi, kullallesi on kulta muualla ei sinussa.

        Hän on johtavassa asemassa, valtion palveluksessa. Hänen vanhuutensa on myös taloudellisesti jo turvattu. Samoin hänen vanhempiensa. Lapset koulutetaan niin pitkälle, kun rahkeet riittää.

        Maata hänellä on riittämiin, hän ei tosiaankaan lisää tarvitse. Rahaa hänellä on riittävästi hyvään elämään.

        Hän on tainnut sijoittaa minuun enemmän rahaa, kuin minä häneen.

        Ymmärrän toki katkeruutesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on johtavassa asemassa, valtion palveluksessa. Hänen vanhuutensa on myös taloudellisesti jo turvattu. Samoin hänen vanhempiensa. Lapset koulutetaan niin pitkälle, kun rahkeet riittää.

        Maata hänellä on riittämiin, hän ei tosiaankaan lisää tarvitse. Rahaa hänellä on riittävästi hyvään elämään.

        Hän on tainnut sijoittaa minuun enemmän rahaa, kuin minä häneen.

        Ymmärrän toki katkeruutesi.

        Varakas thaikku ottaa varakkaan thaikun, siihen ei luuseri faranki sovi, Jollet sitten ole elon musk, zuckenberg, tai Brad Pitt.
        Suomalaisen peräkammarin pojan ottaa thaikut, jotka ei Thaimaassa pääse piireihin, siis baari tytöt.


    • Anonyymi

      En ma enään aja virvatulta, mull on sängyssäni thaikkukulta :-*

      Gubbe 72

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe