Olin hieman yllättynyt, koska yleensä miehet tarjoavat ensimmäiset treffit näyttäen näin kiinnostusta ja sitoutumista minuun sekä ehkäpä sitä, että ovat miehiä... Asia sinällään ei haittaa minua, koska olen työssäkäyvä, mutta lähinnä mietityttää. Mies on todella kiinnostunut minusta, ja ekat treffimme olisivat kestäneet pidempään, jos olisin halunnut.
Miksi kysyn asiaa, niin sen takia, että voinko olettaa miehen olevan tasa-arvoinen kaikessa? En itse hae sellaista suhdetta, koska haluan olla perinteinen nainen, joka paapoo miestään. Anteeksi feministit, mutta meitä naisia on vielä olemassa. Olen olemukseltani kuulemma hyvin feminiininen ja käytännössä vastakohta dominoivalle ihmisille.
Olen joskus koettanut suhdetta tällaisen tasa-arvohenkisen miehen kanssa ja huomasin, että rationaalisesti kaikki toimivat, mutta tunnekohtaaminen jäi vähäiseksi. Hänelle kyllä kelpasi se, että siivosin kotia ja laitoin hyvää ruokaa, mutta muutoin hän muisti minua hyvin vähän naisena. Myöhemmin mennyt naimisiin naisen kanssa, joka sopii hyvin hänelle.
En haluaisi tuhlata kummankaan aikaa siihen, että toistaisin samaa virhettä. Olen ajatellut, että kysyn seuraavilla treffeillä hänen suhtautumistaan naisiin ylipäätään. Uskon siihen, että asiat tapahtuvat luonnostaan, kun antaa toiselle tilaa tulkita vapaasti.
Aasialainen hyvätuloinen mies ei tarjonnut treffejä
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta nykymiesten temppuilut, ihme epävarmoja pikku paskoja joille pitäisi kuitenkin kaikkensa antaa. Joku asennevammanen huonoine kokemuksineen kait tuokin. Levittelee rahojaan kunnes "ottaa opiksi". Mua on aina miehet epäilleet vaikka miksi, ikinä ei tarjota eikä lahjoja ole tullut. Tee selväksi niin luulisi tajuavan ja jotkuthan nyt on saitureita ihan luonnostaan.
- Anonyymi
Aloittaja: Toiset treffit tulossa ja mies on ennen sitä laittanut säännöllisesti viestiä. Täytyy kyllä myöntää, että saituus ei ole kauhean kaunis piirre toisessa.
Miehellä saattaa olla huonoja kokemuksia aikaisemmista suhteista ja ymmärrän tätä osittain, koska en itsekään ole säästynyt kolhuilta.
Laskin, että mies saattaa tienata kolme kertaa enemmän kuin minä. Jos hän haluaa jakaa kaikki menot puoliksi, niin tämä vaikuttaa minuun emotionaalisesti. Mietin, että yhtä hyvätuloinen nainen olisi hänelle sopivampi vaihtoehto, koska tosiaan minun tuloilla ei syödä usein ravintoloissa ja matkustella.
Tuntuu jo nyt tosi oudolta ajatella yhteistä arkea, mutta annan toisen tilaisuuden. Hänessä oli muutenkin sellaista liian menestyneen ihmisen piirrettä, että koen riittämättömyyttä. Hän kertoi minulle joistakin red flageista liittyen naisiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138