Anoppi esitteli toosaansa

Anonyymi-ap

Viimeisellä mökkireissulla anoppi esitteli paljasta toosaansa rantasaunan terassilla. Olin juuri tuluut uimasta ja anoppi istui saunaterassilla alasti. Levitti jalkansa ja paljas toosa näkyi siinä edessäni. Ei puhuttu mitään ja lähdin ylös mökille. Anoppi jäi saunalle. Vielä illalla vilautti toosaansa mökillä.

9

2740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anopeilla on ihme himo tyttärensä miehiin . Muutaman oon korkannut .

• Anonyymi

Niin varmaankin juu aloittajaäijä varmaan muutama miniäkin kaupan päälle

• Anonyymi

Telkkaria on vaikea katella jos se on peitettynä

• Anonyymi

Himottaisko aloittajaa koskea anoppiin?

Minua himottaa oma anoppini. Panisin hänen kanssaan mieluusti. Olen lähennellyt hiukan eikä hän sitä säikähtänyt. Anoppi 70 ja minä 50...

• Anonyymi

Mäki näin vko sit launtaina ku menossa sen jälkee saunaa ja meni pukkarii liian aikasin...ku avasin oven ja katto vaa silmii mua ja istu siinä kuivaamassa sääriään kylpytakki auki ku meni sekunniks selällee ja levittijalat....nuolase....heh heh ja yritti nousta takas istuu ku painoin sen takas selällee ja retuutin ponnarista sen mahallee ja nostin lantiosta perseen ylös ja painoin samalla naamaa lattiaa...ku ite alko jalat leviää...ku aattelin vähän kattoo miten reagoi....ja ku selkeesti asettui ite että nyt se kyrpä sisää....

• Anonyymi

Tuttua juttua, kun on pitäny naida anoppia kohta 13-vuotta. Muuten mukava daami,kyllä. Sen seniili Äijä ei tajuu mitään. Minä tässä kärsin ,vaimostani pidän, mut anoppi kiristää mua panee sitä( ei sen puoleen, ompi iha JEES, melkonen kone, huh,toivattavasti tytärkin oppii tavoille) Huh,huh..

• Anonyymi

Mikä sinua aloittajaäijä kiehtoo näissä insestin tyyppisissä fantasioissa? Kyselen nettijuhdan harmiksi puutaheinää, että varmasti menee aika hukkaan viimeiseen tiimaan niin sanotusti

• Anonyymi

Kuka kirjoittaa näin typeriä juttuja. Pitäkööt omana tietonaan vaan!

• Anonyymi

Haluaa sinulta piirakan täytettä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      148
      2845
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      488
      2508
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1280
    4. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      31
      1176
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      16
      1113
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      999
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      912
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      896
    9. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      850
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      38
      849
    Aihe