Minä olen kohta 5 viikkoa syönyt sitä. Pitääkö resepti uusia kun se on loppunut.
Onko kukaan syönyt Somac 40 mg vatsalääkettä?
6
211
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää se resepti tietysti uusia, jos sitä Somacia vielä on tarkoitus käyttää. Et sinä sitä ilman voimassa olevaa reseptiä apteekista saa.
- Anonyymi
Resepti on voimassa 2 vuotta määräämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resepti on voimassa 2 vuotta määräämisestä.
On se tietenkin voimassa, mutta lääkettä ei ole välttämättä määrätty kuin vaikka ainoastaan yksi tai kaksi pakettia lääkettä. Ja kun ne on ostettu, on resepti uusittava, koska reseptille ei enää jää enempää lääkettä.
Reseptin voimassaolo ( 2 vuotta ) tarkoittaa sitä, jos reseptillä ei ole vielä ostettu lääkettä, on kaksi vuotta aikaa ostaa kyseistä lääkettä sillä reseptillä. Resepti menee vanhaksi kahden vuoden päästä kirjoittamisesta.
Toivottavasti tuo selvensi asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tietenkin voimassa, mutta lääkettä ei ole välttämättä määrätty kuin vaikka ainoastaan yksi tai kaksi pakettia lääkettä. Ja kun ne on ostettu, on resepti uusittava, koska reseptille ei enää jää enempää lääkettä.
Reseptin voimassaolo ( 2 vuotta ) tarkoittaa sitä, jos reseptillä ei ole vielä ostettu lääkettä, on kaksi vuotta aikaa ostaa kyseistä lääkettä sillä reseptillä. Resepti menee vanhaksi kahden vuoden päästä kirjoittamisesta.
Toivottavasti tuo selvensi asiaa.Kyllä.
- Anonyymi
Lääkepakkauksessa olevasta lipukkeesta näet, onko lääkettä vielä jäljellä. Jos kohdassa "jäljellä" lukee 0, resepti on käytetty loppuun ja se pitää uusia.
Voit tietysti mennä mihin hyvänsä apteekkiin ja kysyä, onko reseptiä vielä jäljellä vai pitääkö uusia. - Anonyymi
Unohdin lääkkeet kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312818- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121617Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611030
- 731020
- 2841