Miten ilmoittaa

Anonyymi-ap

On väärintekijä joka ottaa tuet ja on töissä. Miten asia tutkitaan kunnolla?

31

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitkä tuet? Kaikki tuet ja palkat näkyy tulorekisterissä. Vai onko kyse pimeästä työstä?

      • Anonyymi

        kyllä


    • Anonyymi

      Tyyppi naruttaa kaikkia tahoja ja kaikkea avoimesti.

      • Anonyymi

        Hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin.

        Että opiksi vaan vai


      • Anonyymi

        Niin tekee isotkin herrat ja yritykset. Aivan kaikki jos sellaiseen vain löytyy saumaa. Aloittaja tuksin itsekkään on mikään mallikansalainen. Kateus on se mikä saa miettimään näitä asioita. Kyseinen tyyppi joka tienaa pimeänä laittaa rahansa kiertoon jotka lopulta nekin tulevat valtion verokassaan.


      • Anonyymi

        Tunnetko ? vai onko yleinen aatos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee isotkin herrat ja yritykset. Aivan kaikki jos sellaiseen vain löytyy saumaa. Aloittaja tuksin itsekkään on mikään mallikansalainen. Kateus on se mikä saa miettimään näitä asioita. Kyseinen tyyppi joka tienaa pimeänä laittaa rahansa kiertoon jotka lopulta nekin tulevat valtion verokassaan.

        juu kaikki tekemään kilpaa pimeää työtä vaan Suomi nousuun vai miten se menikään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu kaikki tekemään kilpaa pimeää työtä vaan Suomi nousuun vai miten se menikään

        Ja silti sitä harrastaa lähes kaikki. Tuskin sinäkään olet jokaista saamaasi euroa ilmoittanut verottajalle 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti sitä harrastaa lähes kaikki. Tuskin sinäkään olet jokaista saamaasi euroa ilmoittanut verottajalle 😁

        En minä ainakaan harrasta. Se on kepulikonsti saada asiat kierrettyä.


    • Anonyymi

      Jos työtuloista ei jää digitaalista jälkeä eli ei makseta tilisiirtona tai ei talleteta rahaa säännöllisesti tilille et pysty juuri mitenkään käräyttämään koska näyttöä ei ole. Voithan toki varjostaa kyseistä henkilöä ja soittaa poliisit mutta heitä tuskin asia kiinnostaa ja pääset itse helposti käräjille syytettynä vainoamisesta. Suosittelen että annat asian olla ja nielet kateutesi. Tuskin olet itsekään kaikkia sivutuloja elämäsi aikana ilmoittanut verottajalle 😁

      • Anonyymi

        hahhahhhhhaa.. vitsiniekka


    • Anonyymi

      Hohohohohoo

    • Anonyymi

      Tekee töitä ja tienaa

      • Anonyymi

        Hyvä


    • Anonyymi

      pimeän työn teettäjä etenkin tekee rikoksen/rikoksia. Huomioi molemmat osapuolet asiassa. Eikö vain. Isoimman hyödyn kerää pimeää työtä teettävä osapuoli.

      • Anonyymi

        Aivan niin.


      • Anonyymi

        Monet ruoka annos myyjät ei ilmoita tulojaan 30 000 kuukaudessa onkin 13 000 verolle miinus kulut. Palkat. Ja myyjätkin varastaa. Et voi mitään. Asiakkaat maksaa kaiken mutta myös varastaa. Uskonnoissa pyörii sekä varastettu huijattu että pimeä kauppa ja laiton. Rahan pesu.


    • Anonyymi

      No ota yhteyttä poliisiin ja kysy sieltä jos sinulla on selvää näyttöä asiasta. Mitä sinä täällä kyselet tuollaisia?

    • Anonyymi

      Yli 15 vuoden pimeän työn tekijänä ei ole muuta sanottavaa kuin että haise perseelle pelle.

    • Anonyymi

      Sama jatkuu pokkana. Ei mitään väliä. Melkoisen röyhkeetä.

    • Anonyymi

      Onneksi se tutkitaan mitä se sitten liekin.

    • Anonyymi

      No ensiksi selvität työttömyyden keston. Jos yli 500 pv, niin yhteys Kelaan. Muussa tapauksessa TE-toimisto, joka ottaa yhteyttä liittoon, joka maksaja.

      Huijattu tukieuro on aina pois joltain, joka tarvitsisi sen oikeasti.

      • Anonyymi

        Niin on niitäkin jotka tekee välillä työtä välillä työttömiä. Ja niitä joiden osoite on sukulaisen luona mutta asuu naisen luona koska molemmat saa tukia. Ja tekee pimeitä töitä. Kuin myy huumeita kioskista joka on pimeä jossa pimeä myyjä. Joka nostaa tukia. Kuin sossun asunnossa voi olla pimeä bordelli ja varastetun myynti. Huumemyynti.


    • Anonyymi

      Nuo päivät on arkipäiviä.

      • Anonyymi

        Laittomia on paljon tekee pimeää työtä joka kk passittomia kun rikoksia tehneet esimerkiksi Latviassa. Asuvat salaa ja tekevät työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittomia on paljon tekee pimeää työtä joka kk passittomia kun rikoksia tehneet esimerkiksi Latviassa. Asuvat salaa ja tekevät työtä.

        Sitten virolaisia jotka täällä tukia ja Virossa tukia ja Virossa omaisuutta ja yritys täällä ei kerrota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten virolaisia jotka täällä tukia ja Virossa tukia ja Virossa omaisuutta ja yritys täällä ei kerrota.

        Varokaa niitä huumevirolaisia jotka myy käärme voiteita. Varastaa vaikka takin päältä.


    • Anonyymi

      Sulaa hulluutta tehdä päivääkään ns, normitöitä verokortilla.

      • Anonyymi

        mutta väärin muita kohtaan .....


    • Anonyymi

      Töitä tehdään sen takia verokortilla, että saadaan ELÄKETTÄ. Mutta miljönäärit ei varmaan sellasta tarvitsekaan. Muija elättää tai rahaa otetaan patjan alta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe