Anoppi esitteli toosaansa

Anonyymi-ap

Viimeisellä mökkireissulla anoppi esitteli paljasta toosaansa rantasaunan terassilla. Olin juuri tuluut uimasta ja anoppi istui saunaterassilla alasti. Levitti jalkansa ja paljas toosa näkyi siinä edessäni. Ei puhuttu mitään ja lähdin ylös mökille. Anoppi jäi saunalle. Vielä illalla vilautti toosaansa mökillä.

9

4263

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anopeilla on ihme himo tyttärensä miehiin . Muutaman oon korkannut .

• Anonyymi

Niin varmaankin juu aloittajaäijä varmaan muutama miniäkin kaupan päälle

• Anonyymi

Telkkaria on vaikea katella jos se on peitettynä

• Anonyymi

Himottaisko aloittajaa koskea anoppiin?

Minua himottaa oma anoppini. Panisin hänen kanssaan mieluusti. Olen lähennellyt hiukan eikä hän sitä säikähtänyt. Anoppi 70 ja minä 50...

• Anonyymi

Mäki näin vko sit launtaina ku menossa sen jälkee saunaa ja meni pukkarii liian aikasin...ku avasin oven ja katto vaa silmii mua ja istu siinä kuivaamassa sääriään kylpytakki auki ku meni sekunniks selällee ja levittijalat....nuolase....heh heh ja yritti nousta takas istuu ku painoin sen takas selällee ja retuutin ponnarista sen mahallee ja nostin lantiosta perseen ylös ja painoin samalla naamaa lattiaa...ku ite alko jalat leviää...ku aattelin vähän kattoo miten reagoi....ja ku selkeesti asettui ite että nyt se kyrpä sisää....

• Anonyymi

Tuttua juttua, kun on pitäny naida anoppia kohta 13-vuotta. Muuten mukava daami,kyllä. Sen seniili Äijä ei tajuu mitään. Minä tässä kärsin ,vaimostani pidän, mut anoppi kiristää mua panee sitä( ei sen puoleen, ompi iha JEES, melkonen kone, huh,toivattavasti tytärkin oppii tavoille) Huh,huh..

• Anonyymi

Mikä sinua aloittajaäijä kiehtoo näissä insestin tyyppisissä fantasioissa? Kyselen nettijuhdan harmiksi puutaheinää, että varmasti menee aika hukkaan viimeiseen tiimaan niin sanotusti

• Anonyymi

Kuka kirjoittaa näin typeriä juttuja. Pitäkööt omana tietonaan vaan!

• Anonyymi

Haluaa sinulta piirakan täytettä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      215
      2160
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      51
      1300
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1157
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      996
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      891
    6. Mitä toivot tulevaisuudelta?

😊
      Ikävä
      71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      802
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      720
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      711
    Aihe