Nyt alkaa taas lähestymään pikkujoulut.
Joko nyt uskaltautuisin lähestymään 50v naistyökaveriani.
Olen himoinnut häntä vuosia ja olisi jo korkea aika päästä hänen lähelleen.
T M32
Pikkujoulut tulossa
16
1890
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai uskallat. Hän voi itsekin jopa odottaa sitä🥰
- Anonyymi
No moi. Tässä 50v n. Sanoisikko naisen etunimen... jotenki tuntuu että olisinko se minä
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta samat ajatukset naiskolleegasta . K:lla alkaa ja yht 4kirjainta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta samat ajatukset naiskolleegasta . K:lla alkaa ja yht 4kirjainta.
Tuota...olisko kirsi vaikka yksi kirjain liikaa...
- Anonyymi
Jos hän juo alkoholia pikkujoluissa, varma nakki. Hameet korviin ja lastit sisään!
- Anonyymi
Taidan olla poikkeus pikkujouluissa(olen nainen) sillä ei ole käynyt mielessäkään paneskella työkaverin kanssa. Hiton noloahan se ensinnäkin olisi ja typerääkin.
- Anonyymi
Ollaan puhuttu että vaimo panisi vieraan miehen kanssa.
Ensimmäisen kerran hän panee vieraan kanssa kaksistaan.
Paikaksi valittiin hänen työpaikkansa pikkujoulujuhlat 29.11.2024 ja vaimo antaa ainakin yhdelle miehelle pillua ja kysyy haluaisiko mies jatkossa panna vaimoani kimpassa kansani.
Vaimon työpaikalla on yksi kiinnostava mies joka flirttailee vaimolle usein nähdessään ja se viehättää vaimoa.- Anonyymi
Mitäs sitten jos vaimo ihastuukin tähän mieheen, siis hänellä rupeaa olemaan tunteita häntä kohtaan..? Mitäs sitten?
Enään muutama päivä juhliin ja jännittää aikalailla.
Pelkään että hän pelästyy minun halukkuuttani😅- Anonyymi
Siis millä lailla pelkäät?
- Anonyymi
Kohta pikkuhousut tulessa
- Anonyymi
Onnea matkaan
- Anonyymi
Hae hänet tanssimaan ja kysäise loppuillasta lähdetäänkö samalla taksilla.
Jos olette molemmat sinkkuja, niin rohkeasti vaan... Itse ainakin toivoisin...
- Anonyymi
Ei tainnut onnistua, ku tarina päättyi ennen kuin ehti alkaakaan? Epäonnistumiset ovat aina mahdollisia, jos uskoo liikaa hyvään toisesta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2802554Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001374- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797