Koko arabimaailma on kohta Israelin kimpussa.
Ei vihamielisten arabien ympäröimänä pysy mikään valtio pystyssä. Ne on julmaa sakkia.
Ehkä käy niin että juutalaiset muuttavat Ameriikkaan omiensa luo aivovuoto onkin jo alkamassa Israelissa.
Seka-avioliittojen myötä juutalaisuus on vähenemässä Ameriikassa
Katoaako Israel maailmankartalta
48
264
Vastaukset
- Anonyymi
Ei katoa. Israel on Jumalan maa ja kanssa. Se tulee olemaan ikuisesti.
- Anonyymi
Ei millään tavalla ole etuoikeutettu ja Jumalan kansa muihin kansoihin nähden.
Uskovaisten huuhaata ja propagandaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään tavalla ole etuoikeutettu ja Jumalan kansa muihin kansoihin nähden.
Uskovaisten huuhaata ja propagandaa.Jumala itse valitsi Isrselin omaksi kansakseen ja antoi heille maan.
- Anonyymi
Jospa se sitten kokoaisi Jahvensa luo ja jättäisi maapallon rauhaan. Eipä kaivattaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala itse valitsi Isrselin omaksi kansakseen ja antoi heille maan.
Jos olisi antanut, ei olisi antanut ajaa pois moneen kertaan. Kun ei toiminut, kuten Jahve sanoi, niin tämä totesi, että en ole näköjään teidän Jumalanne ettekä te minun kansaani. Ja antoi vihollisille vapaat kädet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi antanut, ei olisi antanut ajaa pois moneen kertaan. Kun ei toiminut, kuten Jahve sanoi, niin tämä totesi, että en ole näköjään teidän Jumalanne ettekä te minun kansaani. Ja antoi vihollisille vapaat kädet.
Jumsla ei liittojaan peru joten älä valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei antanut, juutalaiset ottivat sen palestiinalaisilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumsla ei liittojaan peru joten älä valehtele.
Israel on vikuroinut mutta Jumala ei tosiaankaan kutsumustaan kadu eli Israel jää mutta arabit joutuvat väistymään pois maailman kartalta. Osa arabeista on jo liittynyt ja sulautunut Israeliin ja osa varmaan tulee sulautumaan mutta Israel pysyy.
- Anonyymi
Israel on perustettu 1948.
Raamatussa Israel tarkoittaa juutalaisia. Jaakobin poikia. Siunaa heitä, kuuluu käsky. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa Israel tarkoittaa juutalaisia. Jaakobin poikia. Siunaa heitä, kuuluu käsky.Israelin valtio on perustettu 1948 mutta Israel ja Juuda sekä Jerusalem pääkaupunkina olivat jo tuhansia vuosia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2024-10-08 12:08:53
+++++++++
Juutalaiset kirjoittivat Vanhan-Testamentin ei jumala.
Mikisi ne olisivat siis jättäneet siitä pois lauseet:
Jumalan valittu kansa.
Jumalan valittu maa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vanha_testamentti
"Vanha testamentti (VT) on ensimmäinen kristinuskon pyhän kirjan Raamatun kahdesta testamentista. Vanha testamentti pohjautuu juutalaisuuden pyhään kirjaan Tanakiin, mutta Tanakin kirjojen järjestys on erilainen kuin Vanhassa testamentissa.
Vanhan testamentin kirjat on kirjoitettu noin vuosina 1400–400 eaa" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel on vikuroinut mutta Jumala ei tosiaankaan kutsumustaan kadu eli Israel jää mutta arabit joutuvat väistymään pois maailman kartalta. Osa arabeista on jo liittynyt ja sulautunut Israeliin ja osa varmaan tulee sulautumaan mutta Israel pysyy.
"sulautunut"??
Tiedän, että suomalaisille ei juurikaanxkerrota mitä siellä tapahtuu, mutta näin sinisilmäistä maailmankatsomusta on jo vaikea lukea. Israel pommittaa lebanonia joka päivä. Ei siinä arabit paljoa sulautumista mieti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa Israel tarkoittaa juutalaisia. Jaakobin poikia. Siunaa heitä, kuuluu käsky.Mikäs se oli Jaakobin poikiin isän nimi?
- Anonyymi
Israel ei tule katoamaan sen sijaan moni muu maa enneminkin. Israel on Jumalan valittu kansa ja tulee säilymään ikuisesti.
https://www.gesherhajetsia.fi/israel/juutalaiskysymys-raamatun-valoss/- Anonyymi
MItä israelilaisilla on, jotta Jumala heitä arvostaisi? DNA on rapistunut kuten muillakin kansoilla, tauteja ja mielisairautta kuten muillakin. Uskonto ei ole alkuperäistä, vaan täynnään etsittyjä porsaanreikiä rikkoa käskyjä.
- Anonyymi
Voihan sitä aneriikassakin olla valittu kansa. Siellä on jo ,6 miljoonaa valittua ennestään
- Anonyymi
Kyllä. Vain valtio on silkkaa huijausta.
- Anonyymi
Todennäköisin näkymä on, että tulee maailmansota ja muslimit voittavat aluksi ja saavat hallintavallan, jos ei haluta maailman kokonaan tuhoutuvan.
Siis jos ei Jeesus jo nyt kohta palaa. Raamatun tulkinta näissä asioissa ei ole selvä eikä helppo. Se näkee, ken elää.- Anonyymi
Lue Ilmestyskirja.
- Anonyymi
Jeesus saattaa olla jo syntynytkin. Elää jossakin maassa, ei vielä ole tarpeeksi vanha aloittamaan työnsä.
- Anonyymi
500 miljoonaa raivopäistä ihmistä yrittää tappaa länsimaiden vasemmiston tuella 9 miljoonaa juutalaista, mutta ennuste on että eivät onnistu!
- Anonyymi
"Anonyymi
2024-10-08 12:47:05
500 miljoonaa raivopäistä ihmistä yrittää tappaa länsimaiden vasemmiston tuella 9 miljoonaa juutalaista, mutta ennuste on että eivät onnistu!"
+++++++++++++++++
Israelissa elää 7miljoonaa juutalaista.
2 miljoonaa on Muita.
Miten voit liittää vain vasemmiston tähän?
Mielestäsi siis KUA on vassareitten hallussa?
https://www.kirkonulkomaanapu.fi/ajankohtaista/uutiset/henkinen-hata-gazassa-on-valtava-kua-aloittaa-tyon-joka-tarjoaa-tukea-lapsille-sodan-keskella/
Tässä kun lukee näitä hihhulitekstejä niin on helppo päätellä että he kaikki ovat KELAn viikkorahoilla eläviä reppanoita. Ei kukaan työnantaja moisia kavereita ota töihin. He ovat aivan sekopäitä oman uskonsa kanssa...
- Anonyymi
"Tässä kun lukee näitä hihhulitekstejä niin on helppo päätellä että he kaikki ovat KELAn viikkorahoilla eläviä reppanoita."
Se hyvä puoli tuossa huomautuksessasi on että asialliset argumentit loppuivat.
Mitäs alat väitellä uskovien kanssa, koska sinulla ei kuitenkin ole relevanttia tietoa elävästä kristinuskosta. Näin siinä sitten lopulta aina käy. Anonyymi kirjoitti:
"Tässä kun lukee näitä hihhulitekstejä niin on helppo päätellä että he kaikki ovat KELAn viikkorahoilla eläviä reppanoita."
Mitäs alat väitellä uskovien kanssa, koska sinulla ei kuitenkin ole relevanttia tietoa elävästä kristinuskosta. Näin siinä sitten lopulta aina käy.Miten väitellä ihmisen kanssa joka väittää että sana "hävittäminen" ei tarkoitakkaan toisen puolen hävittämistä vaan ihan jotain muuta?
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Miten väitellä ihmisen kanssa joka väittää että sana "hävittäminen" ei tarkoitakkaan toisen puolen hävittämistä vaan ihan jotain muuta?
"Miten väitellä ihmisen kanssa joka väittää että sana "hävittäminen" ei tarkoitakkaan toisen puolen hävittämistä vaan ihan jotain muuta?"
Tässä sinä taasen väittelet itsesi kanssa, keksit jotain omassa päässäsi ja sitten pyrit kumoumaan väitteesi? Ei nyt kuule sinulla kovin hyvin mene ... rauhoitu ja mene kävelemään metsään ja kokoa taas itsesi. Sinähän et pärjää uskoville meidän vahvuusalueellamme! Myönnä tämä itsellesi niin mielenterveyskin säilyy! - Anonyymi
Uskovat yleensä ovat työssäkäyvää väkeä ja monissa trhtävissä josta voit vain uneksia !
Jos olisit edes vähän fiksu tajuaisit ettei keltasesta klöntistä pikkuhiljaa kehittynyt ole kovin korkeadds asemassa sanomaan Jumalan luomista yhtään mitään, ethän tiedä siitä mitään, eli kasva nyt vähän aikuisuuteen päin! Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Miten väitellä ihmisen kanssa joka väittää että sana "hävittäminen" ei tarkoitakkaan toisen puolen hävittämistä vaan ihan jotain muuta?
KYSE ON SIIS TÄSTÄ:
Juuri äsken sinä kirjoitit näin:
"Islamiin kuuluu maailman valloitus ja Kirjan kansan eli juutalaisten hävittäminen. Sen jälkeen on vuorossa kristityt."
Sana "hävittäminen" voidaan tulkita vain yhdellä tavalla. Vai onko teillä funduilla joku toinen merkitys myös sille?
Äänestä
Heimo.Vesa
2024-10-08 12:41:37
"Islamiin kuuluu maailman valloitus ja Kirjan kansan eli juutalaisten hävittäminen. Sen jälkeen on vuorossa kristityt."
Sana "hävittäminen" voidaan tulkita vain yhdellä tavalla. Vai onko teillä funduilla joku toinen merkitys myös sille?
Kyllä. Tässä kontekstissa puhutussa islamissa. Lue aloitus ja keskity siihen mistä keskustellaan.- Anonyymi
Revit taas vain itsesi!
Anonyymi kirjoitti:
"Miten väitellä ihmisen kanssa joka väittää että sana "hävittäminen" ei tarkoitakkaan toisen puolen hävittämistä vaan ihan jotain muuta?"
Tässä sinä taasen väittelet itsesi kanssa, keksit jotain omassa päässäsi ja sitten pyrit kumoumaan väitteesi? Ei nyt kuule sinulla kovin hyvin mene ... rauhoitu ja mene kävelemään metsään ja kokoa taas itsesi. Sinähän et pärjää uskoville meidän vahvuusalueellamme! Myönnä tämä itsellesi niin mielenterveyskin säilyy!Ai tämänkö Heimo Vesan eli aito-laisen tekstin minä olen keksinyt omasta päästäni:
Heimo.Vesa
Kyllä. Tässä kontekstissa puhutussa islamissa. Lue aloitus ja keskity siihen mistä keskustellaan."
PS. Oliko sulla muuta....Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Ai tämänkö Heimo Vesan eli aito-laisen tekstin minä olen keksinyt omasta päästäni:
Heimo.Vesa
Kyllä. Tässä kontekstissa puhutussa islamissa. Lue aloitus ja keskity siihen mistä keskustellaan."
PS. Oliko sulla muuta....Ikävä sulle mutta provosointisi ei tehoa minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs alat väitellä uskovien kanssa, koska sinulla ei kuitenkin ole relevanttia tietoa elävästä kristinuskosta. Näin siinä sitten lopulta aina käy."Anonyymi
2024-10-08 13:26:35
Mitäs alat väitellä uskovien kanssa, koska sinulla ei kuitenkin ole relevanttia tietoa elävästä kristinuskosta. Näin siinä sitten lopulta aina käy"
+++++++++++++++
Keitten uskovien?
Miksi viattomien lasten tappaminen on osa uskontoanne?
Olette polkeneet Elävän Kristuskon jalkoihinne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2024-10-08 13:26:35
Mitäs alat väitellä uskovien kanssa, koska sinulla ei kuitenkin ole relevanttia tietoa elävästä kristinuskosta. Näin siinä sitten lopulta aina käy"
Keitten uskovien?
Miksi viattomien lasten tappaminen on osa uskontoanne?
Olette polkeneet Elävän Kristuskon jalkoihinne.Vuonna 1967 kuuden päivän sodassa koko Israel oli saarrettuna, kaikki samat Aradimaat hyökkäs Israeliin, mitkä sitä ympäröi, Egypti myös joka ei nykyään ole Israelin vihollinen. Jos tämä sota muuttu suursodaksi, siinä tapauksessa sodan lopputulos on Israelin laajatuminen ja rajat siirretään Kuningas Daavidin rajoihin.
Muistan kun kuuden päivän sodan aikaan olin harjoittelijana rakennusliikkeellä. Yrityksen timpurit, kymmenkunta miestä. Seurasivat tarkoin sodasta tulevia uutisia ja kun kaikki oli talvi ja jatkosodan käyneitä veteraaneja, samaistuivat he Israelin sotilaan tunteisiin niin, että ääni väristen, kyyneleet silmissä sanoivat, kumpa Jumala nyt auttaisi ja Israel kestäisi. Israel kesti, samoin kestää Israel vielä tänäänkin, Niinkuin kesti Suomikin, kun ateistikommunistinen jättiläisarmeija kävi pienen vapaan Kristityn naapurimaansa kimppuun koko rajan pituudella.
- Anonyymi
>> Katoaako Israel maailmankartalta <<
Vielä Raamatun viimeinenkin kirja eli Ilmestyskirja puhuu kansoista, joten Raamatun perusteella myös Israel pysyy pystyssä hamaan loppuun asti, vaikkakin maa kyllä kokee suuria asioita ja mullistuksia lopun aikana.
Israelin maan kamaralla itse asiassa käydään ne vihonviimeiset ihmiskunnan sota- ym. näytökset, ennen uutta aikaa, uutta maata ja uusia taivaita. - Anonyymi
On yleinen opetus, että ns. Harmageddonin taistelu käytäisiin Israelin Megiddon laaksossa (tai sanatarkasti kait Megiddon vuorella/kukkulalla).
Mutta Joelin kirja puhuu kylläkin Joosafatin laaksosta, jonne kansakunnat kokoontuvat:
"Lähtekööt liikkeelle, hyökätkööt kansakunnat Joosafatin laaksoon; sillä siellä hän istuu tuomitsemassa kaikkia pakanakansoja, joka taholta tulleita."
Joosafatin laakso taas on sama asia kuin Kidronin laakso, joka sijaitsee Jerusalemissa eikä Jisreelin tasangolla, jossa Megiddo sijaitsee. Joosafat (jehoshafat) kuulemma tarkoittaakin Herran tuomion laaksoa (sanatarkasti kait "jhvh on tuominnu/tuomitsi"). Eiköhän Israel säily. Israel on niin paljon tehokkaampi ja toimivampi valtio kuin islamilaiset valtiot, että kykenee kyllä pitämään puoliaan niitä vastaan. Nämä terroristiorganisaatiot ovat kyllä hankalampi juttu. Terroristit ovat sotineet Israelia vastaan jo niin kauan, että ovat jotain oppineet. Hamas on keksinyt mennä maan alle. Kaupunkisota on Israelille muutenkin hankalaa ja Hamasin tunnelit tekevät sen vielä hankalammaksi. Terroristien "vahvuus" on sekin, että he eivät kanna minkäänlaista vastuuta niistä ihmisistä, joiden puolesta mukamas taistelevat. Kun siviilejä, naisia ja lapsia kuolee niin se on Hamasille ja Hizbollahille vain hyvä juttu kun siitä saa hyvää aineistoa propagandaan. Israelia auttaa myös muslimien jakautuminen sunneihin ja shiioihin. Kun shiialainen Iran ja Israel pommittavat toisiaan raketeilla niin sunnilaiset Egypti ja Saudi-Arabia kohauttelevat olkapäitään ja tuumivat, että se ei ole heidän juttu.
Aloitukseen ....Vaikka ajat on varmasti vaikeat Israelille niin....Ei katoa
- Anonyymi
Jeremia:
7:3 Näin sanoo Herra Sebaot, ISRAELIN JUMALA:
Vaeltakaa hyvin ja TEHKÄÄ HYVIÄ TEKOJA, niin minä annan teidän asua tässä paikassa. Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!' Vaan jos te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, jos te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin, ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ETTE VUODATA VIATONTA VERTA tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne, niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.
Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, POLTATTE UHREJA BAALILLE.
Ja te tulette ja astutte minun eteeni tähän huoneeseen, joka ON OTETTU MINUN NIMEENI ja sanotte: 'Me kyllä pelastumme' - tehdäksenne yhä kaikkia näitä kauhistuksia! RYÖVÄRIEN LUOLAKSIKO TE KATSOTTE TÄMÄN HUONEEN, joka ON OTETTU MINUN NIMEENI? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra.
Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.
Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: "Lisätkää polttouhrinne teurasuhreihinne ja syökää lihaa. Sillä en minä puhunut enkä antanut käskyä teidän isillenne poltto- ja teurasuhrista silloin, kun minä vein heidät pois Egyptin maasta, vaan näin minä käskin heitä ja sanoin: Kuulkaa minun ääntäni, niin minä olen teidän Jumalanne ja te olette minun kansani; ja vaeltakaa aina sitä tietä, jota minä käsken teidän vaeltaa, että menestyisitte.
Mutta he eivät kuulleet, eivät korvaansa kallistaneet, vaan vaelsivat oman neuvonsa mukaan, pahan sydämensä paatumuksessa, ja käänsivät minulle selkänsä eivätkä kasvojansa. Siitä päivästä, jona teidän isänne lähtivät Egyptin maasta, aina tähän päivään asti olen minä lähettänyt teidän tykönne kaikki palvelijani, profeetat - lähettänyt varhaisesta alkaen, päivä päivältä.
Mutta kukaan ei kuullut minua, ei kallistanut korvaansa, vaan he olivat niskureita, tekivät enemmän pahaa kuin heidän isänsä.
Ja kun sinä puhut heille kaiken tämän, niin he eivät kuule sinua, ja kun sinä heille huudat, niin he eivät sinulle vastaa. Sentähden sano heille: Tämä on kansa, joka ei kuullut Herran, Jumalansa, ääntä eikä ottanut kuritusta varteen. Kadonnut on totuus ja hävinnyt heidän suustansa.
SILLÄ JUUDAAN MIEHET OVAT TEHNEET SEN, MIKÄ ON PAHAA MINUN SILMISSÄNI, sanoo Herra.HE OVAT ASETTANEET ILJETYKSEN TEMPPELIIN, JOKA ON OTETTU MINUN NIMIINI (ISRAELIN JUMALA) JA SAASTUTTANEET SEN. Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, POLTAAKSEEN TULESSA poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeremia:
Vaeltakaa hyvin ja TEHKÄÄ HYVIÄ TEKOJA, niin minä annan teidän asua tässä paikassa. Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!' Vaan jos te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, jos te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin, ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ETTE VUODATA VIATONTA VERTA tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne, niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.
Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, POLTATTE UHREJA BAALILLE.
Ja te tulette ja astutte minun eteeni tähän huoneeseen, joka ON OTETTU MINUN NIMEENI ja sanotte: 'Me kyllä pelastumme' - tehdäksenne yhä kaikkia näitä kauhistuksia! RYÖVÄRIEN LUOLAKSIKO TE KATSOTTE TÄMÄN HUONEEN, joka ON OTETTU MINUN NIMEENI? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra.
Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.
Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: "Lisätkää polttouhrinne teurasuhreihinne ja syökää lihaa. Sillä en minä puhunut enkä antanut käskyä teidän isillenne poltto- ja teurasuhrista silloin, kun minä vein heidät pois Egyptin maasta, vaan näin minä käskin heitä ja sanoin: Kuulkaa minun ääntäni, niin minä olen teidän Jumalanne ja te olette minun kansani; ja vaeltakaa aina sitä tietä, jota minä käsken teidän vaeltaa, että menestyisitte.
