Koska terveysasemia lakkautetaan.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Emme me terveysasemien puuttumisen vuoksi sukupuuttoon kuole. Lapset tehdään nuorina ja terveinä, jos niitä tehdään. Ei siinä terveysasemia ole koskaan tarvittu.
Sukupuuttoon kuolemme, kun emme osaa enää olla yhdessä. Koulussa jo aletaan tappamaan toisiamme, ennen kuin sukua on jatkettu. Ja seurustellaan vaan somessa, ei siitä suku jatku.- Anonyymi
Samaa mieltä, ihmisten kanssakäyminen on vähentynyt.
Yhteydenpito tapahtuu somessa, milloin tavataan kasvokkain ?
Myös ihan yleinen ilmapiiri on muuttunut, ihmiset ovat itsekkäämpiä, muita ei oteta kovin paljon huomioon, on vain " minä itse ".
Vaaditaan itseltä ja muilta liikaa, vaikka vähempikin riittäisi.
Tosin maailmanaika on tällä hetkellä sellainen, etten ehkä itsekään alkaisi lapsia tekemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, ihmisten kanssakäyminen on vähentynyt.
Yhteydenpito tapahtuu somessa, milloin tavataan kasvokkain ?
Myös ihan yleinen ilmapiiri on muuttunut, ihmiset ovat itsekkäämpiä, muita ei oteta kovin paljon huomioon, on vain " minä itse ".
Vaaditaan itseltä ja muilta liikaa, vaikka vähempikin riittäisi.
Tosin maailmanaika on tällä hetkellä sellainen, etten ehkä itsekään alkaisi lapsia tekemään.Kouluissa ehkäisyvalistus-ja neuvonta,jos ahdistellaan tai raiskataan poliisiasioita.Koulutus ja työelämään siirtyminen.Ehkäisipillereitä jaettiin.Sateenkaariyhteisöt opastavat tavallaan.Kasvatetaan itsenäiseksi ja työttömiksi,koska koulutusta enemmön,että pärjättäisiin vaatimusten tasossa,mutta kuka lapset elättäisi ennen suuria vaatimuksia ollut pieni tupakeittiö ja kymmenkunta lasta vaidettiin vaatteita keskenän kenkiä muutama ri kaikille omia,perheissä päihteet,sairaudet ja huolet,mikään ri riitä kasvamaan aikuiseksi,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493