Miten osoitatte rakkautenne?

Anonyymi-ap

Oisi kiva kulla kuin myös sen onko vastaaja mies vai nainen. Meillä jokaisella kun on oma rakkaudenkielemme.

8

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä on paljon ihanasti sanallisesti osaavia kävijöitä kirjoittajia, joilta juuri se tunnepuolen kuvaaminen onnistuu todella hyvin ja kauniisti. Itse olen ehkä kuitenkin enemmän käytännön ihminen. Näytän sen omalla tavallani viihtymisenä ja sanoitta, tekoina. Musta on hienoa nähdä erilaisia lahjoja. Ja omista tunteistani olen lähinnä kyvytön suurissa tunteissa niitä sanallisesti niin hyvin edes ilmaisemaan. Mutta osaan kuitenkin omalla tavallani. Monesti voi olla niinkin. Että en edes löydä sanoja, ja toisaalta tarkoitan sanoillani paljon. Toki muutkin. Mutta ehkä säästelenkin niitä siksikin. Nainen.

• Anonyymi

Ja tämä siis silloinkin kun olin parisuhteessa. Olen sinkku, mutta ei se perus olemusta muuta.

• Anonyymi

Arkirqkkaus on usein kaikkein tärkeintä? Tulee mieleen että mitä olisi sanat ilman tekoja? Toinen voi sanoa vaikka joka päivä rakastavansa/valinneensa elämänsä miehen tai naisen mutta ne teot huutavat ihan jotain muuta. Toisaalta koen että keskusteleminen on myös teko. Että keskustellaan ihan normaaliin arkeen liittyvistä asioista .Se kertoo jo paljon että haluaa olla yhteydessä toiseen keskustelemalla arjen asioista.
        Kaikista kuluttavista on kun puheet ja teot ovat ristiriidassa keskenään. Kun kysyttäessä vastaa että rakastaa haluaa jatkaa suhteessa,on valinnut elämänsä rakkauden. Mutta sitten ei puhuta edes omista menoistaan tai suunnitelmistaan tai arjen asioista vaan jätetään toinen yksinäisyyteen. Ei ehdoteta seksiä vaikka sitä halutaan vaan aloitteen pitää tulla aina toiselta osapuolelta.Ei haluttaisi antaa suhteeseen juu4i mitään vaan ollaan etupäässä saanti puolella. Einole tervettä.Voi miten se on kuluttavaa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arkirqkkaus on usein kaikkein tärkeintä? Tulee mieleen että mitä olisi sanat ilman tekoja? Toinen voi sanoa vaikka joka päivä rakastavansa/valinneensa elämänsä miehen tai naisen mutta ne teot huutavat ihan jotain muuta. Toisaalta koen että keskusteleminen on myös teko. Että keskustellaan ihan normaaliin arkeen liittyvistä asioista .Se kertoo jo paljon että haluaa olla yhteydessä toiseen keskustelemalla arjen asioista.
        Kaikista kuluttavista on kun puheet ja teot ovat ristiriidassa keskenään. Kun kysyttäessä vastaa että rakastaa haluaa jatkaa suhteessa,on valinnut elämänsä rakkauden. Mutta sitten ei puhuta edes omista menoistaan tai suunnitelmistaan tai arjen asioista vaan jätetään toinen yksinäisyyteen. Ei ehdoteta seksiä vaikka sitä halutaan vaan aloitteen pitää tulla aina toiselta osapuolelta.Ei haluttaisi antaa suhteeseen juu4i mitään vaan ollaan etupäässä saanti puolella. Einole tervettä.Voi miten se on kuluttavaa!!!

No. En ole ekspertti. Niin pitkään sinkkuna ollut itse. Ja sekin jo vaikuttaa niihin näkemyksiin mitä tässä tuon esille. Mutta. Tulee mieleen se kommunikoinnin tai tarpeiden kohtaamattomuus. Niissä olisi tarpeellista tiedostaa, Mikä on toisen tai itsen oma tila tai tilanne. Ja puhua. Kun sitten vielä löytyisi se oikea kieli. Harvemmin se on niin helppoa. Varsinkaan jos tarpeet ovat kasvaneet suhteettomiksi kuulemisen sijaan. Mutta niillä joilla on rakkautta on myös yleensä tarvetta joka ajaa yrittämään. Aina se ei onnistu. Toisinaan voi olla niin. Ettei voi luovuttaa, kunnes onnistuu. Tai huomaa, ettei ole sitä yhteistä onnistumista, jota odottaa. Ihmisten suhteet on niin monimutkaisia ja toisaalta yksinkertaisia. Toiset eivät pidä tärkeinä samoja informaatioita tai näe niitä samoilla merkityksillä. Mutta. Kuten sanoin. Tässä vaan mietteitä hyvin pitkään sinkkuna eläneeltä. Voi olla, että olen jo liian vieraantunut ottamaan kantaa tämän tason asioihin suhteissa. Toivottavasti ei kuulostanut aivan täydeltä pölhöydeltä. Jospa siinä jotakin ehkä asiaakin olisi ollut, mistä ehkä jotakin hyötyä. Öitä.

• Rehellisyys.

• Anonyymi

Varmasti jokaisella on jonkin lainen oma rakkauden kieli mutta tosiasiassa, jos OIKEASTI rakastaa, arvostaa ja kunnioittaa sekä kohtelee hyvin rakastaan. Jos on ilkeä tai kohtelee huonosti toista, silloin ei kyse ole rakastamisesta vaan jostain muusta.

• Anonyymi

Miten sinä osoitat talkautesi,millain sinun rakkaudenkielesi on?

• Anonyymi

Yritän auttaa, tukea, kuunnella, keskustella.. suhteessa tietysti muutakin ihanaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2337
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2114
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1885
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1538
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1370
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1234
    Aihe