Mutta he eivät kuulleet, eivät korvaansa kallistaneet, vaan vaelsivat oman neuvonsa mukaan, pahan sydämensä paatumuksessa, ja käänsivät minulle selkänsä eivätkä kasvojansa. Siitä päivästä, jona teidän isänne lähtivät Egyptin maasta, aina tähän päivään asti olen minä lähettänyt teidän tykönne kaikki palvelijani, profeetat - lähettänyt varhaisesta alkaen, päivä päivältä.
Mutta kukaan ei kuullut minua, ei kallistanut korvaansa, vaan he olivat niskureita, tekivät enemmän pahaa kuin heidän isänsä.
Ja kun sinä puhut heille kaiken tämän, niin he eivät kuule sinua, ja kun sinä heille huudat, niin he eivät sinulle vastaa. Sentähden sano heille: Tämä on kansa, joka ei kuullut Herran, Jumalansa, ääntä eikä ottanut kuritusta varteen. Kadonnut on totuus ja hävinnyt heidän suustansa.
SILLÄ JUUDAAN MIEHET OVAT TEHNEET SEN, MIKÄ ON PAHAA MINUN SILMISSÄNI, sanoo Herra.HE OVAT ASETTANEET ILJETYKSEN TEMPPELIIN, JOKA ON OTETTU MINUN NIMIINI (ISRAELIN JUMALA) JA SAASTUTTANEET SEN. Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, POLTAAKSEEN TULESSA poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut.Edeltä Jeremia:
" Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen. Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra."
Jeesus riehuu temppelissä:
Matteuksen evankeliumi:
21:13 Ja hän sanoi heille: "Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni pitää kutsuttaman rukoushuoneeksi', mutta te teette siitä ryövärien luolan."
Markuksen evankeliumi:
11:17 Ja hän opetti ja sanoi heille: "Eikö ole kirjoitettu: 'Minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi'? Mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan."
Luukkaan evankeliumi:
19:46 ja sanoi heille: "Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni on oleva rukoushuone', mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeremia:
SILLÄ JUUDAAN MIEHET OVAT TEHNEET SEN, MIKÄ ON PAHAA MINUN SILMISSÄNI, sanoo Herra.HE OVAT ASETTANEET ILJETYKSEN TEMPPELIIN, JOKA ON OTETTU MINUN NIMIINI (ISRAELIN JUMALA) JA SAASTUTTANEET SEN. Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, POLTAAKSEEN TULESSA poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut."SILLÄ JUUDAAN MIEHET OVAT TEHNEET SEN, MIKÄ ON PAHAA MINUN SILMISSÄNI, sanoo Herra.HE OVAT ASETTANEET ILJETYKSEN TEMPPELIIN, JOKA ON OTETTU MINUN NIMIINI (ISRAELIN JUMALA) JA SAASTUTTANEET SEN. Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, POLTAAKSEEN TULESSA poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut."
Sana HOLOKAUSTI, tulee VT:sta ja tarkoittaa kokonaan poltettua ihmisuhrilahjaa juutalaisten Jumalalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"SILLÄ JUUDAAN MIEHET OVAT TEHNEET SEN, MIKÄ ON PAHAA MINUN SILMISSÄNI, sanoo Herra.HE OVAT ASETTANEET ILJETYKSEN TEMPPELIIN, JOKA ON OTETTU MINUN NIMIINI (ISRAELIN JUMALA) JA SAASTUTTANEET SEN. Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, POLTAAKSEEN TULESSA poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut."
Sana HOLOKAUSTI, tulee VT:sta ja tarkoittaa kokonaan poltettua ihmisuhrilahjaa juutalaisten Jumalalle."MItä israelilaisilla on, jotta Jumala heitä arvostaisi? DNA on rapistunut kuten muillakin kansoilla, tauteja ja mielisairautta kuten muillakin. Uskonto ei ole alkuperäistä, vaan täynnään etsittyjä porsaanreikiä rikkoa käskyjä."
Tässä Israelin Jumalan mielipide juutalaisista, hänelle joka kirjoitti edellä olevan tekstin, joku muu oli 'rapistunut' Israelin Jumalan mielestä juutalaisilla jo muutama tuhat vuotta sitten niin, että se päätyi jopa Raamatun tekstiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"MItä israelilaisilla on, jotta Jumala heitä arvostaisi? DNA on rapistunut kuten muillakin kansoilla, tauteja ja mielisairautta kuten muillakin. Uskonto ei ole alkuperäistä, vaan täynnään etsittyjä porsaanreikiä rikkoa käskyjä."
