Aasialainen hyvätuloinen mies ei tarjonnut treffejä

Anonyymi-ap

Olin hieman yllättynyt, koska yleensä miehet tarjoavat ensimmäiset treffit näyttäen näin kiinnostusta ja sitoutumista minuun sekä ehkäpä sitä, että ovat miehiä... Asia sinällään ei haittaa minua, koska olen työssäkäyvä, mutta lähinnä mietityttää. Mies on todella kiinnostunut minusta, ja ekat treffimme olisivat kestäneet pidempään, jos olisin halunnut.

Miksi kysyn asiaa, niin sen takia, että voinko olettaa miehen olevan tasa-arvoinen kaikessa? En itse hae sellaista suhdetta, koska haluan olla perinteinen nainen, joka paapoo miestään. Anteeksi feministit, mutta meitä naisia on vielä olemassa. Olen olemukseltani kuulemma hyvin feminiininen ja käytännössä vastakohta dominoivalle ihmisille.

Olen joskus koettanut suhdetta tällaisen tasa-arvohenkisen miehen kanssa ja huomasin, että rationaalisesti kaikki toimivat, mutta tunnekohtaaminen jäi vähäiseksi. Hänelle kyllä kelpasi se, että siivosin kotia ja laitoin hyvää ruokaa, mutta muutoin hän muisti minua hyvin vähän naisena. Myöhemmin mennyt naimisiin naisen kanssa, joka sopii hyvin hänelle.

En haluaisi tuhlata kummankaan aikaa siihen, että toistaisin samaa virhettä. Olen ajatellut, että kysyn seuraavilla treffeillä hänen suhtautumistaan naisiin ylipäätään. Uskon siihen, että asiat tapahtuvat luonnostaan, kun antaa toiselle tilaa tulkita vapaasti.

4

468

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta nykymiesten temppuilut, ihme epävarmoja pikku paskoja joille pitäisi kuitenkin kaikkensa antaa. Joku asennevammanen huonoine kokemuksineen kait tuokin. Levittelee rahojaan kunnes "ottaa opiksi". Mua on aina miehet epäilleet vaikka miksi, ikinä ei tarjota eikä lahjoja ole tullut. Tee selväksi niin luulisi tajuavan ja jotkuthan nyt on saitureita ihan luonnostaan.

• Anonyymi

Aloittaja: Toiset treffit tulossa ja mies on ennen sitä laittanut säännöllisesti viestiä. Täytyy kyllä myöntää, että saituus ei ole kauhean kaunis piirre toisessa.

Miehellä saattaa olla huonoja kokemuksia aikaisemmista suhteista ja ymmärrän tätä osittain, koska en itsekään ole säästynyt kolhuilta.

Laskin, että mies saattaa tienata kolme kertaa enemmän kuin minä. Jos hän haluaa jakaa kaikki menot puoliksi, niin tämä vaikuttaa minuun emotionaalisesti. Mietin, että yhtä hyvätuloinen nainen olisi hänelle sopivampi vaihtoehto, koska tosiaan minun tuloilla ei syödä usein ravintoloissa ja matkustella.

Tuntuu jo nyt tosi oudolta ajatella yhteistä arkea, mutta annan toisen tilaisuuden. Hänessä oli muutenkin sellaista liian menestyneen ihmisen piirrettä, että koen riittämättömyyttä. Hän kertoi minulle joistakin red flageista liittyen naisiin...

• Anonyymi00004

Pitääkö se juttu paikkansa, mitä sanotaan aasialaisten miesten varustuksesta?

• Anonyymi00005

Minua ei kiinnosta yhdenkään miehen varustukset, koska seksi ei ole ollut minun juttuni yli kymmeneen vuoteen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe