Laihdutuslääke Qsiva kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko kellään vielä kokemuksia qsiva lääkkeestä?

https://qsiva.eu/

Vaikuttavina aineina fentermiinihydrokloridi ja topiramaatti

9

1155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis vuosikymmeniä käyttökiellossa haitallisuutensa vuoksi ollut laihdutuslääke ja epilepsian hoitoon läytettävä lääke?

Tämän tyyppisten aloitusten jälkeen tulee kommentti että joo "olen tilannut ja on tehokas laihtunut olen 14 kiloa enkä ole joutunut juurikaan muuttamaan ruokavaliotani".

Sen jälkeen: Kuka on tilannut, en saa ketään kiinni kun haluan perua tilauksen, tililtä menee 150e rahaa joka kuukausi eikä vehnäjauhosta tehty pilleri tehoa.

• Tuo on reseptilääke, 200 €, enkä koskisi pitkällä tikullakaan.

• Anonyymi

Todella vaarallista ainetta! Säästä rahasi olla ostamatta myrkkyjä kehoosi.

Säästä vielä lisää syödessäsi vähemmän ja vielä lisää säästöjä kun teet työmatkasi polkupyörällä / kävellen! Näistä hyötyy sekä sielusi että ruumiisi. Ei myrkyistä!

• Anonyymi

Viikko takana aloitusannoksella, ei mitään sivuoireita. Ruokahalussa ehkä pieni muutos, kilon paino putosi ensimmäisellä viikolla.

Lääke on ollut vuosia käytössä USAssa nimellä Qsymia, englanninkielistä tietoa löytyy melko hyvin.
      Teille, jotka ystävällisesti vinkkaatte syömään vähemmän ja liikkumaan enemmän: lihavuus on sairaus. Sen hoitoon on kehitetty lääkkeitä, aivan kuten muidenkin sairauksien hoitoon. Suosittelen lukemaan lihavuutta tutkivan lääkärin, Emilia Huvisen, tänä syksynä ilmestyneen kirjan Paskat geenit, tai googlaamaan Emilia Huvisen tai HUS:n lääkärin, Kirsi Pietiläisen haastatteluja.

• Anonyymi

Tänään aloitin Qsivan painonpudotuksen tueksi. Mukava olisi kuulla muiden kokemuksia kyseisestä lääkkeestä.

• Anonyymi

Onko sinulla epilepsia?

• Anonyymi

Tsemppiä painon pudotusoperaatioon.

Odotan mielenkiinnolla kokemuksianne. Esim. miten vaikuttaa näläntunteeseen, mielitekoihin jne. Olen lukenut tuosta lääkkeestä, mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin se on ollut saatavilla vasta vähän aikaa?

Onko jotain aloitukseen liittyviä sivuvaikutuksia? Pahoinvointia, turvotusta tms? Miten paino lähtee putoamaan jne.

• Anonyymi

Oletteko saaneet lääkettä hyvin? Apteekin nettihaun mukaan mitään vahvuutta ei ole saatavilla.

• Anonyymi

Lääkettä ei saa netin kautta tilaamalla. Olen saanut lääkkeen soittamalla apteekkiin ja ovat tilanneet sen sinne. Tähän saakka lääkettä on ollut hyvin saatavilla. Sivuvaikutuksina minulla on tullut reilun kuukauden käytön jälkeen lievää pahoinvointia ja suun kuivumista. Paino on pudonnut 5kg. Lääkärin mukaan sivuvaikutuksien riski kasvaa sen myötä, mitä vahvempi annostus on käytössä. Minulla 7,5/46mg käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2346
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      134
      816
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      725
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe