On väärintekijä joka ottaa tuet ja on töissä. Miten asia tutkitaan kunnolla?
Miten ilmoittaa
31
447
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä tuet? Kaikki tuet ja palkat näkyy tulorekisterissä. Vai onko kyse pimeästä työstä?
- Anonyymi
kyllä
- Anonyymi
Tyyppi naruttaa kaikkia tahoja ja kaikkea avoimesti.
- Anonyymi
Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin.
Että opiksi vaan vai
- Anonyymi
Niin tekee isotkin herrat ja yritykset. Aivan kaikki jos sellaiseen vain löytyy saumaa. Aloittaja tuksin itsekkään on mikään mallikansalainen. Kateus on se mikä saa miettimään näitä asioita. Kyseinen tyyppi joka tienaa pimeänä laittaa rahansa kiertoon jotka lopulta nekin tulevat valtion verokassaan.
- Anonyymi
Tunnetko ? vai onko yleinen aatos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekee isotkin herrat ja yritykset. Aivan kaikki jos sellaiseen vain löytyy saumaa. Aloittaja tuksin itsekkään on mikään mallikansalainen. Kateus on se mikä saa miettimään näitä asioita. Kyseinen tyyppi joka tienaa pimeänä laittaa rahansa kiertoon jotka lopulta nekin tulevat valtion verokassaan.
juu kaikki tekemään kilpaa pimeää työtä vaan Suomi nousuun vai miten se menikään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu kaikki tekemään kilpaa pimeää työtä vaan Suomi nousuun vai miten se menikään
Ja silti sitä harrastaa lähes kaikki. Tuskin sinäkään olet jokaista saamaasi euroa ilmoittanut verottajalle 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti sitä harrastaa lähes kaikki. Tuskin sinäkään olet jokaista saamaasi euroa ilmoittanut verottajalle 😁
En minä ainakaan harrasta. Se on kepulikonsti saada asiat kierrettyä.
- Anonyymi
Jos työtuloista ei jää digitaalista jälkeä eli ei makseta tilisiirtona tai ei talleteta rahaa säännöllisesti tilille et pysty juuri mitenkään käräyttämään koska näyttöä ei ole. Voithan toki varjostaa kyseistä henkilöä ja soittaa poliisit mutta heitä tuskin asia kiinnostaa ja pääset itse helposti käräjille syytettynä vainoamisesta. Suosittelen että annat asian olla ja nielet kateutesi. Tuskin olet itsekään kaikkia sivutuloja elämäsi aikana ilmoittanut verottajalle 😁
- Anonyymi
hahhahhhhhaa.. vitsiniekka
- Anonyymi
Hohohohohoo
- Anonyymi
Tekee töitä ja tienaa
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
pimeän työn teettäjä etenkin tekee rikoksen/rikoksia. Huomioi molemmat osapuolet asiassa. Eikö vain. Isoimman hyödyn kerää pimeää työtä teettävä osapuoli.
- Anonyymi
Aivan niin.
- Anonyymi
Monet ruoka annos myyjät ei ilmoita tulojaan 30 000 kuukaudessa onkin 13 000 verolle miinus kulut. Palkat. Ja myyjätkin varastaa. Et voi mitään. Asiakkaat maksaa kaiken mutta myös varastaa. Uskonnoissa pyörii sekä varastettu huijattu että pimeä kauppa ja laiton. Rahan pesu.
- Anonyymi
No ota yhteyttä poliisiin ja kysy sieltä jos sinulla on selvää näyttöä asiasta. Mitä sinä täällä kyselet tuollaisia?
- Anonyymi
Yli 15 vuoden pimeän työn tekijänä ei ole muuta sanottavaa kuin että haise perseelle pelle.
- Anonyymi
Sama jatkuu pokkana. Ei mitään väliä. Melkoisen röyhkeetä.
- Anonyymi
Onneksi se tutkitaan mitä se sitten liekin.
- Anonyymi
No ensiksi selvität työttömyyden keston. Jos yli 500 pv, niin yhteys Kelaan. Muussa tapauksessa TE-toimisto, joka ottaa yhteyttä liittoon, joka maksaja.
Huijattu tukieuro on aina pois joltain, joka tarvitsisi sen oikeasti.- Anonyymi
Niin on niitäkin jotka tekee välillä työtä välillä työttömiä. Ja niitä joiden osoite on sukulaisen luona mutta asuu naisen luona koska molemmat saa tukia. Ja tekee pimeitä töitä. Kuin myy huumeita kioskista joka on pimeä jossa pimeä myyjä. Joka nostaa tukia. Kuin sossun asunnossa voi olla pimeä bordelli ja varastetun myynti. Huumemyynti.
- Anonyymi
Nuo päivät on arkipäiviä.
- Anonyymi
Laittomia on paljon tekee pimeää työtä joka kk passittomia kun rikoksia tehneet esimerkiksi Latviassa. Asuvat salaa ja tekevät työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittomia on paljon tekee pimeää työtä joka kk passittomia kun rikoksia tehneet esimerkiksi Latviassa. Asuvat salaa ja tekevät työtä.
Sitten virolaisia jotka täällä tukia ja Virossa tukia ja Virossa omaisuutta ja yritys täällä ei kerrota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten virolaisia jotka täällä tukia ja Virossa tukia ja Virossa omaisuutta ja yritys täällä ei kerrota.
Varokaa niitä huumevirolaisia jotka myy käärme voiteita. Varastaa vaikka takin päältä.
- Anonyymi
Sulaa hulluutta tehdä päivääkään ns, normitöitä verokortilla.
- Anonyymi
mutta väärin muita kohtaan .....
- Anonyymi
Töitä tehdään sen takia verokortilla, että saadaan ELÄKETTÄ. Mutta miljönäärit ei varmaan sellasta tarvitsekaan. Muija elättää tai rahaa otetaan patjan alta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483