Pikkujoulut tulossa

Nyt alkaa taas lähestymään pikkujoulut.
Joko nyt uskaltautuisin lähestymään 50v naistyökaveriani.
Olen himoinnut häntä vuosia ja olisi jo korkea aika päästä hänen lähelleen.
T M32

16

2038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai uskallat. Hän voi itsekin jopa odottaa sitä🥰

• Anonyymi

No moi. Tässä 50v n. Sanoisikko naisen etunimen... jotenki tuntuu että olisinko se minä

• Anonyymi

En ole aloittaja, mutta samat ajatukset naiskolleegasta . K:lla alkaa ja yht 4kirjainta.

• A kirjaimella alkaapi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta samat ajatukset naiskolleegasta . K:lla alkaa ja yht 4kirjainta.

Tuota...olisko kirsi vaikka yksi kirjain liikaa...

• Anonyymi

Jos hän juo alkoholia pikkujoluissa, varma nakki. Hameet korviin ja lastit sisään!

• Anonyymi

Taidan olla poikkeus pikkujouluissa(olen nainen) sillä ei ole käynyt mielessäkään paneskella työkaverin kanssa. Hiton noloahan se ensinnäkin olisi ja typerääkin.

• Anonyymi

Ollaan puhuttu että vaimo panisi vieraan miehen kanssa.
      Ensimmäisen kerran hän panee vieraan kanssa kaksistaan.
      Paikaksi valittiin hänen työpaikkansa pikkujoulujuhlat 29.11.2024 ja vaimo antaa ainakin yhdelle miehelle pillua ja kysyy haluaisiko mies jatkossa panna vaimoani kimpassa kansani.
      Vaimon työpaikalla on yksi kiinnostava mies joka flirttailee vaimolle usein nähdessään ja se viehättää vaimoa.

• Anonyymi

Mitäs sitten jos vaimo ihastuukin tähän mieheen, siis hänellä rupeaa olemaan tunteita häntä kohtaan..? Mitäs sitten?

• Enään muutama päivä juhliin ja jännittää aikalailla.
      Pelkään että hän pelästyy minun halukkuuttani😅

• Anonyymi

Siis millä lailla pelkäät?

• Anonyymi

Kohta pikkuhousut tulessa

• Anonyymi

Onnea matkaan

• Anonyymi

Hae hänet tanssimaan ja kysäise loppuillasta lähdetäänkö samalla taksilla.

• Jos olette molemmat sinkkuja, niin rohkeasti vaan... Itse ainakin toivoisin...

• Anonyymi

Ei tainnut onnistua, ku tarina päättyi ennen kuin ehti alkaakaan? Epäonnistumiset ovat aina mahdollisia, jos uskoo liikaa hyvään toisesta?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe