Pian ollaan oltu jo kymmenen vuotta yhdessä. Nykyinen naisystäväni on ollut kaikinpuolin hyvä, ymmärtää minua vikojeni kera, ei motkota tai ruikuta turhista jne. ylä- ja alamäkiä on ollut, mutta ne kuuluu suhteeseen.
Eniten mietityttää, että uskallanko ottaa hatkat? Löydänkö tästä maailmasta toista sielunkumppania? Eniten pelottaa ajatus, että törmään naiseen joka ruikuttaa ja nipottaa kaikesta.
Nykyinen ymmärtää minun menneisyyden myös avomielisesti (pettämistä useaan kertaan) jonka johdosta hän on aina päivitellyt esim. illanviettojen aikana missä menee jne. hän kuitenkin itse petti minua alkuvuodesta. Ollaan koitettu olla yhdessä, mutta en saa tota pettämistä pois mielestä.
Särkee minun sydämen ees ajatella, että otan hatkat ja jätän sielunkumppanin. Ei taida olla muita vaihtoehtoja, kun alkaa tuo pettäminen ottaa niin lujasti luonteen päälle.
Vitsi että tä elämä on hankalaa. Oon 36v ja ois ihana saada niitä lapsiakin joskus.
Uskallanko lähteä käpälämäkeen?
4
467
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan näi rivienvälistä ymmärrettynä sinä taisit olla se joka petti ensin jo silloin kun teit päätöksen käydä panemassa toista jos olisit arvostanut edes itseäsi olisit jättänyt entisesi mu nii makkaa kui pettaaki
- Anonyymi
Sait ansiosi mukaan, oot kuvottava, ja niin on kyl eukkoskin. Vitun pettäjäpaskoja molemmat, toivottavasti teillä molemmilla tulee meneen huonosti elämässänne.
- Anonyymi
Mä taas ymmärsin, et ap:tä on joskus petetty ja siks on ollu vaikeeta luottaa nykyiseen, ja nyt kun nykyinenkin on pettänyt siitä on vaikeaa päästä yli. Varmaan onkin, eikä alkuperäinen luottamus koskaan palaakaan ennalleen. Toiset pystyy jatkamaan sen jälkeenkin, toiset taas ei. Suosittelen mahdollisimman avointa ja rehellistä keskustelua joissa molemmat tulee pelkoineen ja toiveineen kuulluksi, ja sen mukaan elätte, oli se sitten se että pysytte yhdessä tai jatkatte erilleen.
- Anonyymi
Ellette keskustelemalla voi antaa anteeksi ja hyväksyä historioissanne tekemiä typeryyksiänne, sitten ehkä on parasta jatkaa matkaa eri teitä.
Aivan jo ikänne puolesta. Harmi kun ette aiemmin ymmärtäneet tuota tärkeää yksityiskohtaa. Se olisi saattanut toimia jarruna typeryyksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827