Oisi kiva kulla kuin myös sen onko vastaaja mies vai nainen. Meillä jokaisella kun on oma rakkaudenkielemme.
Miten osoitatte rakkautenne?
8
276
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on paljon ihanasti sanallisesti osaavia kävijöitä kirjoittajia, joilta juuri se tunnepuolen kuvaaminen onnistuu todella hyvin ja kauniisti. Itse olen ehkä kuitenkin enemmän käytännön ihminen. Näytän sen omalla tavallani viihtymisenä ja sanoitta, tekoina. Musta on hienoa nähdä erilaisia lahjoja. Ja omista tunteistani olen lähinnä kyvytön suurissa tunteissa niitä sanallisesti niin hyvin edes ilmaisemaan. Mutta osaan kuitenkin omalla tavallani. Monesti voi olla niinkin. Että en edes löydä sanoja, ja toisaalta tarkoitan sanoillani paljon. Toki muutkin. Mutta ehkä säästelenkin niitä siksikin. Nainen.
- Anonyymi
Ja tämä siis silloinkin kun olin parisuhteessa. Olen sinkku, mutta ei se perus olemusta muuta.
- Anonyymi
Arkirqkkaus on usein kaikkein tärkeintä? Tulee mieleen että mitä olisi sanat ilman tekoja? Toinen voi sanoa vaikka joka päivä rakastavansa/valinneensa elämänsä miehen tai naisen mutta ne teot huutavat ihan jotain muuta. Toisaalta koen että keskusteleminen on myös teko. Että keskustellaan ihan normaaliin arkeen liittyvistä asioista .Se kertoo jo paljon että haluaa olla yhteydessä toiseen keskustelemalla arjen asioista.
Kaikista kuluttavista on kun puheet ja teot ovat ristiriidassa keskenään. Kun kysyttäessä vastaa että rakastaa haluaa jatkaa suhteessa,on valinnut elämänsä rakkauden. Mutta sitten ei puhuta edes omista menoistaan tai suunnitelmistaan tai arjen asioista vaan jätetään toinen yksinäisyyteen. Ei ehdoteta seksiä vaikka sitä halutaan vaan aloitteen pitää tulla aina toiselta osapuolelta.Ei haluttaisi antaa suhteeseen juu4i mitään vaan ollaan etupäässä saanti puolella. Einole tervettä.Voi miten se on kuluttavaa!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arkirqkkaus on usein kaikkein tärkeintä? Tulee mieleen että mitä olisi sanat ilman tekoja? Toinen voi sanoa vaikka joka päivä rakastavansa/valinneensa elämänsä miehen tai naisen mutta ne teot huutavat ihan jotain muuta. Toisaalta koen että keskusteleminen on myös teko. Että keskustellaan ihan normaaliin arkeen liittyvistä asioista .Se kertoo jo paljon että haluaa olla yhteydessä toiseen keskustelemalla arjen asioista.
Kaikista kuluttavista on kun puheet ja teot ovat ristiriidassa keskenään. Kun kysyttäessä vastaa että rakastaa haluaa jatkaa suhteessa,on valinnut elämänsä rakkauden. Mutta sitten ei puhuta edes omista menoistaan tai suunnitelmistaan tai arjen asioista vaan jätetään toinen yksinäisyyteen. Ei ehdoteta seksiä vaikka sitä halutaan vaan aloitteen pitää tulla aina toiselta osapuolelta.Ei haluttaisi antaa suhteeseen juu4i mitään vaan ollaan etupäässä saanti puolella. Einole tervettä.Voi miten se on kuluttavaa!!!No. En ole ekspertti. Niin pitkään sinkkuna ollut itse. Ja sekin jo vaikuttaa niihin näkemyksiin mitä tässä tuon esille. Mutta. Tulee mieleen se kommunikoinnin tai tarpeiden kohtaamattomuus. Niissä olisi tarpeellista tiedostaa, Mikä on toisen tai itsen oma tila tai tilanne. Ja puhua. Kun sitten vielä löytyisi se oikea kieli. Harvemmin se on niin helppoa. Varsinkaan jos tarpeet ovat kasvaneet suhteettomiksi kuulemisen sijaan. Mutta niillä joilla on rakkautta on myös yleensä tarvetta joka ajaa yrittämään. Aina se ei onnistu. Toisinaan voi olla niin. Ettei voi luovuttaa, kunnes onnistuu. Tai huomaa, ettei ole sitä yhteistä onnistumista, jota odottaa. Ihmisten suhteet on niin monimutkaisia ja toisaalta yksinkertaisia. Toiset eivät pidä tärkeinä samoja informaatioita tai näe niitä samoilla merkityksillä. Mutta. Kuten sanoin. Tässä vaan mietteitä hyvin pitkään sinkkuna eläneeltä. Voi olla, että olen jo liian vieraantunut ottamaan kantaa tämän tason asioihin suhteissa. Toivottavasti ei kuulostanut aivan täydeltä pölhöydeltä. Jospa siinä jotakin ehkä asiaakin olisi ollut, mistä ehkä jotakin hyötyä. Öitä.
Rehellisyys.
- Anonyymi
Varmasti jokaisella on jonkin lainen oma rakkauden kieli mutta tosiasiassa, jos OIKEASTI rakastaa, arvostaa ja kunnioittaa sekä kohtelee hyvin rakastaan. Jos on ilkeä tai kohtelee huonosti toista, silloin ei kyse ole rakastamisesta vaan jostain muusta.
- Anonyymi
Miten sinä osoitat talkautesi,millain sinun rakkaudenkielesi on?
- Anonyymi
Yritän auttaa, tukea, kuunnella, keskustella.. suhteessa tietysti muutakin ihanaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2456109SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784849Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.943737SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2573210Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462879Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2002431Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat611948Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2621827Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491315Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281248