Älkää ikinä pyytäjä lastensuojelusta apua

Anonyymi-ap

Tein aikoinaan sen virheen ja nuori otettiin vastentahtoisesti huostaan,valheellisin perustein.

6

560

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niinpä varmaan. Taitaa olla sama kuin, että vankilassa on vain syyttömiä ihmisiä.

• Anonyymi00002

Vastaavia asioita on ympäri suomen koettu ja varmasti koetaan aina.
      Suosittelen tallentamaan kaikki keskustelut aina, se jotenkin jännästi antaa sosiaalityöntekijöille selkärangan koska heidän äänensä on tunnistettavissa ja kaikki provosoivat valheet mitä tahalleen syöltävät tulevat julki ja ovat vastuussa sanomisistaan.
      Sama kuin asiaskaspalvelut on lähes auttamatta kaikki tallentamaan kaikki keskustelut muutoinkin "Laadun ja Palvelun varmistamiseksi".
      Olen kokenut asiat myös ja sain asianajajaltani neuvon jota olen säntillisesti noudattanut koko elämäni ja se muutti koko tilanteen oikeuden mukaiseksi.

• Anonyymi00004

Muistutan että pitää ilmoittaa aina ennen yhtään keskustelua että se nauhoitetaan.

• Anonyymi00003

Ei lapsia oteta huostaan ilman syytä. Ihan turhaan valitat. Lasten elinolot, vanhemmat ongelmat tai kyvyttömyys olla vanhempi on suurimmat syyt.

• Anonyymi00005

sitä tapahtuu joka ikinen päivä että lapsia otetaan huostaan kun naapurit ovat niin luotettavia ei epäilystäkään.

• Anonyymi00006

Minäkin tein sen virheen että pyysin "lastensuojelusta" apua, valehtelevat kaikesta etenkin siitä että lastensuojelu ei ole mörkö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe