Kuusinkertainen vero.

Anonyymi-ap

Ei vaikuta harrastukseeni.

32

443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvii moikkailla köyhiä veron korotusten jälkeen!

• Anonyymi

Olis pitänyt laittaa vähän kovempi, josko tientukoista päästäisiin.

• Anonyymi

Ehän tuo veronkorotusehdotus koske tientukkona, vaan matkailuautoja.

Siellä ne tietukot edelleen jurnuttaa matkailuauton perässä kuten muidenkin, joilla on ajoneuvokohtaisia nopeusrajoituksia, kun ei uskalla tai osaa ohittaa

• Anonyymi

Voi koslan ottaa liikenteestä pois ja istua Elnakissani kotipihassa ja ryypätä sit siellä.
      Tulee halvemmaksi ja saa enemmän viina ostettua.
      Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Kaksi yötä omakotitalossa on liikaa, on pakko päästä ajoon, 500km ajon jälkeen tulee rauhallinen olo.

• Anonyymi

Joutuuko sillä matkalla vaihtaa useasti Jakohihna

• Anonyymi

Raskaasti verottamalla saadaan "ryysyläiset" ulos harrastuksen parista , ja valtakunnassa taas kaikki hyvin

• Anonyymi

Huomioithan, että korotus koskee vain dieselkäyttöisijä autoja.

• Anonyymi

Eli yli 99% kaikista matkailuautoista…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli yli 99% kaikista matkailuautoista…

Mulla on bensiinikäyttöinen homekoppi ja pallogrilli.

• Anonyymi

Minun Fordi matkakulkimeni on diiseli ,jää tavikorjuun jälkeen seisontaan jos vero tulee

• Anonyymi

Minun on pakko jättää Foortini talveksi seisomaan. kun on rumatikki, No se on hyvä, ettei tarvita talvirenkaita
        Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun on pakko jättää Foortini talveksi seisomaan. kun on rumatikki, No se on hyvä, ettei tarvita talvirenkaita
        Palstavahti Kuopiosta

Kyselin puhelimellani uusia talvikumeja Fordi matkakulkimeeni, mutta päädyin seisottamaan vanhoilla vielä tämän talven,kun on vielä reilusti ilmaa jäljellä.
        Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Olisi pitänyt nostaa satakertaiseksi. Ei ne tuollaiset pienet korotukset paskamahoja hetkauta.

• Anonyymi

Korotusehdotusha koskee matkailuautoja. Kyllä saat olla paskamahasi kanssa rauhassa…

• Anonyymi

Olen tullut sellaiseen päätökseen, että tämä keskustelupalsta on tarkoitettu alle 15 vuotiaille tai henkisesti alle 15 vuotiaille. On aivan käsittämättömän holmöjä kommentteja.

• Anonyymi

Ainakin kirjoitustaidosta päätellen tuo palstan vakiokommentoija itse on vielä aika kaukana arvioimastasi 15 vuoden henkisestä tasosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin kirjoitustaidosta päätellen tuo palstan vakiokommentoija itse on vielä aika kaukana arvioimastasi 15 vuoden henkisestä tasosta.

Kyllä Palstavahti Kuopiosta osaa!!

• Anonyymi

Kyllä hölmöt löytyy ratin takaa, on kyllä niin käsittämätöntä touhua , että v.......tuottaa katsella noita tientukkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hölmöt löytyy ratin takaa, on kyllä niin käsittämätöntä touhua , että v.......tuottaa katsella noita tientukkoja.

Olin erään rekkamiehen matkassa pääkaupunkiseudulla .Ajon aikana ukko luki kuormakirjaa, puhui kännykkään, poltti tupakkaa. Ihmettelin ääneen! Pieni palkka ,vaikka noin monta rautaa tulessa.Eikä lie rangaistava teko, eihän?

• Anonyymi

Eikö sun pitäisi olla jo nukkumassa?

• Anonyymi

Älä masennu . Masennukseen on lääketiede jo pitkällä.

• Anonyymi

Kiitos Purran paskiainen tästäkin rahat pois käytännössä , yrittäjiltä niiltä paikallisilta joiden luona ei tule käytyä kahvilla tai leirialueella !

• Anonyymi

Joko huviveneisiin tulee vero??

• Anonyymi

Ei huvipursille tule veroa, pelkästään pienveneille tulee.

• Anonyymi

Ei kai se aapeen tarkastukseen vaikuta kun kerran kesässä autolla käydään reissussa pari päivää.
      Toista se on meillä kunnon, oikeilla karavaanareilla jotka reissuamme ympäri vuoden.

• Anonyymi

Sinulla on sit lämmittäjä autossasi !!

• Anonyymi

Rumatikki on. Viime reissulla tuli flunssa.

• Anonyymi

Tuo kuusinkertainen vero on viimeisimpiä nauloja suomi-arkkuun.
      Jos toteutuu niin toteutan oman, pitkäaikaisen haaveeni ja muutan Norjaan.

• Anonyymi

Minä muutan takas Kotkaan.

• Anonyymi

Juu ei ollut hääviä asua Kuopiossa.

• Anonyymi

Kannattaa vaihtaa jo diesel bensakoneeseen jos ei tule paljoa ajoa, ehkä jopa E85lle, tulee halvemmaksi kuin diesel enää, nyky 1,6 l-16 riittää, on tehoja jo riittävästi asuntoautoonkin.,mutta kulutus pieni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      120
      2239
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      55
      2174
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      6
      1402
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      76
      1393
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1140
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      979
    Aihe