Tein aikoinaan sen virheen ja nuori otettiin vastentahtoisesti huostaan,valheellisin perustein.
Älkää ikinä pyytäjä lastensuojelusta apua
6
533
Vastaukset
No niinpä varmaan. Taitaa olla sama kuin, että vankilassa on vain syyttömiä ihmisiä.
- Anonyymi00002
Vastaavia asioita on ympäri suomen koettu ja varmasti koetaan aina.
Suosittelen tallentamaan kaikki keskustelut aina, se jotenkin jännästi antaa sosiaalityöntekijöille selkärangan koska heidän äänensä on tunnistettavissa ja kaikki provosoivat valheet mitä tahalleen syöltävät tulevat julki ja ovat vastuussa sanomisistaan.
Sama kuin asiaskaspalvelut on lähes auttamatta kaikki tallentamaan kaikki keskustelut muutoinkin "Laadun ja Palvelun varmistamiseksi".
Olen kokenut asiat myös ja sain asianajajaltani neuvon jota olen säntillisesti noudattanut koko elämäni ja se muutti koko tilanteen oikeuden mukaiseksi.- Anonyymi00004
Muistutan että pitää ilmoittaa aina ennen yhtään keskustelua että se nauhoitetaan.
- Anonyymi00003
Ei lapsia oteta huostaan ilman syytä. Ihan turhaan valitat. Lasten elinolot, vanhemmat ongelmat tai kyvyttömyys olla vanhempi on suurimmat syyt.
- Anonyymi00005
sitä tapahtuu joka ikinen päivä että lapsia otetaan huostaan kun naapurit ovat niin luotettavia ei epäilystäkään.
- Anonyymi00006
Minäkin tein sen virheen että pyysin "lastensuojelusta" apua, valehtelevat kaikesta etenkin siitä että lastensuojelu ei ole mörkö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201792Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79927
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726