Et sinä minua rakasta

Anonyymi-ap

Halusit vain panna. Älä yritä edes selittää muuta. Kyllä minä tiedän sen nyt ja se särkee sydäntäni nyt.

Oma vikani toki. En edes oleta sinun ymmärtävän. Annan anteeksi kuitenkin, koska olet aivan kuten muut naiset. Tahtovat vaan että minä otan ja teen mitä lystään. Siksi suututte sitten, kun näette että en tee vaikka hyvin voisin. Mikään ei pidättelisi tätä miestä. Sen nähnyt olen silmistänne. Mutta kun ette te minua tunne...

Tein oikein nyt.

9

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kauan, kun jatkat itsellesi ja muille valehtelua kukaan ei sinua halua.

      • Anonyymi

        Olet niin oikeassa ja väärässä yhtä aikaa. Jos valehtelen, kukaan ei minua halua. Jos puhun totta, niin ketään en minä halua.


    • Anonyymi

      Oikein teit. Löydät vielä jonkun joka kaipaa sinua aidosti!

    • Anonyymi

      En tiedä sinusta, mutta häneen olen oikeasti rakastunut.

      • Anonyymi

        kehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kehen?

        T… 🥲


    • Anonyymi

      Missä välissä me sit pantiin? Eilenkö? Vai tänään?
      En oo pannu ketään enkä mitään.

    • Anonyymi

      Väärä tulkinta AP
      Sinun on ehkä vaikea uskoa, mutta en ole koskaan halunnut sinua fyysisessä mielessä ja tähän on useita syitä.
      Minä olen herkkä nainen, joissakin asioissa hyvin itsevarma.
      En ole kuten toiset naiset, seksi ei ole kuulunut elämääni reiluun kymmeneen vuoteen. Olenko tästä pahoillani kärsinkö tästä en, koe suoranaisesti näin.
      Sinäkin olet erilainen mutta pelkäänpä sinun olevan sillä tavalla erilainen mies!
      Että se kaikki on liikaa minulle naiselle.

      Kirjoitan sinulle silloin tällöin palstalla, vaikka en ole ollut tässä aivan sata varma oletko henkilö ketä tarkoitan ja kehen en halua tutustua.
      Ja sinun tulisi ymmärtää ja hyväksyä tämä asia osana tätä elämää.
      Sillä minusta ja sinusta ei tule koskaan totta.
      Eikä tässä auta mitkään temput ja manipulointi yritykset pidemmälläkään tähtäyksellä suunnittelulla.
      Lopetan nyt kirjoittelut kokonaan sinulle koska olen huomannut, että sinä et ota niistä millään tavalla ohjetta. Et kunnioita minua ja ymmärrän tavallaan sen koska olen tuonut julki totuuden, mitä sinä et vaikuta uskovan kuitenkaan.
      Lopuksi toivon, että jos olet tarkoittamani henkilö.
      Annat minun elää elämäni rauhassa, etkä ota minuun minkäänlaista yhteyttä ja etkä kirjoittele minusta mitään paljastuksia asioita tänne julkiselle alustalle.
      Koska sinullahan ei ole oikeutta tehdä näin.
      Lopuksi pieni vihje sinulle, jos osuu oikeaan niin tiedät heti kuka olen.
      Monia vuosia sitten välissämme pöytä kaksin olimme huoneessa silloin.
      PS: Tästä en pidä AP en yhtään pidä ja tässä tilanteessa tapahtui mahdollisesti rikos?
      Nyt tiedät AP että miksi en halua olla tekemisissä kanssasi, mutta tämä on vain yksi syy.

    • Anonyymi

      Rakastan.
      Ajattelin pääseväni lähellesi edes jollain syyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe