Vittu mikä paska yhteiskunta

Anonyymi-ap

Saa naista niinku mistään eikä millään. Kukaan ei välitä meistä yksinäisistä miehistä. Me ollaan yhteiskunnan roskaa. Sitten kun menee hermot kunnolla ja alkaa uhkaileen niin joutuu Poliisin kanssa tekemisiin ja kalliiksi tulee kuten jo itselle kävi. Poliisiakin kiinnostaa vain sen takia kun tekevät työtään. Tässä nyt ainakaan mitkään poliisit ja psykiatrit auta kun naista saada pitäis.

KilttiMies89

115

988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä velvoite yhteiskunnalla on saada yksinäisille miehille naista tai miestä?

Osta palvelu itse.

• Anonyymi

Elikkä haluat olla simp?
      Haluat olla kontrolloitu pikkuinen sievä terrieri?
      Häkissä elämänsä viettävä hamsteri?

• Anonyymi

Ei naisilla ole mitään pillunantovelvoitetta puutteesta kärsiville miehille.

• Anonyymi

Olishan se hyvä jos olis.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Onneksi tämän sanominen ei sentään ole rikos.

KilttiMies89

• Anonyymi

Ei todellakaan ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Ihan samaa mieltä tosin toisinpäin vaan.

-vanha nainen ilman seuraa

• Anonyymi

Ei todellakaan 👍

• Anonyymi

Ei todellakaan 👍

• Anonyymi

Miksi pitäis?. Mikä pakko? Ei yhtikäs mikään.hanki elämääsi aito sisältö? Mitäkähän se voisi olla?🤷‍♀️

• Anonyymi

Jeesus?

• Anonyymi

Meinaatko että kumppaniksi varatuille ois hyvä.,polyamorinen suhde?

• Anonyymi

Katsele niitä oma ikäisiä ja oman tasoisia niin ehkä käy flaxi.

• Anonyymi

Katselen kyllä ihan kaiken ikäisiä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselen kyllä ihan kaiken ikäisiä.

KilttiMies89

No en tietenkään alaikäisiä mut luulisi ettei olisi mahdotonta naista saada kun en ole edes nirso.

KilttiMies89

• Anonyymi

Juu, kalliiksi tulee. Ehkä tosin ei kannata sitä ätmi miettiä vaan ihan muita asioita kuten rauhassa elämistä sen jälkeen 🤭

• Anonyymi

Aika monta maksullista naista olisin varmaan sillä rahalla saanut mitä joudun maksamaan uhoamiseni takia.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monta maksullista naista olisin varmaan sillä rahalla saanut mitä joudun maksamaan uhoamiseni takia.

KilttiMies89

Kenelle sinä olet uhonnut? Missä ja miksi? Siis joku riitatilanne baarissa vai?

Miksi et käy maksullisissa? Saisit hyvännäköistä ja varmasti kokenutta. Maksulliset tytöt pitävät kokemattomista kilteistä miehistä. Maksun kanssa ei tule riitaa, tilanne on turvallinen, suoraan asiaan ja homma on ohi nopsaan.

• Anonyymi

Haasta valtio oikeuteen

• Anonyymi

Tuo on loistoidea!

Tää "Kilttimieshän" on rikaskin vissiin. Vois laittaa kunnon asianajoarmeijan asialle. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on loistoidea!

Tää "Kilttimieshän" on rikaskin vissiin. Vois laittaa kunnon asianajoarmeijan asialle. 🤭

Juu siihen se omaisuus vissiin meniskin.

• Anonyymi

Oletko ajatellut, että sinussa itsessäsi voisi olla mitään vikaa? Yleensä miehet, jotka osaavat olla mukavia naisille, saavat kyllä naisia. Mutta ne miehet, jotka kierivät itsesäälissä ja syyttävät ongelmistaan muita, saavat vähemmän naisia. Pahimmillaan mies ryyppää masentuneena koska voi niin pahoin, alkaa vihata maailmaa ja naisia ja noidankehä vain pahenee. Onko tämä yhteiskunnan ja naisten vika. Ei. Korkeintaan ehkä kasvatuksesi luomaa tuskaa, mutta ei tuntemattomien naisten jotka ei anna sulle piparia tai rakastu suhun. Iloinen uutinen kuitenkin on, että sinä itse voit päättää muuttua, ja opetella olemaan ystävällinen muille. Kyllä se alkaa jossain vaiheessa poikimaan onnea myös naisrintamalla.

• Anonyymi

Joo onhan mulla toi asperger ja muutama muukin mielenterveyden häiriö, tuskin kuitenkaan narsismista on kyse omalla kohdalla.

KilttiMies89

• Anonyymi

Jos koet sen noin suureksi ongemaksi itsellesi, niin osta itsellesi maksullinen nainen. Niitä tietääkseni löytyy yöstä. Itse olen pärjännyt ilmankin sinkkuna. En koe sitä sillai ongelmaksi niin kuin sinä.

• Anonyymi

Helpompi varmaan olis jostain netistä katsoa maksullinen nainen esim Seksitreffit mutta sitten tietysti pitäisi myös uskaltaa tavata. Varmaan sosiaalisista peloista ja naispelosta se katkeruuskin naisia kohtaan kumpuaa. Miten voi saada pillua jos pelkää naisia niin ettei uskalla tavata? Katkeruus vie viimeisetkin mahdollisuudet.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tarvitse mihinkään yöhön mennä. Niitä löytyy netistä ja saat valita satojen joukosta. Ammattilaisten lisäksi moni opiskelijatyttö tekee keikkaa. Ja juuri kiltisti maksulliset miehet ovat se suosituin asiakaskunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpompi varmaan olis jostain netistä katsoa maksullinen nainen esim Seksitreffit mutta sitten tietysti pitäisi myös uskaltaa tavata. Varmaan sosiaalisista peloista ja naispelosta se katkeruuskin naisia kohtaan kumpuaa. Miten voi saada pillua jos pelkää naisia niin ettei uskalla tavata? Katkeruus vie viimeisetkin mahdollisuudet.

KilttiMies89

Itse tein nuorena just noin. Tilanne ei ehkä ollut ihan paha kuin sinulla enkä mielestäni sairastanut mitään psyykkistä tautia, mutta en vaan tykännyt enkä edelleenkään tykkää käydä baareissa tai ylipäätään missään ihmisten ilmoilla vapaa aikanani. Töissä käynti riittää elämän ainoaksi sosiaaliseksi tilanteeksi. Tykkäsin vain ajella yksin autollani ympäri perjantai yön öisiä katuja musiikkia stereoista kuunnellen. Se on edelleenkin suurin hupini.

Mutta poikuuden menettäminen kymmenen vuotta vanhemmalle maksulliselle toi kunnolla itseluottamusta. Kerroin naiselle että nyt on eka kerta ja opeta minua niin saat tripalhinnan.
        Käytiin läpi eri asentoja ja nainen näytti mistä pimppiä nuollaan ja ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tein nuorena just noin. Tilanne ei ehkä ollut ihan paha kuin sinulla enkä mielestäni sairastanut mitään psyykkistä tautia, mutta en vaan tykännyt enkä edelleenkään tykkää käydä baareissa tai ylipäätään missään ihmisten ilmoilla vapaa aikanani. Töissä käynti riittää elämän ainoaksi sosiaaliseksi tilanteeksi. Tykkäsin vain ajella yksin autollani ympäri perjantai yön öisiä katuja musiikkia stereoista kuunnellen. Se on edelleenkin suurin hupini.

Mutta poikuuden menettäminen kymmenen vuotta vanhemmalle maksulliselle toi kunnolla itseluottamusta. Kerroin naiselle että nyt on eka kerta ja opeta minua niin saat tripalhinnan.
        Käytiin läpi eri asentoja ja nainen näytti mistä pimppiä nuollaan ja ym.

Ja sitten kun menet sinne maksulliselle, niin valitse aina suomalainen nainen. Ja paikanpäällä hyvä herrasmiehen käytös, siistit vaatteet ja käyt ennen kylään menoa suihkussa, parturissa. Ajat munakarvat, rintakarvat , kainalokarvat ja persekarvat - myös anuksen ympäriltä pois.

Eräs ammattityttö kertoi, että vyödildoleikit lässähtävät kun edestakaisin liikkuvaan dildoon tarttuu paskaisia anuskarvoja. Ja suihinotto on kuulema kivempaa , kun mies on posliini. Kondomi maistuu kondomille, mutta munakarvoissa on aina kusenhajua ja paras puhtaustaso saavutetaan vain karvattomaan alapäähän tuoksusaippualla.

Näillä ohjeilla.

• Anonyymi

Juu, sori nyt vaan, mutta yhteiskunnalla ei ole sananvaltaa siihen kenen kanssa teen mitä tai olen tekemättä.

• Anonyymi

Viinaa pitää juoda jos naisen haluaa. Pois sieltä kotoa baareihin naisiin tutustumaan.

T: viinamies

• Anonyymi

Juuri olin viikonloppuna baarissa viinaa juomassa mutta eipä siitä muuta tullut kuin krapula ja rahat meni.

KilttiMies89

• Anonyymi

Ei pidä juoda viinaa, jos naisen haluaa. Pitää juoda viiniä.
        T: Viininainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä juoda viinaa, jos naisen haluaa. Pitää juoda viiniä.
        T: Viininainen

Viina naisen tiellä pitää
        T:Viinatypy

• Anonyymi

Höpö höpö. Maksullisia saa netistä ja ne tytöt taas vaativat selväpäisyyttä.

• Anonyymi

Jos ei rahaa tai tilipäivä niin säästä rahaa joka tilistä vähän tai vähän enemmän eli mitä isompia summia säästät niin sitä nopeimmin rahat koossa elikun saat säästettyä niin mene tinderiin ja ostat naisen tai naisia ja kun rahat loppu niin säästät taas niin saat tinderinaista

• Anonyymi

Tarkoitat siis maksullisia naisia tinderistä?

