Se ei ole haukkumidsta

Ei se ole mitään haukkumista
vaan totuudesta kertomista
kun kertoo ja näkee
mitä persut tekee
vain kurjuutta kurjuuden selkään
juuri niin tapahtuu, sitä pelkään
kokonaan sosiaaliturva pois
silloin persut onnellisia ois
huutolaismarkkinat, ken ties
sitä haluaa purra ja Häkämies
Sitä pitää jo etukäteen surra
koska meklarina on varmasti Purra

16

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Montako samanlaista viestiä?

• Anonyymi

Mitä liittyy mitenkään mihinkään,,,

• Anonyymi

Persut on yksinkertaisia tietämättömiä inisijöitä. Ei ne kestä kritiikkiä yhtään.

• Anonyymi

Bersuilla ei ole mitään aatetta kuin mamukriittisyys ja omien hillotolppien varmistaminen hinnalla millä hyvänsä

• Anonyymi

Kyllä siinä on kokoomus ja persut molemmat asialla , ainoa hyvä puolue on Suomessa SDP ja tämä on fakta.

• Anonyymi

Aidosti Suomen ja suomalaisten asialla.

• Anonyymi

Kyllä siinä oli SDP, Vasurit, Hirveät sekä keskusta asialla, ainoa hyvä puolue Suomessa Suomalaisille on Perussuomalaiset ja tämä on fakta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siinä oli SDP, Vasurit, Hirveät sekä keskusta asialla, ainoa hyvä puolue Suomessa Suomalaisille on Perussuomalaiset ja tämä on fakta.

Näin kommentoi petospersu!

• Anonyymi

Kannattaa aloittajan selvittää vaikkapa seuraavia asioita itselleen, ennenkuin kertoo lisää "totuuksiaan":

1. Mitä tapahtui Suomelle 2019-2023, kun kansalaisten ostovoimasta lähti noin 30% korot nousivat noin 4% ja noista syistä yli 1000 000 joutui ulosottoon, työttömyys ja irtisanomiset nousivat uusiin ennätyksiin, rahat loppui ja asunnot lähtivät alta...

2. Mikä onkaan hallituspuolue NYT? (Vinkki, se EI OLE Persut)

• Anonyymi

Etkö sinä patologinen valehtelija saa tuota paskanlevittämistäsi aisoihin? Väitteesi on kaadettu lukemattomat kerrat, mutta sinä se vaan jatkat toistamistasi kuin papukaija!

• Anonyymi

Mistä arvoit numerot, viime lauantain lottorivistä ???

Näin uutisoitiin 8.8.2023 :

''Ennätykselliseksi noussut inflaatio on hidastumaan päin, mutta korkeampi hintataso ja korkojen nousu vievät palkansaajan ostovoimakehityksen reippaasti miinukselle vielä vuonna 2023.''

Vuonna 2023 ulosottoon joutui 259 000 tapausta.
        2023 lopussa ulosottovelallisia oli 12 % vähemmän kuin vastaavana ajankohtana vuotta aiemmin.

• Anonyymi

Anonyymi
        2024-10-08 10:46:03
        "..............kansalaisten ostovoimasta lähti noin 30% korot nousivat noin 4% ja noista syistä yli 1000 000 joutui ulosottoon,
        -----------------
        https://stat.fi/til/perh/index.html
        "Tilastokeskuksen tietojen mukaan Suomessa oli vuoden 2020 lopussa yhteensä 1 467 653 perhettä"
        siitä kun vähennetään miljoona niin no jäähän siinä
        puolimiljoonaa ketkä ei joutuneet ulosottoon?

Voi hyvänen aika nuita Marinin jahtaaja perSSujen kirjoituksia???

• Anonyymi

mutta jos joutuu elättämään tämän lisääntyvän roskasakin veroillaan ?

• Anonyymi

Mieti sitä jos joskus joudut palkkatyöhön josta maksat veroa.

• Anonyymi

Hitlerin poppoo puhui roskasakista. Miksi persukin puhuu?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe