Anoppi esitteli toosaansa

Anonyymi-ap

Viimeisellä mökkireissulla anoppi esitteli paljasta toosaansa rantasaunan terassilla. Olin juuri tuluut uimasta ja anoppi istui saunaterassilla alasti. Levitti jalkansa ja paljas toosa näkyi siinä edessäni. Ei puhuttu mitään ja lähdin ylös mökille. Anoppi jäi saunalle. Vielä illalla vilautti toosaansa mökillä.

9

3475

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anopeilla on ihme himo tyttärensä miehiin . Muutaman oon korkannut .

• Anonyymi

Niin varmaankin juu aloittajaäijä varmaan muutama miniäkin kaupan päälle

• Anonyymi

Telkkaria on vaikea katella jos se on peitettynä

• Anonyymi

Himottaisko aloittajaa koskea anoppiin?

Minua himottaa oma anoppini. Panisin hänen kanssaan mieluusti. Olen lähennellyt hiukan eikä hän sitä säikähtänyt. Anoppi 70 ja minä 50...

• Anonyymi

Mäki näin vko sit launtaina ku menossa sen jälkee saunaa ja meni pukkarii liian aikasin...ku avasin oven ja katto vaa silmii mua ja istu siinä kuivaamassa sääriään kylpytakki auki ku meni sekunniks selällee ja levittijalat....nuolase....heh heh ja yritti nousta takas istuu ku painoin sen takas selällee ja retuutin ponnarista sen mahallee ja nostin lantiosta perseen ylös ja painoin samalla naamaa lattiaa...ku ite alko jalat leviää...ku aattelin vähän kattoo miten reagoi....ja ku selkeesti asettui ite että nyt se kyrpä sisää....

• Anonyymi

Tuttua juttua, kun on pitäny naida anoppia kohta 13-vuotta. Muuten mukava daami,kyllä. Sen seniili Äijä ei tajuu mitään. Minä tässä kärsin ,vaimostani pidän, mut anoppi kiristää mua panee sitä( ei sen puoleen, ompi iha JEES, melkonen kone, huh,toivattavasti tytärkin oppii tavoille) Huh,huh..

• Anonyymi

Mikä sinua aloittajaäijä kiehtoo näissä insestin tyyppisissä fantasioissa? Kyselen nettijuhdan harmiksi puutaheinää, että varmasti menee aika hukkaan viimeiseen tiimaan niin sanotusti

• Anonyymi

Kuka kirjoittaa näin typeriä juttuja. Pitäkööt omana tietonaan vaan!

• Anonyymi

Haluaa sinulta piirakan täytettä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe