Viimeisellä mökkireissulla anoppi esitteli paljasta toosaansa rantasaunan terassilla. Olin juuri tuluut uimasta ja anoppi istui saunaterassilla alasti. Levitti jalkansa ja paljas toosa näkyi siinä edessäni. Ei puhuttu mitään ja lähdin ylös mökille. Anoppi jäi saunalle. Vielä illalla vilautti toosaansa mökillä.
Anoppi esitteli toosaansa
6
1511
Vastaukset
- Anonyymi
Anopeilla on ihme himo tyttärensä miehiin . Muutaman oon korkannut .
- Anonyymi
Telkkaria on vaikea katella jos se on peitettynä
- Anonyymi
Himottaisko aloittajaa koskea anoppiin?
Minua himottaa oma anoppini. Panisin hänen kanssaan mieluusti. Olen lähennellyt hiukan eikä hän sitä säikähtänyt. Anoppi 70 ja minä 50... - Anonyymi
Mäki näin vko sit launtaina ku menossa sen jälkee saunaa ja meni pukkarii liian aikasin...ku avasin oven ja katto vaa silmii mua ja istu siinä kuivaamassa sääriään kylpytakki auki ku meni sekunniks selällee ja levittijalat....nuolase....heh heh ja yritti nousta takas istuu ku painoin sen takas selällee ja retuutin ponnarista sen mahallee ja nostin lantiosta perseen ylös ja painoin samalla naamaa lattiaa...ku ite alko jalat leviää...ku aattelin vähän kattoo miten reagoi....ja ku selkeesti asettui ite että nyt se kyrpä sisää....
- Anonyymi
Tuttua juttua, kun on pitäny naida anoppia kohta 13-vuotta. Muuten mukava daami,kyllä. Sen seniili Äijä ei tajuu mitään. Minä tässä kärsin ,vaimostani pidän, mut anoppi kiristää mua panee sitä( ei sen puoleen, ompi iha JEES, melkonen kone, huh,toivattavasti tytärkin oppii tavoille) Huh,huh..
- Anonyymi
Kuka kirjoittaa näin typeriä juttuja. Pitäkööt omana tietonaan vaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627