Moi kaikille.
Asun täällä hetkellä Suomessa mutta en ole suomalainen. Ja olen kiinnostunut syvästi siitä, miten ihmiset elävät tässä, mitä he tekevät ja ajattelevat. Koska kaikki kulttuurit ovat erilaisia ja monimutkaisia.
Mutta haluan kysyä nyt siitä, että mitä mieltä suomalaiset ovat goottimeikistä. Koska minä tykkään meikätä paljon ja aika usein laitan semmoista meikkiä, kun on profiilikuvassa. Ja ihmettelen joskus, onko se ok kävellä ulkona meikattuna, tai näyttääkö se liian pelottavalta ja häikäilemättömältä... Myös ajattelen, että luulevatko ihmiset että mies joka laittaa maalia kasvolle on homo, tai goottimeikki silti on aika erilainen juttu? En tietenkään tarkoita että ei ole ok olla homoa, vaikka minä en.
Mitä mieltä olette?
Goottimeikki
4
720
Vastaukset 4
Olen myös gootti, ja varsinkin pienemmillä paikkakunnilla saa kyllä paljon tuomitsevia katseita, mutta olen itse ainakin oppinut ignooraamaan ne. Teini-ikäiset pojat ovat sellaisia, jotka aina huutelevat jotain perään mutta muuten olen kyllä saanut olla rauhassa
Kannattaa siis meikata ihan silleen miten ite haluaa eikä kannata välittää muiden mielipiteistä :)- Anonyymi
Ihminen, joka piiloutuu rankan meikin taakse, on aina vähän pelottava. Se kai on tarkoituskin. Goottimeikki viestittää, että älä tule lähelle. Mieluummin uskon viestin kuin lähden sitä uhmaamaan.
Hmm, miksi minä päinvastoin pelkään ihmisten arvostelukykyä, kun laitan goottimeikkiä? Mun täytyy miettiä sitä😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm721127- 551018
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s44989Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k71832Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.327740Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21724Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää51700- 36672
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani180615Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8612