Kysymys sulle

Anonyymi-ap

Olen vaistovinani jotain meidän välillä,onko se sitten mitä luulen vai kuvittelenko kaiken?
Ei oltu nähty pitkään aikaan, tulit ja halasit, toisen kerran sama tapahtui muutaman päivän päästä kun paikalla ei ollut muita. Häkellyin tilanteessa ,enkä osannut tehdä mitään muuta kuin nauttia sun läheisyydestä.

Mitä tämä on,pelkkää ystävällisyyttä vai enemmän? . Olen ennenkin huomannut jotain,kerran katsoit minua pitkään, sun katseessesn ois voinu hukuttautua. PIdän sinusta, ehkä liikaakin muru. Toivottavasti sinäkin minusta . N->N

13

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu siitä, kuka toivotti hyvää loppuelämää 😙

• Anonyymi

Eräs hoikka vaaleahiuksinen 🥰

• Anonyymi

Minkä värisiin silmiin hukuttaudut?

• Anonyymi

Taitaa olla siniset...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla siniset...

Pian ne on mustat,hehee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pian ne on mustat,hehee.

Olitpa hauska

• Anonyymi

Hmm, minkä ikäinen tämä toinen on?

• Anonyymi

Kumpi?

• Anonyymi

Onko tämä nainen varattu/naimisissa?

• Anonyymi

Naimisissa

• Anonyymi

Ja minua on nyt pari päivää mietityttänyt eräs entinen työkaveri, jonka tapasin ekaa kertaa varmaan jo 20 vuotta sitten.
      Kuulin hänestä pari päivää sitten surullisia asioita, jonka vuoksi tämä oli poispotkittu töistä. Uutinen veti minut sanattomaksi ja surulliseksi, vaikka tunteeni tähän ei ole aina olleet kovin positiivisia. Jonkinlainen epäilyksen siemen on aina ollut ilmassa jostain väärin tekemisistä, tai ainakin niiden epäilystä.
      Kaikesta huolimatta tsemppiä sinulle pohjanmaan S. <3

• Anonyymi

Tämä kuulemani selvitti paljon käytöstäsi ja kertojana oli tosiaan henkilö joka oli samassa työpaikassamme ainakin vuosina 2003-2009 ja on siis edelleenkin.
        Tuntuu että olen tästä tiedosta edelleenkin järkyttynyt ja haluaisin auttaa sinua, jos vain jotenkin voin. <3
        Toissavuoden tapahtuma Ullevålin alueella, josta täälläkin kirjoitin saa jonkinlaisen selityksen. Ymmärrän nyt paremmin, miten kykenit istumaan ja vain katsomaan kaksi tuntia siellä mistä silloin kirjoitin.
        Myös kaikki oudot ja sekavat siestit täällä selittyvät tällä kuulemallani.
        Nyt en voi muuta kuin toivoa ja rukoilla sinulle kaikkea mahdollisimman hyvää.
        Olet jollain tasolla ollut minulla tärkeä ja olet sitä edelleenkin. Koita nyt tsempata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kuulemani selvitti paljon käytöstäsi ja kertojana oli tosiaan henkilö joka oli samassa työpaikassamme ainakin vuosina 2003-2009 ja on siis edelleenkin.
        Tuntuu että olen tästä tiedosta edelleenkin järkyttynyt ja haluaisin auttaa sinua, jos vain jotenkin voin. <3
        Toissavuoden tapahtuma Ullevålin alueella, josta täälläkin kirjoitin saa jonkinlaisen selityksen. Ymmärrän nyt paremmin, miten kykenit istumaan ja vain katsomaan kaksi tuntia siellä mistä silloin kirjoitin.
        Myös kaikki oudot ja sekavat siestit täällä selittyvät tällä kuulemallani.
        Nyt en voi muuta kuin toivoa ja rukoilla sinulle kaikkea mahdollisimman hyvää.
        Olet jollain tasolla ollut minulla tärkeä ja olet sitä edelleenkin. Koita nyt tsempata.

Kuulemani kosketti minua todella ja kadun kaikkia ikäviä sanojani sinua kohtaan, koska en halua pahentaa tilannettsi. Jäin miettimään, mikä saa ihmisen toimimaan kuten sinä teit, että jouduit töistä pois.
        Mietin sitä, millainen on ollut tilanteesi, että yleensä ajauduit siihen jamaan. Moni asiahan kähtee lapsuudesta, mutta kaikesta ei lapsuuttakaan voi syyttää.
        Mietin kohtaamisiamme ja nyt käsitän monta hetkeä, joita silloin ihmettelin.
        Toivon Pohjanmaan S. , että olet nyt päässyt tästä ongelmasta eroon ja hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      9279
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      1897
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      351
      1845
    4. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1608
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      418
      1587
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1345
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1130
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1086
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1042
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      998
    Aihe