Nyt alkaa taas lähestymään pikkujoulut.
Joko nyt uskaltautuisin lähestymään 50v naistyökaveriani.
Olen himoinnut häntä vuosia ja olisi jo korkea aika päästä hänen lähelleen.
T M32
Pikkujoulut tulossa
14
1189
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai uskallat. Hän voi itsekin jopa odottaa sitä🥰
- Anonyymi
No moi. Tässä 50v n. Sanoisikko naisen etunimen... jotenki tuntuu että olisinko se minä
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta samat ajatukset naiskolleegasta . K:lla alkaa ja yht 4kirjainta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta samat ajatukset naiskolleegasta . K:lla alkaa ja yht 4kirjainta.
Tuota...olisko kirsi vaikka yksi kirjain liikaa...
- Anonyymi
Jos hän juo alkoholia pikkujoluissa, varma nakki. Hameet korviin ja lastit sisään!
- Anonyymi
Taidan olla poikkeus pikkujouluissa(olen nainen) sillä ei ole käynyt mielessäkään paneskella työkaverin kanssa. Hiton noloahan se ensinnäkin olisi ja typerääkin.
- Anonyymi
Ollaan puhuttu että vaimo panisi vieraan miehen kanssa.
Ensimmäisen kerran hän panee vieraan kanssa kaksistaan.
Paikaksi valittiin hänen työpaikkansa pikkujoulujuhlat 29.11.2024 ja vaimo antaa ainakin yhdelle miehelle pillua ja kysyy haluaisiko mies jatkossa panna vaimoani kimpassa kansani.
Vaimon työpaikalla on yksi kiinnostava mies joka flirttailee vaimolle usein nähdessään ja se viehättää vaimoa.- Anonyymi
Mitäs sitten jos vaimo ihastuukin tähän mieheen, siis hänellä rupeaa olemaan tunteita häntä kohtaan..? Mitäs sitten?
Enään muutama päivä juhliin ja jännittää aikalailla.
Pelkään että hän pelästyy minun halukkuuttani😅- Anonyymi
Siis millä lailla pelkäät?
- Anonyymi
Kohta pikkuhousut tulessa
- Anonyymi
Onnea matkaan
- Anonyymi
Hae hänet tanssimaan ja kysäise loppuillasta lähdetäänkö samalla taksilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901999
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971643
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731073- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848