Miksi puoliso

Anonyymi-ap

Puhuu ikävästi kumppanilleen? Ja useimmiten. Muille puhuu eri sävyyn. Kumppanilleen töykeä ja töyksäytyelevä.

11

364

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy siltä.

• Anonyymi

Kuunteletko salaa vai mistä sinä toisten juttelut toedät?

• Anonyymi

Kieltää kaiken.

• Anonyymi

Narsismi

• Anonyymi

mitä vastasi kun kysyit?

• Anonyymi

Kieltää kaiken. Vastaa että kuvittelen ja ettei voi kohta puhua mitään kun käännän hänen sanomiset väärinpäin. Mutta toisetkin ovat kuulleet että on minulle töykeä joten ei ole yksin minun luuloihin perustuva käytös. Esimerkiksi vaikkapa kun menen kauppaan ja hän jaa autoon niin sanoo että äkkiä sitten kans,hänellä ei oo koko päivää aikaa odotella ja aloittaa saarnan miten en voi ymmärtää kuinka hänellä on tärkeitä asioita jne jne niin että lopulta tunnen itseni tyhmäksi ja kauhialla kiireellä käyn paineessa kaupassa. Sitten kun tuun takas autoon niin joko alkaa valittamaan tai sitten on hiljaa ja mulkoilee.

• Anonyymi

Koska puoliso tietää että utelias stalkkeri salakuuntelee ja onanoi samalla eikä halua viedä häneltä tätä iloa vaan on päättänyt järjestää tälle kyylälle hieman viihdykettä ja päänvaivaa!

• Anonyymi

niin luulen kans

• Anonyymi

Koska kumppanin tuntee liian hyvin ja kumppanin kaikki toiminta vaikuttaa toiseen puolisoon.

Ja jos joku random käyttäytyy huonosti, niin tuskin sillekkään on kauheen kohtelias sen jälkeen.

Tuskin sille kumppanille koko ajan puhutaa töks, mutta jos näin on että on jatkuvaa, niin sellanen ihminen ei voi hyvin siinä suhteessa ja siks purkaa sitä pahaa oloa. Ja kukapa tuntisi olonsa jatkuvasti hyväksi suhteessa... eli eli, kyl näitä asioita voi jokanen päässään miettiä.

• Anonyymi

Joo,varmasti on monenlaisia törkeyksiä ja syitä töykeyjsille parisuhteissa.

• Anonyymi

On muitakin vaihtoehtoja. Toinen voi olla esim narsisti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3438
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1093
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      47
      1047
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      855
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      81
      774
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      94
      697
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      50
      690
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      643
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      48
      614
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      110
      599
    Aihe