Aasialainen hyvätuloinen mies ei tarjonnut treffejä

Anonyymi-ap

Olin hieman yllättynyt, koska yleensä miehet tarjoavat ensimmäiset treffit näyttäen näin kiinnostusta ja sitoutumista minuun sekä ehkäpä sitä, että ovat miehiä... Asia sinällään ei haittaa minua, koska olen työssäkäyvä, mutta lähinnä mietityttää. Mies on todella kiinnostunut minusta, ja ekat treffimme olisivat kestäneet pidempään, jos olisin halunnut.

Miksi kysyn asiaa, niin sen takia, että voinko olettaa miehen olevan tasa-arvoinen kaikessa? En itse hae sellaista suhdetta, koska haluan olla perinteinen nainen, joka paapoo miestään. Anteeksi feministit, mutta meitä naisia on vielä olemassa. Olen olemukseltani kuulemma hyvin feminiininen ja käytännössä vastakohta dominoivalle ihmisille.

Olen joskus koettanut suhdetta tällaisen tasa-arvohenkisen miehen kanssa ja huomasin, että rationaalisesti kaikki toimivat, mutta tunnekohtaaminen jäi vähäiseksi. Hänelle kyllä kelpasi se, että siivosin kotia ja laitoin hyvää ruokaa, mutta muutoin hän muisti minua hyvin vähän naisena. Myöhemmin mennyt naimisiin naisen kanssa, joka sopii hyvin hänelle.

En haluaisi tuhlata kummankaan aikaa siihen, että toistaisin samaa virhettä. Olen ajatellut, että kysyn seuraavilla treffeillä hänen suhtautumistaan naisiin ylipäätään. Uskon siihen, että asiat tapahtuvat luonnostaan, kun antaa toiselle tilaa tulkita vapaasti.

4

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta nykymiesten temppuilut, ihme epävarmoja pikku paskoja joille pitäisi kuitenkin kaikkensa antaa. Joku asennevammanen huonoine kokemuksineen kait tuokin. Levittelee rahojaan kunnes "ottaa opiksi". Mua on aina miehet epäilleet vaikka miksi, ikinä ei tarjota eikä lahjoja ole tullut. Tee selväksi niin luulisi tajuavan ja jotkuthan nyt on saitureita ihan luonnostaan.

• Anonyymi

Aloittaja: Toiset treffit tulossa ja mies on ennen sitä laittanut säännöllisesti viestiä. Täytyy kyllä myöntää, että saituus ei ole kauhean kaunis piirre toisessa.

Miehellä saattaa olla huonoja kokemuksia aikaisemmista suhteista ja ymmärrän tätä osittain, koska en itsekään ole säästynyt kolhuilta.

Laskin, että mies saattaa tienata kolme kertaa enemmän kuin minä. Jos hän haluaa jakaa kaikki menot puoliksi, niin tämä vaikuttaa minuun emotionaalisesti. Mietin, että yhtä hyvätuloinen nainen olisi hänelle sopivampi vaihtoehto, koska tosiaan minun tuloilla ei syödä usein ravintoloissa ja matkustella.

Tuntuu jo nyt tosi oudolta ajatella yhteistä arkea, mutta annan toisen tilaisuuden. Hänessä oli muutenkin sellaista liian menestyneen ihmisen piirrettä, että koen riittämättömyyttä. Hän kertoi minulle joistakin red flageista liittyen naisiin...

• Anonyymi00004

Pitääkö se juttu paikkansa, mitä sanotaan aasialaisten miesten varustuksesta?

• Anonyymi00005

Minua ei kiinnosta yhdenkään miehen varustukset, koska seksi ei ole ollut minun juttuni yli kymmeneen vuoteen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3544
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2508
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      15
      2438
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      64
      2282
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2181
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      102
      1232
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1097
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1016
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1015
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      979
    Aihe