KilttiMies89

• Ei ollenkaan huono yhteiskunta. Nyky yhteiskunnassa on monenmoista tehtävää myös meille yksinäisille miehille.

• Anonyymi

Vaan ei huvita tehdä mitään kun ei ole mitään toivoa naisen saamisesta, kai sekin on oma vika kun ei huvita.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Vaan ei huvita tehdä mitään kun ei ole mitään toivoa naisen saamisesta, kai sekin on oma vika kun ei huvita.

KilttiMies89

No ei mullakaan mitään toivoo, mutta silti huvittaa. Just suoritin kasvatustieteen perusopinnot ja silti vaikka mä oon jo näin vanha, siis 50, mutta oon päätellyt, että tää oli hyvä ajankohta, olin silleen niihin opintoihin valmis. Sinänsä yhteiskuntamme on aika kiehtova ja toimiva. Harmi kun noi poliitikot ei vaan panosta syntyvyyteen eikä työllisyyteen. Vähän niinku yhdentekevä heille, vaikka se on kaiken perusta.

• JeroP kirjoitti:

No ei mullakaan mitään toivoo, mutta silti huvittaa. Just suoritin kasvatustieteen perusopinnot ja silti vaikka mä oon jo näin vanha, siis 50, mutta oon päätellyt, että tää oli hyvä ajankohta, olin silleen niihin opintoihin valmis. Sinänsä yhteiskuntamme on aika kiehtova ja toimiva. Harmi kun noi poliitikot ei vaan panosta syntyvyyteen eikä työllisyyteen. Vähän niinku yhdentekevä heille, vaikka se on kaiken perusta.

Onnittelut, sehän kävi aika nopeasti, oliko kyseessä 25 op kokonaisuus? Tosin nuo lienevät suhteellisen helppoja kursseja suorittaa, kun ei mitään tarvitse laskea tai ohjelmoida.

• m36-intj kirjoitti:

Onnittelut, sehän kävi aika nopeasti, oliko kyseessä 25 op kokonaisuus? Tosin nuo lienevät suhteellisen helppoja kursseja suorittaa, kun ei mitään tarvitse laskea tai ohjelmoida.

Oli 25 op. Olihan siinä omat ongelmansa, kun pitää reflektoida. Ja mä inssinä en tietenkään sellaista koskaan tehny. Mutta ihan hyviä numeroita kyllä. Tosin tätä viimestä vielä odottelen. Toi kesäkurssi on aika tiivis, eli enemmänkin suunnattu opetustyössä oleville, voi lomansa aikana niitä suoritella, että mun osalta meni kyllä kaikki illat, kun normisti siis töissä. Mutta oon tyytyväinen, vaikka talvikurssit onkin hitaammassa tahdissa, niin oon niin väsynyt talvisin, etten oikei mitään saa aikaan. Mutta en vielä päättänyt haenko amiksen opettajakoulutukseen tammikuussa. Että voimien mukaan ja talouden, kun ei aikuiskoulutusrahaa enää saa, mutta en kyllä tarvikaan jos saisin tän kämpän myytyä.

• Anonyymi

Jos ei naista lohkea, aina voi kokeilla miestä!

• Anonyymi

No en nyt sentään tuohon lähde.

KilttiMies89

• Anonyymi

Mikä siinä pillussa nyt niin erityistä? oman käden kautta onneen ja onhan niitä kaikenmaailman välineitä miehillekin.

• Anonyymi

Sanoo varmaan taas joku nainen jolla ei ole seksistä puutetta tai joku mies joka on onnellisesti parisuhteessa ja saa pimpsaa säännöllisesti.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo varmaan taas joku nainen jolla ei ole seksistä puutetta tai joku mies joka on onnellisesti parisuhteessa ja saa pimpsaa säännöllisesti.

KilttiMies89

Nainen olen enkä koe seksikumppanille suurta tarvettakaan. Mutta se on ihan biologiaa, että miehillä halu yhdyntään keskimäärin suurempi kuin naisilla. Testosteroni säätelee sitä sukupuoliviettiä, jota miehellä luonnollisesti enemmän.

• Anonyymi
      • Aika kamala, mutta ehkä se on niin. Täytyy vaan asennoitua sitten niin, että mukana lähdetään, kerranhan se vaan kirpaisee. Ei kannata katsoa tota.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Aika kamala, mutta ehkä se on niin. Täytyy vaan asennoitua sitten niin, että mukana lähdetään, kerranhan se vaan kirpaisee. Ei kannata katsoa tota.

Vaikutti tuo video siltä että on jo seonnut päästään. Tuollakin on ex-vaimo ja vissiin 3 kakaraa.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kenestä tai keistä sinä itse välität?

xLiner

• Anonyymi

Ainakin äidistä ja äidin koirasta ja ehkä parista kaverista ja sukulaisesta vähän vaikka ei juuri tekemisissä ollakkaan.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin äidistä ja äidin koirasta ja ehkä parista kaverista ja sukulaisesta vähän vaikka ei juuri tekemisissä ollakkaan.

KilttiMies89

Vähän niinku mulla, mutta mulla äitistä ja äitin kissasta. Vaikka pisti yks palstalainen mut viime kesänä itkeen. Oli sen verran surullinen kommentti. Oli kyllä aiemmin jo pehmittänyt, vaikka mäkin yritän olla tällänen ei tunnu missään tyyppi. Hirveesti ei pysty palstan välityksellä auttaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Paskoja

• Anonyymi

Horo

• Anonyymi

mikä velvoite yhteiskunnalla on mksaa lapsilisää joka kuluu turhuuksiin lapsivero 150004 euroa vuodessa pitäisi määrätä ja maksettava valtiolle koko summan kerralla jo raskausaikana.

• Ettei joku vielä usko näitä. Niin korostan, että yhteiskunta tarvii näitä lapsia, muutoin se lakkaa olemasta. Että jos poliitikot ois oikeesti huolissaan syntyvyydestä, niin ne nostais lapsilisää ja äitiyspalveluja. Mutta niillä on vaan niitä omia haihatteluja.

• Anonyymi

"Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi." Uskovainen en ole vaikka henkimaailmaan uskonkin. Siltä tämä unfolding dystopia näyttää silmissäni, pimeältä laaksolta. En aio silti taipua järjestelmän edessä eli esimerkiksi käyttämään ties mitä mt-lääkkeitä koska silloinhan järjestelmä voittaa. Järjestelmän vika että ihmisten hyvinvointi taantuu taantumistaan. Kun asiaa miettii niin itsensä listiminen on myös tilanne kun järjestelmä voittaa. Kyse on periaatteesta eli vaikka joutuisi kärsimään niin pääasia että systeemi ei voita itseäsi. - sivusta.

• Yhteiskunta on hieno asia, mutta sitä voi tarkastella myös kriittisesti, puhutaan emansipatorisesta tiedon intressistä. Yhteiskunnassa eletään täysillä mukana, mutta ei alistuta.

• Anonyymi

kansanedusreaja- wso sli noin 478376y miljoonaa pireäisai maksaa wnnkolea joerr pääaww wsuakunraan whsokkAKAIKIN OLLWNKN

Jenna Viekkunwn on minullw nyr celk jo ronnejaa plarinhawkkoj...

mutta joanäkww cillwjä unia niin pqieeo on vääweinpäinkin airrwn kokonaan

• Anonyymi

Niin itse sekosin pahemmin lisää sen seurauksena kun isä kuoli muutama vuosi takaperin. Niinkai on käynyt aika monelle muullekkin ainakin vanhemmalla iällä eikä heistäkään ole sekopäitä tullut? Toki itsellä taustalla vaikuttaa mielenterveysongelmat ja muut elämän pettymykset. Kai niitä pettymyksiä muillakin on. No ainakin he ovat sitten vissiin päästään terveitä niin pystyvät käsittelemään tällaiset traumat terveellä tavalla. Kai tässä kaikki olis vähintään jotain kouluampujia jos sekoais kunnolla aina kun joku läheinen kuolee.

Vielä hullummaksi tulee kun syö lääkkeitä ja juo alkoholia. Varsinkin jos ne lääkkeet on vääriä. Itsellä ole mitään säännöllistä hoitokontaktia ollut vuosiin vaan yksityiseltä olen lääkkeeni hakenut.

KilttiMies89

• Tista läheisen kuolemisesta, niin mulla on se etu, että hautausmaa Oli mun eka työpaikka, niin siinä väkisinkin tajus, että täälä ei olla ikuisesti. Oli aikamoinen hautajaisputki tossa vuosituhannen alku. Siitä tuli jo vähän semmonen rutiini. Ja pakkohan se oli, kun kaikki suvussa tavarankerääjiä. Ihmisen viimeiset vuodet on kuitenkin tosi rankkoja ja lopulta kuolema on aika armollinen. Ja siinä pitää omainen asettaa etusijalle, eikä pitkittää toisen elämää oman halunsa mukaan. Ainoo Oli kun pikku veli lähti, niin se oli rankka kokemus ja se on aina kun väärässä järjestyksessä lähdetään, vaikka ei tietenkään oman lapsen menettämiseen oo verrattavissa mitenkään.

• Anonyymi

Epätoivoisille.
      Menkää taidekursseille: dreijaamaan savea, tekemään graafisia painotöitä tai ihan käsitöihin tekemään unisiepparia.
      Joulu on lähellä.
      Miten olisi omin kätösin tehty joulukranssi tai havupallo?
      Taitava voi vääntää pärekorin.
      Ja kait nykyuroilta onnistuu varpuluuta.
      Vilma
      Etsitte naisia ihan vääristä paikoista.
      Ja lauantaina viime tunneilla lukemaan kaikki Suomen sanomalehdet kirjastoon.
      Voi vähän rapistella.👀

• Anonyymi

Naisen saa kunhan on vaan komea ja pitkä mies. Pitää myös pukeutua hyvin. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja lähes samanverran naisia. Siis tavis naisille ei kelpaa tavis mies.

• Anonyymi

Ei pidä vähätellä itseään.
        Itsearvostamattomuus näkyy naamasta!
        Vilma
        Nokka pystyyn.

• Anonyymi

No pitkä en ole enkä komea, eikä ole supliikkitaitoja, ainut mihin voin vaikuttaa on tuo pukeutuminen.

KilttiMies89

• Anonyymi

Jokainen voi laskea miten pitkään se oma eläke juoksisi ilman uusien työntekijöiden eläkemaksuja. Oliko se niin että maksettujen eläkemaksujen summa tuottoineen riittäisi vain 5 vuodeksi?

Ilman uutta kertymää, eläkeläiset kuolisivat tulevaisuudessa nälkään, heti sen jälkeen kun se oma varillisuus olisi syöty.

Ovatko lapset tärkeitä, kyllä ovat.

• Anonyymi

Eläkkeitä maksetaan 34 miljardia euroa vuodessa.
        Tuo summa vastaa melkein puolta koko Suomen vuosibudjetista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prosentin leikkauksella ei olisi ongelmia sosiaalisissa menoissa, 340 miljoonalla eurolla paikattaisiin jo paljon. Huima summa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläiset ovat jo tehneet työtä 40 - 50 vuotta. Turha tuosta on vinkua.
        Vilma
        Mutta konkkaan menevät yritykset. Mitens niistä on tilitetty ja tilitetään eläkemaksu, mitkä osaksi on pidätetty palkoista. Miettikää mieluummin tuota ja konkurssirikoksia, mistä ei kerry mitään pahimmillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläiset ovat jo tehneet työtä 40 - 50 vuotta. Turha tuosta on vinkua.
        Vilma
        Mutta konkkaan menevät yritykset. Mitens niistä on tilitetty ja tilitetään eläkemaksu, mitkä osaksi on pidätetty palkoista. Miettikää mieluummin tuota ja konkurssirikoksia, mistä ei kerry mitään pahimmillaan.

"Eläkeläiset ovat jo tehneet työtä 40 - 50 vuotta. Turha tuosta on vinkua."
        Sovitaan ettei eläkettä saa ennen tuota.

• Anonyymi kirjoitti:

"Eläkeläiset ovat jo tehneet työtä 40 - 50 vuotta. Turha tuosta on vinkua."
        Sovitaan ettei eläkettä saa ennen tuota.

Joo 50 v työura ei ois kohtuuton vaatimus täyden eläkkeen saamiseen. Siinähän vois miettiä, kaikenlaista osa aika systeemiä. Ja oikeesti tähän syntyvyyteen pitäis kiinnittää huomiota, muuten pitää pikkuhiljaa laittaa yhteiskuntaa kiinni. Tosin mua tää ei liikuta, tuskin eläkeikään asti elän.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Et saakaan naista, kun et osaa olla nätisti ja tehdä jotain tarpeellista.

- Sheena

• Anonyymi

Osaan mä tarpeellistakin tehdä ja olla nätisti jos haluan.

KilttiMies89

• Anonyymi

Miksi te yksinäiset miehet ette huolehdi toisistanne?

xLiner

• Anonyymi

Tämä keskustelupalsta on kyllä kumma paikka. Tuntuu, että täällä omaa karmeaa kohtaloaan valittavat erityisen hyväosaiset sinkkumiehet. Sinäkin siis ainakin ilmeisesti olet perinnön johdosta sikamaisen rikas. Ja se karmea kohtalo siis vaikuttaa olevan ainoastaan se, että ette saa sitä kaikista nuorinta ja parasta mahdollista pimpsaa (l. nainen, l. esine) hopeatarjottimella tarjoiltuna, mikään muu ei kelpaa. Erityisen absurdilta tämä tuntuu tässä ajassa, kun esimerkiksi näkee lapsiperheitä häädettävän kodeistaan urakalla. Ehkä on kakka yhteiskunta, mutta merkittävimmät syyt tähän ovat kyllä jossain muualla kuin mihin viittaat.

• Meillä on tuki järjestelmä rakennettu silleen, että se suosii sinkkuja. Se on yks tärkein syy lapsiperheiden ahdinkoon. Mä en tiennytkään että kiltti ja kunnollinen on rikas, mutta en näitä niin tarkkaan luekaan. Oisko joku lastensuojelujärjestö hyvä tukikohde. Mulla on kuukausilahjotus ja kohdennettu suomalaisille lapsille. Sitä suosittelen.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Meillä on tuki järjestelmä rakennettu silleen, että se suosii sinkkuja. Se on yks tärkein syy lapsiperheiden ahdinkoon. Mä en tiennytkään että kiltti ja kunnollinen on rikas, mutta en näitä niin tarkkaan luekaan. Oisko joku lastensuojelujärjestö hyvä tukikohde. Mulla on kuukausilahjotus ja kohdennettu suomalaisille lapsille. Sitä suosittelen.

Suosii sinkkuja? Älä viitsi. Asuminen on suurin kuluerä ja sinkut maksavat siitä eniten, koska yksin maksavat. Sinkut maksavat matkoistaan, ravintolaruuistakin usein ja mistä kaikesta enemmän kuin pariskunta.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Meillä on tuki järjestelmä rakennettu silleen, että se suosii sinkkuja. Se on yks tärkein syy lapsiperheiden ahdinkoon. Mä en tiennytkään että kiltti ja kunnollinen on rikas, mutta en näitä niin tarkkaan luekaan. Oisko joku lastensuojelujärjestö hyvä tukikohde. Mulla on kuukausilahjotus ja kohdennettu suomalaisille lapsille. Sitä suosittelen.

Tää on pihalla ku lumiukko , suosittelen vähän edes parehtymään mitä kirjoittelee......suosii sinkkuja , on sulla jutut .

• Anonyymi kirjoitti:

Tää on pihalla ku lumiukko , suosittelen vähän edes parehtymään mitä kirjoittelee......suosii sinkkuja , on sulla jutut .

Kai mä ite sinkuna tiedän. Se on omasta valinnasta kiinni miten asuu. Perheellisellä taas ei hirveesti mistä valita.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Kai mä ite sinkuna tiedän. Se on omasta valinnasta kiinni miten asuu. Perheellisellä taas ei hirveesti mistä valita.

Sinkkuja on monenlaisia, kaikenikäisiä ja palkkaisia, samoin kuin lapsiperheitä.

Useilla vanhemmilla sinkuilla on lapsia, joten siinä ei ole elämän varrella kertynyt säästöjä. Perhevapaiden vuoksi myös eläke jää pieneksi. Asuminen maksaa pienessä asunnossa suhteessa huomattavasti enemmän kuin isommassa asunnossa. Millään matematiikalla sinkkuja ei suosita, vaan aivan päinvastoin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinkkuja on monenlaisia, kaikenikäisiä ja palkkaisia, samoin kuin lapsiperheitä.

Useilla vanhemmilla sinkuilla on lapsia, joten siinä ei ole elämän varrella kertynyt säästöjä. Perhevapaiden vuoksi myös eläke jää pieneksi. Asuminen maksaa pienessä asunnossa suhteessa huomattavasti enemmän kuin isommassa asunnossa. Millään matematiikalla sinkkuja ei suosita, vaan aivan päinvastoin.

No sen takia mä oon sanonut ettei pieniä asuntoja pidä rakentaa. Liian kalliit neliöt. Suomessahan on hyvin pitkään pidetty alivuokralaisia.

• Anonyymi

No en ole missään kyllä sanonut että haen vain nuoria ja niitä kaikkein kauneimpia naisia ja onko isosta omaisuudesta mitään iloa jos ei kelpaa kenellekkään?

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en ole missään kyllä sanonut että haen vain nuoria ja niitä kaikkein kauneimpia naisia ja onko isosta omaisuudesta mitään iloa jos ei kelpaa kenellekkään?

KilttiMies89

Vastasin siis tuolle joka inisi siitä että olen kultalusikka suussa syntynyt ja valitan ihan aiheetta.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Jos esineellistät naiset, kun siis he eivät vaikuta olevan sinulle oikein muuta kuin se pimpsa, niin aivan hyvin voit käydä ostamassa vaikka tekovaginan tai ihan sellaisen kalliin, modernin seksinuken. Nuo ajavat asian tuossa tapauksessa täydellisesti.

Luulisi tosin, että jostain löytyisi nainen joka näkee miehen pelkkänä otto-automaattina loputtomalla ulospäin suuntautuvalla rahavirralla, miehelle joka näkee naisen vain pimpsan-anto-automaattina. Alathan sinä olla jo ihan hyvässä sugar daddy iässäkin.

Kuitenkin jos olet esimerkiksi väkivaltainen, on tuo keinotekoinen pimpsa ainoa oikea vaihtoehto.

• Anonyymi

Katso peiliin, älä hauku yhteiskuntaa.

• Anonyymi

ota oppia poliiseista, jotka lohduttavat miehet toisiaan suljetuin ovin vuorotelleen
      eivätkä naisia kaipaa

miehissä on voimaa!!
      tchekkaa myös armeijan rivejä!

• Anonyymi

näyttää että tarjoamasi ongelma ei ole kenenkään ymmärrettävissä ikään kuin kuultaisiin ensimmäistä kertaa

• Anonyymi

Mitä sä teet naisella?

• Anonyymi

Harrastan seksiä sen kanssa niinku muutkin miehet tekee siis ne joilla nainen on. No kai mä jotain muutakin voin tehdä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tyhmä akka kun olis helposti saanut musta rikkaan miehen itselleen mutta sen sijaan sylkee päin näköä ja käskee tappamaan itsensä. No kannattaa varmaan jatkossakin kysellä naisilta että pitääkö ottaa väkisin ja uhkailla. Siis jos haluaa lisää limaa naamalleen ja kenties vielä turpaansa joltain alfaurokselta.

