Sorruin homoiluun kun vaimo pihtasi ja nyt kaduttaa

Anonyymi-ap

Lähes kolme vuotta meni minimi seksillä. Ei auttanut hieronnat, kylpyläreissut tai mikään. Seksiä oli viime vuonna max 3 kertaa. Sitten firman juhlissa lähdin jatkoille mieskollegan luokse ja asiat johtivat lopulta makkarin puolelle. Nyt kaduttaa vaikka alkuun tuntui hyvältä saada pitkästä aikaa intohimoista seksiä. Vaimo ei epäile nähdäkseni mitään mutta pitäisikö tunnustaa?? Ahdistaa ihan järjettömästi

15

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata ahdistua. Oma pikku salaisuus, jota voit muistella tarvittaessa 😏

    • Anonyymi

      Homoiluun ei kylläkään "sorruta" vaimon pihtaamisen vuoksi. Kyllä ne taipumukset ja halut ovat sinussa luonnostaan.

    • Anonyymi

      Ai, että kun sinua ahdistaa niin vaimoastikin pitäisi ahdistaa? Kyllä tuo logiikka on niin per.seestä kun voi olla. Kärsi nahoissasi typerä temppusi äläkä pilaa vaimosi elämää.

      Jos tuo homostelu ei merkitse sinulle mitään, unohda koko juttu. Nimittäin vaimollesi se voi merkitä kaiken loppua, jos siis olet niin luuseri, että kerrot!

    • Anonyymi

      pitkässä parisuhteessa halottomuus on kaikki tuttua,

    • Anonyymi

      Kerro ihmeessä! Rehellisyys maan perii. Ja sitten avioeron jälkeen voit vapautua, olla oma itsesi ja alkaa suhteeseen toisen miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Gubbe kertoo, kaikki tiedos! Vaik kuin salaa hiippailet!


    • Anonyymi

      Mistä tiijät ettei huomaa mitään?
      Varmaan moni sanois että koska vaimo on Piehtari niin ei voi olettaa että ilman eläisit.
      En tiijä kaikkia asian haaroja niin pystyn vastaamaan vain niiltä osin mitä aloituksesta saan irti.
      Mää oon sitä mieltä että naisen aamusta tuntuisi tosi pahalta pettäminen. Ja jos sua noin kivasti asia ahdistaa niin uskon vaimosi jo huomanneen että jotain on tekeillä tai ainakin hän on miettinyt ja on hämilläänkin ehkäpä.
      Mää oon niin herkkävaistoinen ja kuin miehen peili että peilaan kaikki hänen tunnetilansa,ne puhunattomatkin Ja haluaisin että mies kertoisi jos oisi pettänyt. Kyllä niin haluaisin hänen tekevän.
      Mutta miten sun vaimo sitten sen ottaa niin sitä ei voi tietää. Riippuu niin monesta osatekijöstä ja siitäkin onko sulla entuudestaan luottoa. Ja millainen suhteen on muutoin. Tunnet itse vaimosi ja sen mitä hän haluaa ja odottaa.
      Pelkäätkö että tulet jätetyksi? Haluatko elää vähäseksisessä liitossa jatkossakin? Voisitko pettää uudestaan? Rakastatko vaimoasi?

      • Anonyymi

        Mitä sanoisit jos miehesi kertoisi ottaneensa erektoitunutta siitintä suuhun ja analaukkoon? Ero oitis?


    • Anonyymi

      Paskarengas mulkunvarressa on kiva muistella avioliittoa.

      Homo.

      • Anonyymi

        Kannattaa pyyhkästä vaikka kosteuspyyhkeellä ennen kotimatkaa🤔


    • Anonyymi

      Ei ole kaukana omakaan sortuminen😔 7 vuotta naimisissa ja tänä vuonna yksi kerta seksiä...

      • Anonyymi

        Ero edessä!! Ei homopojan kanssa nainen voi elää!


    • Anonyymi

      Höh, ollut ilman yli kolmekymmentä vuotta ja sitä ennen toiset kolmekymmentä vuotta. Kyllä siihen tottuu.

      • Anonyymi

        Homoilitko välissä?


    • Anonyymi

      Seksi on yliarvostettua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe