Laihdutuslääke Qsiva kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko kellään vielä kokemuksia qsiva lääkkeestä?

https://qsiva.eu/

Vaikuttavina aineina fentermiinihydrokloridi ja topiramaatti

8

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis vuosikymmeniä käyttökiellossa haitallisuutensa vuoksi ollut laihdutuslääke ja epilepsian hoitoon läytettävä lääke?

Tämän tyyppisten aloitusten jälkeen tulee kommentti että joo "olen tilannut ja on tehokas laihtunut olen 14 kiloa enkä ole joutunut juurikaan muuttamaan ruokavaliotani".

Sen jälkeen: Kuka on tilannut, en saa ketään kiinni kun haluan perua tilauksen, tililtä menee 150e rahaa joka kuukausi eikä vehnäjauhosta tehty pilleri tehoa.

• Tuo on reseptilääke, 200 €, enkä koskisi pitkällä tikullakaan.

• Anonyymi

Todella vaarallista ainetta! Säästä rahasi olla ostamatta myrkkyjä kehoosi.

Säästä vielä lisää syödessäsi vähemmän ja vielä lisää säästöjä kun teet työmatkasi polkupyörällä / kävellen! Näistä hyötyy sekä sielusi että ruumiisi. Ei myrkyistä!

• Anonyymi

Viikko takana aloitusannoksella, ei mitään sivuoireita. Ruokahalussa ehkä pieni muutos, kilon paino putosi ensimmäisellä viikolla.

Lääke on ollut vuosia käytössä USAssa nimellä Qsymia, englanninkielistä tietoa löytyy melko hyvin.
      Teille, jotka ystävällisesti vinkkaatte syömään vähemmän ja liikkumaan enemmän: lihavuus on sairaus. Sen hoitoon on kehitetty lääkkeitä, aivan kuten muidenkin sairauksien hoitoon. Suosittelen lukemaan lihavuutta tutkivan lääkärin, Emilia Huvisen, tänä syksynä ilmestyneen kirjan Paskat geenit, tai googlaamaan Emilia Huvisen tai HUS:n lääkärin, Kirsi Pietiläisen haastatteluja.

• Anonyymi

Tänään aloitin Qsivan painonpudotuksen tueksi. Mukava olisi kuulla muiden kokemuksia kyseisestä lääkkeestä.

• Anonyymi

Onko sinulla epilepsia?

• Anonyymi

Tsemppiä painon pudotusoperaatioon.

Odotan mielenkiinnolla kokemuksianne. Esim. miten vaikuttaa näläntunteeseen, mielitekoihin jne. Olen lukenut tuosta lääkkeestä, mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin se on ollut saatavilla vasta vähän aikaa?

Onko jotain aloitukseen liittyviä sivuvaikutuksia? Pahoinvointia, turvotusta tms? Miten paino lähtee putoamaan jne.

• Anonyymi

Oletteko saaneet lääkettä hyvin? Apteekin nettihaun mukaan mitään vahvuutta ei ole saatavilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8987
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3529
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2740
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      81
      2149
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2050
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1806
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1462
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1221
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1070
    Aihe