Onko kellään vielä kokemuksia qsiva lääkkeestä?
https://qsiva.eu/
Vaikuttavina aineina fentermiinihydrokloridi ja topiramaatti
Laihdutuslääke Qsiva kokemuksia
9
1076
Vastaukset
- Anonyymi
Siis vuosikymmeniä käyttökiellossa haitallisuutensa vuoksi ollut laihdutuslääke ja epilepsian hoitoon läytettävä lääke?
Tämän tyyppisten aloitusten jälkeen tulee kommentti että joo "olen tilannut ja on tehokas laihtunut olen 14 kiloa enkä ole joutunut juurikaan muuttamaan ruokavaliotani".
Sen jälkeen: Kuka on tilannut, en saa ketään kiinni kun haluan perua tilauksen, tililtä menee 150e rahaa joka kuukausi eikä vehnäjauhosta tehty pilleri tehoa. - Anonyymi
Todella vaarallista ainetta! Säästä rahasi olla ostamatta myrkkyjä kehoosi.
Säästä vielä lisää syödessäsi vähemmän ja vielä lisää säästöjä kun teet työmatkasi polkupyörällä / kävellen! Näistä hyötyy sekä sielusi että ruumiisi. Ei myrkyistä! - Anonyymi
Viikko takana aloitusannoksella, ei mitään sivuoireita. Ruokahalussa ehkä pieni muutos, kilon paino putosi ensimmäisellä viikolla.
Lääke on ollut vuosia käytössä USAssa nimellä Qsymia, englanninkielistä tietoa löytyy melko hyvin.
Teille, jotka ystävällisesti vinkkaatte syömään vähemmän ja liikkumaan enemmän: lihavuus on sairaus. Sen hoitoon on kehitetty lääkkeitä, aivan kuten muidenkin sairauksien hoitoon. Suosittelen lukemaan lihavuutta tutkivan lääkärin, Emilia Huvisen, tänä syksynä ilmestyneen kirjan Paskat geenit, tai googlaamaan Emilia Huvisen tai HUS:n lääkärin, Kirsi Pietiläisen haastatteluja. - Anonyymi
Tänään aloitin Qsivan painonpudotuksen tueksi. Mukava olisi kuulla muiden kokemuksia kyseisestä lääkkeestä.
- Anonyymi
Onko sinulla epilepsia?
- Anonyymi
Tsemppiä painon pudotusoperaatioon.
Odotan mielenkiinnolla kokemuksianne. Esim. miten vaikuttaa näläntunteeseen, mielitekoihin jne. Olen lukenut tuosta lääkkeestä, mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin se on ollut saatavilla vasta vähän aikaa?
Onko jotain aloitukseen liittyviä sivuvaikutuksia? Pahoinvointia, turvotusta tms? Miten paino lähtee putoamaan jne.
- Anonyymi
Oletteko saaneet lääkettä hyvin? Apteekin nettihaun mukaan mitään vahvuutta ei ole saatavilla.
- Anonyymi
Lääkettä ei saa netin kautta tilaamalla. Olen saanut lääkkeen soittamalla apteekkiin ja ovat tilanneet sen sinne. Tähän saakka lääkettä on ollut hyvin saatavilla. Sivuvaikutuksina minulla on tullut reilun kuukauden käytön jälkeen lievää pahoinvointia ja suun kuivumista. Paino on pudonnut 5kg. Lääkärin mukaan sivuvaikutuksien riski kasvaa sen myötä, mitä vahvempi annostus on käytössä. Minulla 7,5/46mg käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.756455- 1465972
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013816Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232281- 421489
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4111408- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1271009Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56990