Olen vaistovinani jotain meidän välillä,onko se sitten mitä luulen vai kuvittelenko kaiken?
Ei oltu nähty pitkään aikaan, tulit ja halasit, toisen kerran sama tapahtui muutaman päivän päästä kun paikalla ei ollut muita. Häkellyin tilanteessa ,enkä osannut tehdä mitään muuta kuin nauttia sun läheisyydestä.
Mitä tämä on,pelkkää ystävällisyyttä vai enemmän? . Olen ennenkin huomannut jotain,kerran katsoit minua pitkään, sun katseessesn ois voinu hukuttautua. PIdän sinusta, ehkä liikaakin muru. Toivottavasti sinäkin minusta . N->N
Kysymys sulle
13
1166
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä, kuka toivotti hyvää loppuelämää 😙
- Anonyymi
Eräs hoikka vaaleahiuksinen 🥰
- Anonyymi
Minkä värisiin silmiin hukuttaudut?
- Anonyymi
Taitaa olla siniset...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla siniset...
Pian ne on mustat,hehee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian ne on mustat,hehee.
Olitpa hauska
- Anonyymi
Hmm, minkä ikäinen tämä toinen on?
- Anonyymi
Kumpi?
- Anonyymi
Onko tämä nainen varattu/naimisissa?
- Anonyymi
Naimisissa
- Anonyymi
Ja minua on nyt pari päivää mietityttänyt eräs entinen työkaveri, jonka tapasin ekaa kertaa varmaan jo 20 vuotta sitten.
Kuulin hänestä pari päivää sitten surullisia asioita, jonka vuoksi tämä oli poispotkittu töistä. Uutinen veti minut sanattomaksi ja surulliseksi, vaikka tunteeni tähän ei ole aina olleet kovin positiivisia. Jonkinlainen epäilyksen siemen on aina ollut ilmassa jostain väärin tekemisistä, tai ainakin niiden epäilystä.
Kaikesta huolimatta tsemppiä sinulle pohjanmaan S. <3- Anonyymi
Tämä kuulemani selvitti paljon käytöstäsi ja kertojana oli tosiaan henkilö joka oli samassa työpaikassamme ainakin vuosina 2003-2009 ja on siis edelleenkin.
Tuntuu että olen tästä tiedosta edelleenkin järkyttynyt ja haluaisin auttaa sinua, jos vain jotenkin voin. <3
Toissavuoden tapahtuma Ullevålin alueella, josta täälläkin kirjoitin saa jonkinlaisen selityksen. Ymmärrän nyt paremmin, miten kykenit istumaan ja vain katsomaan kaksi tuntia siellä mistä silloin kirjoitin.
Myös kaikki oudot ja sekavat siestit täällä selittyvät tällä kuulemallani.
Nyt en voi muuta kuin toivoa ja rukoilla sinulle kaikkea mahdollisimman hyvää.
Olet jollain tasolla ollut minulla tärkeä ja olet sitä edelleenkin. Koita nyt tsempata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuulemani selvitti paljon käytöstäsi ja kertojana oli tosiaan henkilö joka oli samassa työpaikassamme ainakin vuosina 2003-2009 ja on siis edelleenkin.
Tuntuu että olen tästä tiedosta edelleenkin järkyttynyt ja haluaisin auttaa sinua, jos vain jotenkin voin. <3
Toissavuoden tapahtuma Ullevålin alueella, josta täälläkin kirjoitin saa jonkinlaisen selityksen. Ymmärrän nyt paremmin, miten kykenit istumaan ja vain katsomaan kaksi tuntia siellä mistä silloin kirjoitin.
Myös kaikki oudot ja sekavat siestit täällä selittyvät tällä kuulemallani.
Nyt en voi muuta kuin toivoa ja rukoilla sinulle kaikkea mahdollisimman hyvää.
Olet jollain tasolla ollut minulla tärkeä ja olet sitä edelleenkin. Koita nyt tsempata.Kuulemani kosketti minua todella ja kadun kaikkia ikäviä sanojani sinua kohtaan, koska en halua pahentaa tilannettsi. Jäin miettimään, mikä saa ihmisen toimimaan kuten sinä teit, että jouduit töistä pois.
Mietin sitä, millainen on ollut tilanteesi, että yleensä ajauduit siihen jamaan. Moni asiahan kähtee lapsuudesta, mutta kaikesta ei lapsuuttakaan voi syyttää.
Mietin kohtaamisiamme ja nyt käsitän monta hetkeä, joita silloin ihmettelin.
Toivon Pohjanmaan S. , että olet nyt päässyt tästä ongelmasta eroon ja hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239279Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3811897Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3511845- 941608
- 4181587
- 61345
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331130Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241086Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998