KilttiMies89

• Anonyymi

No en mä niitä naisia saa vaikka käyttäytyisin fiksusti. Tuoltakin naiselta pakit sain vaikka ensin olin fiksu ja ystävällinen. Mut varmaan kannattaa nämä sekoilut lopettaa ettei joudu isompiin ongelmiin.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

No en mä niitä naisia saa vaikka käyttäytyisin fiksusti. Tuoltakin naiselta pakit sain vaikka ensin olin fiksu ja ystävällinen. Mut varmaan kannattaa nämä sekoilut lopettaa ettei joudu isompiin ongelmiin.

KilttiMies89

Ongelmiin tai sit vankilaan. Mutta sehän ois jännää. Voit sitten raportoida meille kun pääset pois. Tai jos he kattoo, että tää on tärkee, niin pääset valvotusti tälle sivulle. Meillä kasvatustieteissä kouluja verrattiin vankilaan. Koulusta meillä on kaikilla kokemusta mutta vankilaan ei.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ongelmiin tai sit vankilaan. Mutta sehän ois jännää. Voit sitten raportoida meille kun pääset pois. Tai jos he kattoo, että tää on tärkee, niin pääset valvotusti tälle sivulle. Meillä kasvatustieteissä kouluja verrattiin vankilaan. Koulusta meillä on kaikilla kokemusta mutta vankilaan ei.

Luultavasti ne passittais mut mielisairaalaan kun mulla on kuitenkin näitä diagnooseja. Tuskin sielläkään mitään kivaa olis. Omalla tavallaan olis varmaan mielenkiintoinen kokemus. Tuskin kovin moni on suljetulla osastollakaan ollut.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti ne passittais mut mielisairaalaan kun mulla on kuitenkin näitä diagnooseja. Tuskin sielläkään mitään kivaa olis. Omalla tavallaan olis varmaan mielenkiintoinen kokemus. Tuskin kovin moni on suljetulla osastollakaan ollut.

KilttiMies89

Mä oon ollut töissä mielisairaalan kuljetustehtävissä, ihan rauhallinen paikka. Potilaat on lääkitty rauhallisiksi. Ei ollenkaan sellasta mielisairaalameininkiä, mitä elokuvat tarjoo. Tosin sellaseen tunnelmaan pääse kehitysvammayksiköissä. Että oikeestaan kaikki paikat on nähty paitsi vankila.

• Anonyymi

Siis olet käytännössä uhannut raiskata naisen? kaikenkaikkiaan tuollainen viha-asenne naisia kohtaan sulla mitä ilmeisemmin on, niin näen kyllä miksi et saa naista. Nyt kovaa asenteen muutosta ja kohtele naisia kunnioittavasti.

• Anonyymi

Aika moni parisuhde on seksin suhteen pahasti epätasapainossa.

"Säännöllistä seksiä" ei ole olemassakaan.
      On lapsia, sairastumisia, työstressiä, syrjähyppyjä, kyllästymistä toiseen osapuoleen, lihomista, vittumaisia luonteenpiirteitä, vaihdevuosia, impotenssia.....

Kuvitelma, että parisuhteessa olisi seksiä vaikka pari-kolme kertaa viikossa on hyvin harhainen.
      Näin voi olla suhteen alkuaikoina, ihan alussa nussitaan usein koko ajan ja kaikkialla - sitten homma tasoittuu niin, että seksiä on muutaman kerran viikossa, välillä yllättävissäkin paikoissa ja hetkinä.

20 vuoden suhteen jälkeen ollaan tilanteessa, jossa toinen haluaisi, mutta toinen esittää ihmeellisiä vaatimuksia (suhteen "hoitamisesta" = kaksi ulkomaanmatkaa vuodessa, uudet verhot ja sohva).
      Näiden vaatimusten täytyttyä olet 10 000 euroa (vähintään) köyhempi ja saat kerran pillua - joka sekin tuntuu lähinnä samalta kuin verovirastossa asioiminen.

Valitettavasti on niin, että suhteet, joissa seksuaalinen vetovoima puolisoiden välillä säilyy muutamaa vuotta pidempään, ovat äärimmäisen harvinaisia ja osa niistäkin tarinoista pelkkää keksittyä paskapuhetta.

Valitettavasti on niin, että mitään säännöllistä seksiä ei ole olemassakaan, seksin eteen joutuu joko käyttämään rahaa (vaimoon tai maksulliseen naiseen) tai sitten on opeteltava kunnioittamaan itseään ja opeteltava viettelemään nainen.....

Edes kuminen tekopillu ei kestä 20 vuoden jyystämistä.

• No miksei sen seksin voi antaa hiipua luonnollisesti. Ite oon huomannu, että työt ja muu kiire vie tehokkaasti halut. Ihan täytyy muistuttaa itseensä, ettei tuu terveysongelmia tosta. Tosin se on näin parittomina helppoa, kun seksiä saa just sillon millon ite tykkää. Joskus tulee ihan syyllinen olo tälläsestä etuasemasta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Seksistä on tehty jumala. Itsekeskeisyydestä ja minäminästä. Ei kunnioiteta/arvosteta toista ihmistä vaan vaaditaan omien itsekeskeisten himojen täyttämistä. Mitä rakkautta se sellainen on? Rakkaus ei hae omaa hyvää vaan toisen parasta? Onko omat himot sitä?🤷‍♀️

• Anonyymi

Sä siis haluat naisen siihen hommaan
      et kuitenkaan suhteeseen?

