Moi kaikille.
Asun täällä hetkellä Suomessa mutta en ole suomalainen. Ja olen kiinnostunut syvästi siitä, miten ihmiset elävät tässä, mitä he tekevät ja ajattelevat. Koska kaikki kulttuurit ovat erilaisia ja monimutkaisia.
Mutta haluan kysyä nyt siitä, että mitä mieltä suomalaiset ovat goottimeikistä. Koska minä tykkään meikätä paljon ja aika usein laitan semmoista meikkiä, kun on profiilikuvassa. Ja ihmettelen joskus, onko se ok kävellä ulkona meikattuna, tai näyttääkö se liian pelottavalta ja häikäilemättömältä... Myös ajattelen, että luulevatko ihmiset että mies joka laittaa maalia kasvolle on homo, tai goottimeikki silti on aika erilainen juttu? En tietenkään tarkoita että ei ole ok olla homoa, vaikka minä en.
Mitä mieltä olette?
Goottimeikki
4
360
Vastaukset
Olen myös gootti, ja varsinkin pienemmillä paikkakunnilla saa kyllä paljon tuomitsevia katseita, mutta olen itse ainakin oppinut ignooraamaan ne. Teini-ikäiset pojat ovat sellaisia, jotka aina huutelevat jotain perään mutta muuten olen kyllä saanut olla rauhassa
Kannattaa siis meikata ihan silleen miten ite haluaa eikä kannata välittää muiden mielipiteistä :)- Anonyymi
Ihminen, joka piiloutuu rankan meikin taakse, on aina vähän pelottava. Se kai on tarkoituskin. Goottimeikki viestittää, että älä tule lähelle. Mieluummin uskon viestin kuin lähden sitä uhmaamaan.
Hmm, miksi minä päinvastoin pelkään ihmisten arvostelukykyä, kun laitan goottimeikkiä? Mun täytyy miettiä sitä😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719687- 766690
- 286336
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996105Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435969Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015851- 635275
- 454990
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604320- 503930