Naisilta asiallisia vastauksia kiitos eikä mitään v ittuilua; miten nyky-yhteiskunnassa voi lähestyä naista kun kaikesta väännetään helposti ahdistelua? Ja ei, en vähättele naisten kokemuksia. Mietin vaan että miten näin tavismiehenä voi esim pyytää naiselta puhelinnumeroa ilman että siitä järjestetään kohtaus? Toinen on se että mua naiset lähestyy vaan kännissä eikä niitäkään montaa oo ollu niin miten siihenkään voi vastata kun en halua käyttää toisen humalatilaa hyväksi?
Iskeminen nyky-yhteiskunnassa
5
282
Vastaukset
- Anonyymi
Mun on jotenkin hirveän vaikea keksiä miten normaalista vaikka nyt puhelinnumeron pyytämisestä voisi saada ongelman aikaiseksi. Tätä ei ole tarkoitettu vittuiluksi, mutta ensimmäisenä mulle tulee mieleen, että muteb ihmeessä sitä numeroa pyytää, jos siitä oikeasti tulee sanomista. Jokin siinä kommunikointitavassa täytyy olla pielessä, jos noin käy.
Vaikka toinen lähestyy humalassa, niin eihän sitä humalatilaa ole mikään pakko käyttää hyväkseen. Ihan hyvin voi jutella ja tutustua jne. Ei se ole hyväksikäyttöä. Samassa paikassa voi vaikka nukkuakin, ilman että tarvitsee tehdä mitään hyväksikäytöksi laskettavaa.
Rehellisesti ... en mä tunne yhtään naista, jolle ei muka voisi puhua ilman pelkoa syytöksistä. Herää pakostakin kysymys, että mistä ihmeestä tuollaisia naisia löytyy? - Anonyymi
Puukon kanssahan kunnia kansalaisetkin lähestyy ja kyttää ravintoloissa sammuvia akkoja.
- Anonyymi
Olen leski, mieheni kuoli syöpään 58- vuotiaana. Naapurissa, 1,5 km etäisyydellä asui mies, joka tarjosi ilmaista polttopuuta, jos tulen sitä hänen kanssaan sirkkelöimään. Menin sitten, ja autettuani srkkelöinnissä, sain kuormallisen polttopuuta päivän työstä palkaksi. Kolmen kuuakuden kuluttua meille alkoi suhde. Todettiin siinä toisemme tunnollisiksi ja rehellisiksi ihmisiksi. Molemmat oltin leskiä. Löysimme sen yhteisen sävelen. En osaa muille neuvoja antaa.
- Anonyymi
Teidän juttu nyt on muutenkin ihan kokonaan toinen, kun olette noinkin vanhoja. Nyky nuoret ovat ihan erilaisia ja todellakin ahdistuvat, jos yrittää lähestyä.
Sivusta
- Anonyymi
Ole oma itsesi. Ja rehellinen. Kerro naiselle, että jännität juttelua. Kohta huomaat, että juttu rupeaakin sujumaan sekä hänen että sinun puolelta :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138