• Anonyymi

Sinä et vieläkään ole ymmärtänyt sitä, että ihan jokaisella naisella ikään katsomatta on oikeus itse valita seuransa. Jos olet sellainen ainainen kitisijä, niin kannattaa opetella ihan uusi tyyli, koska ei naiset halua kitisijää elämäänsä!

• Ei tässä varmaan mitään akuuttia ongelmaa, eli taidan mennä nukkuun. On huomenna aikuinen herätys. Tänään on ajettu pitkään ja jatkuu huomenna.

• Anonyymi

Siis nuo seksitreffit on naisia täynnä. Taitaa parisataa euroa olla päivän hinta. Vai eikö sinusta ole edes maksullisissa käymään?

• Anonyymi

Nykyaikana kaikkio on niin sivistynyttä, ettei ylijäämä miehiä enää harvenneta kuten Ruotsin vallan aikaan. Kun kaikki laitettaisiin marssimaan rintarinnan rumpujen tahdissa tykin ammusten räjähdellessä ympärillä, ja sitten silmän valkuaisten näkyessä ammuttaisiin yhteislaukaus vihollista kohti ennenkuin juostaisiin pistemet ojossa lähitaisteluun niin, kaikille elossa oleville miehille riittäisi naisia ja olisi mistä valita.

Kaiken maailmaan marxilaiset ihmisoikeusasiantuntijat ja YK:n rauhanturvavätystelijät miinakieltoineen ovat pilanneet maailman ja tehneet maailmasta rottien paratiisiin. Tiedättehän eläinkokeen jossa hiirille tehtiin täydellinen paratiisi, missä ne pystyivät lisääntymään mielin määrin, eikä mikään uhannut niiden elämää. Paratiisi ylikansoittui niin, että hiiret jakautuivat kahtia väkivaltaisiin öyhöttäjiin jotka hyökkäilivät kaikkia muita kohtaan, ja sitten sivuun vetäytyviin hikikomoreihin, jotka keskittyivät nurkassa nuolemaan itseään, niinkuin muita ei olisi olemassakaan. Ihmiskunnalla on käymässä täysin samoin.

• Anonyymi

Myymällä veden siirtoverkot estetään kansan omakustannushintaan tuotetti edullinen vedensaanti

• Anonyymi

Myömällä vedensiirtoyhtiöt monikansallisille bulvaaneille yrityksille, varautuminen ei ole enää suomen käsissä

• Anonyymi

Noudattamalla lakia joka estää kokoomuksen edustamien osakkeensijoittajien etu turvataan myös suomen valtion etu. Näin tämä mielestäni on valitettavasti.

• Anonyymi

Miksi nämä tietyt ihmiset on niin koukuttuneita minäminään. Minun vaatimuksiin,minun oikeuksiin,minun haluihin,minun himoihin? Tuosta ne sodat /vihat syttyy. Missä empatia? Muiden hyvinvointi? Muiden pyyteetön rakastaminen? Pyyteetön rakastaminen on heille ihan vieras käsite. Siksi he eivät koskaan tule universaalisti vaatimuksineen onnistumaan. Tukehtuvat omaan katkeruuteensa tai /ja lusivat elinkautista vankilassa.🤷‍♀️

• Anonyymi

Vois kysyä ,että no, kannattiko?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vois kysyä ,että no, kannattiko?🤷‍♀️

Tämä viimeisinkin lapset murhaaja raiskaaja sais täällä vapaasti kulkea,olla onnellinen ja rakastaa jokaista ohikulkijaa. Mutta hän valitsi itsekkyyden/katkeruuden ja vihan. No miten kävi? Pilasi monen ihmisen elämän ja ennenkaikkea omansa. Karman taakka on valtava. Niin surullista,miksi ihmiset ei herää näkemään oikeasti omaa parastaan,siksi on maailma pilvinpimein surullisia tarinoita/tapahtumia,ja niissä voittajaa ei ole.🤷‍♀️

• Anonyymi

Voi, voi, eiköhän tämä ongelma ole sinun oma vikasi, eikä yhteiskunnan?
      Näytät olevan ns. heikkoa mielenterveyttä poteva henkilö. Olisiko peiliin katsomisen paikka?

• Anonyymi

Antilaa seuraten kelalla se puolet palautuu jo automaattisesti. Jos on jo leikattu niin demarien kanssa siitäkin puolet. Melko kliffaa

• Anonyymi

Ja jos mielestäsi/ minunkin mielestäni/,yhteiskunta on paska,niin miksi et pyri tekemään siitä omalla panoksellasi parempaa/ vaan yhä sitäkin paskempaa? Miksi valitset itsekkyyden kun voisit valita epäitsekkyyden,miksi valitset vihan,kun voisit valita rakkauden? Valinta on sinun,ja sinä kannat siitä loppupeleissä seuraukset. 🤷‍♀️

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe