Moi kaikille.
Asun täällä hetkellä Suomessa mutta en ole suomalainen. Ja olen kiinnostunut syvästi siitä, miten ihmiset elävät tässä, mitä he tekevät ja ajattelevat. Koska kaikki kulttuurit ovat erilaisia ja monimutkaisia.
Mutta haluan kysyä nyt siitä, että mitä mieltä suomalaiset ovat goottimeikistä. Koska minä tykkään meikätä paljon ja aika usein laitan semmoista meikkiä, kun on profiilikuvassa. Ja ihmettelen joskus, onko se ok kävellä ulkona meikattuna, tai näyttääkö se liian pelottavalta ja häikäilemättömältä... Myös ajattelen, että luulevatko ihmiset että mies joka laittaa maalia kasvolle on homo, tai goottimeikki silti on aika erilainen juttu? En tietenkään tarkoita että ei ole ok olla homoa, vaikka minä en.
Mitä mieltä olette?
Goottimeikki
4
718
Vastaukset
Olen myös gootti, ja varsinkin pienemmillä paikkakunnilla saa kyllä paljon tuomitsevia katseita, mutta olen itse ainakin oppinut ignooraamaan ne. Teini-ikäiset pojat ovat sellaisia, jotka aina huutelevat jotain perään mutta muuten olen kyllä saanut olla rauhassa
Kannattaa siis meikata ihan silleen miten ite haluaa eikä kannata välittää muiden mielipiteistä :)- Anonyymi
Ihminen, joka piiloutuu rankan meikin taakse, on aina vähän pelottava. Se kai on tarkoituskin. Goottimeikki viestittää, että älä tule lähelle. Mieluummin uskon viestin kuin lähden sitä uhmaamaan.
Hmm, miksi minä päinvastoin pelkään ihmisten arvostelukykyä, kun laitan goottimeikkiä? Mun täytyy miettiä sitä😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361236- 621135
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 68767
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244534690- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620