Tänään vähän höyläilin

Eli puukantta siihen kehikkoon, jonka eilen hitsasin. Puoliskot kun oli vähän eriparia.

https://aijaa.com/l8vmKB

Meni johdonvaihto hommiksi.

Mutta sain sen valmiiksi.

16

273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis en ymmärrä , niin jotakin poikkesi vai?

• Anonyymi

Näyttää pelottavalta.

• Sinnehän se kutterin väliin hienosti kietoutu. Oli vielä samassa ryhmässä kun valot. Siinä olin vähän ihmessäni, kun leiskahti ja samalla meni valot. Yläkauttahan noi johdot pitäs vetää, niin ei noin kävis.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Sinnehän se kutterin väliin hienosti kietoutu. Oli vielä samassa ryhmässä kun valot. Siinä olin vähän ihmessäni, kun leiskahti ja samalla meni valot. Yläkauttahan noi johdot pitäs vetää, niin ei noin kävis.

Okei.... näyttää vaan vaaralliselta. Mutta. On. Hyvä että on niitä, jotka noista ymmärtää.

• Anonyymi kirjoitti:

Okei.... näyttää vaan vaaralliselta. Mutta. On. Hyvä että on niitä, jotka noista ymmärtää.

Onhan se vaarallista. Kerran töissä piikkasin betonia, niin se tippu vähän isompi klöntti johdon päälle ja poikki. Työkaveri taas laitto jatkoroikan kiinni ja oli rälläkkä toisessa päässä virtanappi päällä ja taas johto poikki. Noita sattuu. Noi sähköruohonleikkurit on vihoviimeisiä. Ei mulla mitään tapahtunu mutta läheltä piti. Onneks niitä on nykyään akulla.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Onhan se vaarallista. Kerran töissä piikkasin betonia, niin se tippu vähän isompi klöntti johdon päälle ja poikki. Työkaveri taas laitto jatkoroikan kiinni ja oli rälläkkä toisessa päässä virtanappi päällä ja taas johto poikki. Noita sattuu. Noi sähköruohonleikkurit on vihoviimeisiä. Ei mulla mitään tapahtunu mutta läheltä piti. Onneks niitä on nykyään akulla.

No kuulostaa kuitenkin että tiiätte joten kuten mitä teette. Se on hyvä aina se.

• Anonyymi kirjoitti:

No kuulostaa kuitenkin että tiiätte joten kuten mitä teette. Se on hyvä aina se.

Joo piti lyhentää johtoo ja hakee Tokmannin tavaratalosta uudet liittimet.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Joo piti lyhentää johtoo ja hakee Tokmannin tavaratalosta uudet liittimet.

Ota samalla henkivakuutus...😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ota samalla henkivakuutus...😂

Toi on nyt täydellinen, johto vaan vähän lyheni. Se on niitä Makitoita mitkä vielä Japanissa tehtiin. Katoin noita Tokmannin koneita, niin aika vempuloita. Parempi korjata tota vaan niin kauan kun toimii.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Toi on nyt täydellinen, johto vaan vähän lyheni. Se on niitä Makitoita mitkä vielä Japanissa tehtiin. Katoin noita Tokmannin koneita, niin aika vempuloita. Parempi korjata tota vaan niin kauan kun toimii.

Näyttää helpolta, kaksi johtoa (+/-) jotka tulisi liittää kahteen liitokseen.
        Jos tulee virhe ja kytkee toisinpäin, pyöriikö vekotin päinvastaiseen suuntaan?
        Kokeilitko:)

Liitoksissa tulee olla varovainen, itsekorjattuja laitteita kun vakuutus ei korvaa, eikä niistä aiheutuneita vahinkoja.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttää helpolta, kaksi johtoa ( /-) jotka tulisi liittää kahteen liitokseen.
        Jos tulee virhe ja kytkee toisinpäin, pyöriikö vekotin päinvastaiseen suuntaan?
        Kokeilitko:)

Liitoksissa tulee olla varovainen, itsekorjattuja laitteita kun vakuutus ei korvaa, eikä niistä aiheutuneita vahinkoja.

AV

Vaihtovirrassa ei oo ees tota ongelmaa. Tasavirrassa kyllä ja kolmivaiheisessa. Periaatteessa omia laitteita saa korjailla vapaasti. Meidän kylän radiokerhossakin on niin, että antavat osia ja neuvoja, mutta toisten laitteisiin ei kosketa. Ootteko te koskaan käyneet radiokerhossa? Ite kävin, yksissä toisissa merkeissä, mutta sain siinä sivussa radioesittelyä.

• Anonyymi

Junttipalsta on persujen takia tutkinnassa ja suljettu persujen vihaviesteiltä.

• Anonyymi

åsulpöpgho pmsoms syntyperäinen psykopaatti heh.

jooh, ajattelin ohjelmointijuttuani niin erääseen direct3djuttuun tuollainen suuri sokkelojuttuni datana.. ajattelin että kun niin viitsikään alkaa kaljaamaistelemssn sivsn vielä psljos vssn tuo juttu...

• Anonyymi

jäuö'oöomy'm''m åartaa åot','sy'mo baimom åatysjotbopöö'--- ,omim,oeöesy'mo avopöoottp ka åartalom pvat öiisereodem ,erllek': partakarca on laiskuuden merkki ja avioliitton merkki siitä että ei kykene tulemaan yksin toimeen.

• Anonyymi

lpsla mnimenomaan seksi ja avioliitto täysin eri...

• Mites tää kommentti nyt tänne lensi. Tosta seksistä ja avioliitosta keskustelin ihan eri ketjussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe