Sorruin hädissäni testiin koska en saa vatauksia

Anonyymi-ap

Jossa olin viikon halaamatta suukotyelematta ehdottamatta seksiä.
Puhuin vain ja ainoastaan kaiken pakollisen kun yleensä vitsailen ja höpötän.
En myöskään laittanut ruokaa mieheni lautaselle valmiiksi,sai itse ottaa. En tehnyt iltapalaa kuin itselleni. Kotityöt toki hoidin.
Mikä oli tulos. Koko viikolla ei halattu,ei koskettu ollenkaan toisiimme.
Emme käyneet iltalenkillä emmekä yhdessä missään muuallakaan.. Emme puhuneet kuin keskimäärin 3-4 lausetta illalla töiden jälkeen.
Mies ei myöskään kertaakaan kysynyt miksi olen hiljaa tai mitä on tapahtunut tms.
Mies eli kuten ennenkin. Teki suunnitelmat omassa päässään,meni omat menonsa puhumatta niistä mitään. Ei kysynyt minulta mitään. Illat räpläsi kännykkää.
Pistää vähän miettimään kuka minä hänelle olen vai olenko kuin tuo nojatuoli tuossa nurkassa.
Joskus kysynyt asiasta muttei saa selkeää vastausta. Ihan tyhjän päälle jättää ,siksi testi. Testin tulos yllätti minut sillä en olisi arvannut että menee näin hiljaiseksi ja kylmäksi elo ilman että halaan ja suukottelen ,vitsailen. Palvelen teen seksiehdotukset.
Mietin jatkanko testiä toisen viikon nähdäkseni mitä tapahtuu vai tapahtuuko yhtään mitään. Minä tavallaan toimin nyt häntä kohtaan samalla tavalla kuin hän minua kohtaan.
Mitä tekisitte minun asemassani?

2

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voithan testata toisenkin viikon. Joillakin vain se läheisyyden tarve on vähäisempi, kuin toisilla. Ja jos miehelläsi tämän tarve on vähäinen ja puheen sorinan määrä yhdentekevää. Ei hän välttämättä ole vielä huomannut, että mitään olisi välillänne erilailla. Parhaiten tuloksia saisit keskustelemalla suoraan miehesi kanssa. jos et saa kysymyksiisi vastausta niin kerro hänelle edes mitä ajattelet. kerro miltä hänen käytöksensä tuntuu ja mihin haluaisit muutosta ja millaista muutosta. Ja jollei miehesi aio vastata sinulle millään tavalla niin suosittelisin eroa. Ei sitä ole pakko olla kylmässä yksipuolisessa suhteessa. On sitä maailmassa niitäkin jotka välittää niin, että kantaa sen oman kortensa yhteiseen kekoon. Ei kukaan jaksa loputtomasti yksin kannatella suhdetta siihen tarvitaan molemmat.

• Anonyymi

Epäilisin homoseksuaalisuutta, joko synnynnäistä tai myöhäisiällä puhjennutta kiinnostusta miesten väliseen oraali-ja/tai anaaliseksiiin. Kannattaa ottaa yhteyttä miehen työterveyshuoltoon jotta pääsee verikokeisiin ja saadaan mitattua hormonitasot.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      126
      8241
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      445
      7410
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      214
      5634
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      137
      4570
    5. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      84
      4554
    6. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      104
      4432
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      4132
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3810
    9. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      6
      2916
    10. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      2680
    Aihe