Ollakko vaiko ei

Anonyymi-ap

Kuin yleistä on miehen esittävän vaikeasti tavoiteltavaa? Tämmöistä kuuma-kylmä tyyliä.

Oma kärsivällisyys alkaa olla loppusuoralla. Menee maku koko ihmisestä, esirippu laskeutuu ja alkaakin havaitsee ettei se nyt niin kummoinen mies ollutkaan.

Jos tämmöistä mielenkiinnon vähenemistä alkaa naisen puolelta tuleen ilmi (yhteydenpito ja näkemiset melkein loppuu) niin eikö kannattais ihan tosissaan alkaa ilmaiseen sitä kiinnostusta ja lopettaa tuo huopaaminen?

Ei voi ymmärtää kauan tätä testaamista jaksaa jatkaa?

10

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai sitten, kuvittelet hänen olevan kiinnostunut sinusta.

• Anonyymi

Jaa a en osaa sanoa mitään prosentteja mutta sen tiedän että jos nainen jojoilee käytöksensä kanssa niinkuin muutaman kerran on käynyt vaikka olisin kuinka kiinnostunut ja ollut innokas puhumaan tms mutta nainen näyttää yhtäkkiä hapanta naamaa tai ei ole näkevinään en hakeudu enää naisen seuraan ja annan hänen olla koska tulkitsen ettei hän ole kiinnostunut. Ei jaksa mitään piiloleikkejä enää tms. Tai jos nainen on muuten tyyppiä muu maailma toimikoon minun mielialojeni mukaan näen siinä niin ison ongelman että parempi laittaa kantapäät yhteen ja kävellä eri suuntiin. Kyllä aikuinen ihminen tulee sinua kohti jos hän haluaa se ei voi vaihdella kokoajan. Haluaa tai ei halua ei molempia. Eli jos nyt teet jotain en huomioi sinua leikkiä että saisit miehen kiinnostuksen niin kehoittaisin lopettamaan koska se loppuu siihen miehen puolelta paitsi jos mies on todella epätoivoinen saamaton nahjus hän voi jatkaa piirittämistä muut normaali järkiset miehet poistuu tässä kohtaa. Naiset ei monestikkaan tajua että se on se heidän oma käytös joka tilanteen muuttaa. Jos olette kiinnostuneita menkää kohti ja näyttäkää se.
      Tutustumisvaiheessa kartoitan muutenkin naisen ympäristön esim millainen suhde exän kanssa. Pyöriikö ympärillä jotain muita miehiä. Jossain tapauksissa nämä voi estää sen muuten toimivan suhteen syntymistä ja pakitan sekä poistun paikalta. Näen ongelmia.

• Anonyymi

Miten kartoitat ympäristön?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kartoitat ympäristön?

Kysymällä ja toteamalla itse. Joskus se naisen selittely kannattaa jättää omaan arvoonsa se vain hämää oikeaa lopputulosta. Mä en ymmärrä miksi monen naisen on niin vaikea suoraan sanoa asioita he vaan yrittävät valehdella ja huijata enkä käsitä miksi. Joskus naisen eksä käy vielä tyhjentämässä pussejaan kauankin eron jälkeen samalla kun nainen rakentaa jo uutta. Varsinkin silloin jos on erottu miehen toimesta. Nainen on rikki ja elää haaveissaan vielä kauan miehen kanssa ja tällaiset asetelmat koituu monesti sen uuden miehen pään menoksi koska hän on monessa tapauksessa koston väline tai laastari. Jos naisella on mieskaveri niinkuin eräällä naisella oli ja lopettelin tapaamisen aika nopeasti. Hänellä oli "ystävänä" mies jonka puheluihin ja viesteihin hän vastasi välittömästi ja lähti välillä "kahville" silti vakuutti että meillä on jotain ja väitti minua jotenkin vainoharhaiseksi tms. Kummallisesti kun laitoin viestiä tai soitin aika usein puhelinta ei ollut "huomattu" katsoa yms selitystä tuli. Sanoin naiselle että tämä on naurettavaa pelleilyä ja poistin hänet elämästäni. Jos nainen on kiinnostunut hän tekee myös asian eteen jotain ja nimenomaan tekee sitä aikaa ja varmasti vastaa puhelimeen ja soittaa itsekkin.

• Anonyymi

Tai nainen on tyyppiä en ikinä itse tee aloitetta mihinkään vaan keskustelemme vaan jos mies lähestyy. Sama juttu poistun paikalta.

• Anonyymi

No kun mä pelkään sua ja mun tunteita sua kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun mä pelkään sua ja mun tunteita sua kohtaan.

En pysty olemaan normaali sun seurassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pysty olemaan normaali sun seurassa.

Mun keho huutaa sua mut mun aivot sanoo et älä lähesty häntä🧠🛑🫷🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun keho huutaa sua mut mun aivot sanoo et älä lähesty häntä🧠🛑🫷🏻

Tiedätkö että tekisin jotain jos antaisit pienenkin merkin. Nyt en voi tehdä mitään olen siinä uskossa että et halua olla kanssani missään tekemisissä. Et vastaa viesteihin tms et hakeudu seuraan et katso päinkään vaan lähinnä karkaat paikalta. Saan sinusta kokoajan kuvan että et ole kiinnostunut jonka vuoksi en tee mitään. Jos olet se henkilö jota tarkoitan tietäisit että olen saattanut tietoosi mitä ajattelen sinusta ja pyysin sinua johonkin mukaanikin aiemmin mutta nyt en ole tehnyt enää mitään koska en saa minkäänlaista vastakaikua. Viimeksi nähtiin niin kysyin nimeltä mitä sinulle kuuluu ja katselin kun olit niin kaunis.

• Anonyymi

Sama juttu täällä. Nyt alkaa mitta täyttyä kissa- hiiri- leikkiin! Hommaa jatkunut koko syksyn. Toisena päivänä kerrotaan rakkaudesta minuun, toisena päivänä ei ukko uskalla tulla käymään! Ymmärrän ja tiedän että tunteet on vaikeita, mutta en jaksa olla pelinappula enää hetkeäkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      35
      3922
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      247
      3429
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      250
      3218
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      267
      2487
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      126
      1717
    6. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      26
      1689
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      246
      1468
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1305
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1105
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      19
      1089
    Aihe