Tässä Israelin Jumalan mielipide juutalaisista, hänelle joka kirjoitti edellä olevan tekstin, joku muu oli 'rapistunut' Israelin Jumalan mielestä juutalaisilla jo muutama tuhat vuotta sitten niin, että se päätyi jopa Raamatun tekstiksi."SILLÄ JUUDAAN MIEHET OVAT TEHNEET SEN, MIKÄ ON PAHAA MINUN SILMISSÄNI, sanoo Herra. HE OVAT ASETTANEET ILJETYKSEN TEMPPELIIN, JOKA ON OTETTU MINUN NIMIINI (ISRAELIN JUMALA) JA SAASTUTTANEET SEN. Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, POLTAAKSEEN TULESSA poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut."
Sana HOLOKAUSTI, tulee VT:sta ja tarkoittaa kokonaan poltettua ihmisuhrilahjaa juutalaisten Jumalalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"SILLÄ JUUDAAN MIEHET OVAT TEHNEET SEN, MIKÄ ON PAHAA MINUN SILMISSÄNI, sanoo Herra. HE OVAT ASETTANEET ILJETYKSEN TEMPPELIIN, JOKA ON OTETTU MINUN NIMIINI (ISRAELIN JUMALA) JA SAASTUTTANEET SEN. Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, POLTAAKSEEN TULESSA poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut."
Sana HOLOKAUSTI, tulee VT:sta ja tarkoittaa kokonaan poltettua ihmisuhrilahjaa juutalaisten Jumalalle.Jeremia 7:
"Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, POLTATTE UHREJA BAALILLE." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeremia 7:
"Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, POLTATTE UHREJA BAALILLE.""HOLOKAUSTI, tulee VT:sta ja tarkoittaa kokonaan poltettua ihmisuhrilahjaa juutalaisten Jumalalle."
Juutalaisten Jumala ei ole Israelin Jumala, vaan Baal-jumala, ja juutalaisuuteen perustuen Baal-jumala on myös kristinuskon ja Islamin Jumala. Anonyymi kirjoitti:
"MItä israelilaisilla on, jotta Jumala heitä arvostaisi? DNA on rapistunut kuten muillakin kansoilla, tauteja ja mielisairautta kuten muillakin. Uskonto ei ole alkuperäistä, vaan täynnään etsittyjä porsaanreikiä rikkoa käskyjä."
Tässä Israelin Jumalan mielipide juutalaisista, hänelle joka kirjoitti edellä olevan tekstin, joku muu oli 'rapistunut' Israelin Jumalan mielestä juutalaisilla jo muutama tuhat vuotta sitten niin, että se päätyi jopa Raamatun tekstiksi.Israelissa kaikki ei ole Israel.Siellä toimii myös saatanan synagooga.
Siksi lopunajan tekstit tulevaan on hämmästyttäviä
- Anonyymi
Finnlandialla sen sijaan on avoimet kaikille.
Euroopassa on jo näemmä linjaus, että muslimit euroopasta pois, vaikka sitä ei sanota ääneen
Ruotsikin tehnyt jo omat johtopäätöksensä.
Saksasta nousee voima joka ei ole miellyttävä, mutta ihmisten mitta on täysi kun muslimit raiskaa pikkutyttöjä vaanien.
Tällä hetkellä vihervasemmistot ja muut saatanan edustajat maanpäällä poliittisessa järjestelmässä puolustaa noiden tekemiä rikoksia.
Naisia ei koskaan olisi pitänyt päästää päätöksentekoon.
- Anonyymi
Ei Israili mihinkään katoa,Ameriikka ja ydinase on sen turva. Olishan ählyt jo vallannu se aikoja sitten jos olisivat uskaltaneet,onhan ne aina kokeillu sillon tällön,turpiin on tullu joka kerta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 864064
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353141Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1022295Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312118Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell821886Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281827- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501