Uskallanko lähteä käpälämäkeen?

Anonyymi-ap

Pian ollaan oltu jo kymmenen vuotta yhdessä. Nykyinen naisystäväni on ollut kaikinpuolin hyvä, ymmärtää minua vikojeni kera, ei motkota tai ruikuta turhista jne. ylä- ja alamäkiä on ollut, mutta ne kuuluu suhteeseen.

Eniten mietityttää, että uskallanko ottaa hatkat? Löydänkö tästä maailmasta toista sielunkumppania? Eniten pelottaa ajatus, että törmään naiseen joka ruikuttaa ja nipottaa kaikesta.

Nykyinen ymmärtää minun menneisyyden myös avomielisesti (pettämistä useaan kertaan) jonka johdosta hän on aina päivitellyt esim. illanviettojen aikana missä menee jne. hän kuitenkin itse petti minua alkuvuodesta. Ollaan koitettu olla yhdessä, mutta en saa tota pettämistä pois mielestä.

Särkee minun sydämen ees ajatella, että otan hatkat ja jätän sielunkumppanin. Ei taida olla muita vaihtoehtoja, kun alkaa tuo pettäminen ottaa niin lujasti luonteen päälle.

Vitsi että tä elämä on hankalaa. Oon 36v ja ois ihana saada niitä lapsiakin joskus.

4

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan näi rivienvälistä ymmärrettynä sinä taisit olla se joka petti ensin jo silloin kun teit päätöksen käydä panemassa toista jos olisit arvostanut edes itseäsi olisit jättänyt entisesi mu nii makkaa kui pettaaki

• Anonyymi

Sait ansiosi mukaan, oot kuvottava, ja niin on kyl eukkoskin. Vitun pettäjäpaskoja molemmat, toivottavasti teillä molemmilla tulee meneen huonosti elämässänne.

• Anonyymi

Mä taas ymmärsin, et ap:tä on joskus petetty ja siks on ollu vaikeeta luottaa nykyiseen, ja nyt kun nykyinenkin on pettänyt siitä on vaikeaa päästä yli. Varmaan onkin, eikä alkuperäinen luottamus koskaan palaakaan ennalleen. Toiset pystyy jatkamaan sen jälkeenkin, toiset taas ei. Suosittelen mahdollisimman avointa ja rehellistä keskustelua joissa molemmat tulee pelkoineen ja toiveineen kuulluksi, ja sen mukaan elätte, oli se sitten se että pysytte yhdessä tai jatkatte erilleen.

• Anonyymi

Ellette keskustelemalla voi antaa anteeksi ja hyväksyä historioissanne tekemiä typeryyksiänne, sitten ehkä on parasta jatkaa matkaa eri teitä.

Aivan jo ikänne puolesta. Harmi kun ette aiemmin ymmärtäneet tuota tärkeää yksityiskohtaa. Se olisi saattanut toimia jarruna typeryyksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe