64Bittinen Windows XP -vai 64Bittinen Linux?:

64bittinen Linux -vai Windo...

Kertokaa käyttökokemuksia 64 bittisestä Linux ja 64 bittisestä Windows -versioista,kumpi on parempi ja mitä hyviä ja huonoja puolia on tullut esille?.
Entä löytyykö 64bittisestä Linux -versiosta 100% Suomenkieli-...kieli-paketti?.
Kiitos.

11

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suser

      SuSE Linux 9.3(kuten myös kubuntu ja gentoo) toimii täällä paremmin kuin tuo microsoftin 64 bit windows. Toki tämä on vain on henkilökohtainen mielipiteeni.

      • mielenkiintoista

        Mistä ostit sen 64 bittisen Windowsin? Paljonko maksoi? Pari päivää kun tuli kauppoihin, aika nopeasti testasit. Olivatko laajat testit? Miten testasit?

        Vai perustuuko sun "henkilökohtainen mielipiteesi" waretetuun cräkätyyn betaversioon, vai keksitkö koko jutun, etkä edes koskaan nähnytkään 64 bittistä Windowsia? Veikkaan jälkimäistä.


      • OHHOH OHHOH!!!!!
        mielenkiintoista kirjoitti:

        Mistä ostit sen 64 bittisen Windowsin? Paljonko maksoi? Pari päivää kun tuli kauppoihin, aika nopeasti testasit. Olivatko laajat testit? Miten testasit?

        Vai perustuuko sun "henkilökohtainen mielipiteesi" waretetuun cräkätyyn betaversioon, vai keksitkö koko jutun, etkä edes koskaan nähnytkään 64 bittistä Windowsia? Veikkaan jälkimäistä.

        Ostaako joku tietokoneohjelmia/käyttöjärjestelmiä??????? En ole uskoa silmiäni! Siis antaa rahaa tietokoneohjelmasta/käyttöjärjestelmästä???? Sairasta! Järjettömyyttä! Järjettömyyttä!


      • järjetöntä
        OHHOH OHHOH!!!!! kirjoitti:

        Ostaako joku tietokoneohjelmia/käyttöjärjestelmiä??????? En ole uskoa silmiäni! Siis antaa rahaa tietokoneohjelmasta/käyttöjärjestelmästä???? Sairasta! Järjettömyyttä! Järjettömyyttä!

        Yhtä järjetöntä kuin TV-luvan maksaminen, julkiskulkuneuvojen lippujen ostaminen, ja verojen maksaminen.


      • suser
        mielenkiintoista kirjoitti:

        Mistä ostit sen 64 bittisen Windowsin? Paljonko maksoi? Pari päivää kun tuli kauppoihin, aika nopeasti testasit. Olivatko laajat testit? Miten testasit?

        Vai perustuuko sun "henkilökohtainen mielipiteesi" waretetuun cräkätyyn betaversioon, vai keksitkö koko jutun, etkä edes koskaan nähnytkään 64 bittistä Windowsia? Veikkaan jälkimäistä.

        > Mistä ostit sen 64 bittisen Windowsin? Paljonko maksoi? Pari päivää kun tuli kauppoihin, aika nopeasti testasit.

        Miksi olisin sen ostanut? Julkistettiin maaliskuun lopulla, etsivä löytää.

        > Olivatko laajat testit? Miten testasit?

        Anteeksi, en tiennyt että sulta olisi saanut jonkinlaisen standardoidun testin. Miten olisi asennus ja käyttö.

        > Vai perustuuko sun "henkilökohtainen mielipiteesi" waretetuun cräkätyyn betaversioon

        Missä vaiheessa Windows muuttuu beta versiosta "vakaaksi"? Oma veikkauson että se on lähempänä SP3.

        > Veikkaan jälkimäistä.

        Veikkaa väärin ;-)


      • minä
        järjetöntä kirjoitti:

        Yhtä järjetöntä kuin TV-luvan maksaminen, julkiskulkuneuvojen lippujen ostaminen, ja verojen maksaminen.

        Onhan se ny perkele hieman eri asia antaa rahaa TV-luvasta, julkiskulkuneuvojen lipuista, ja veroihin, kuin yksityselle monikansalliselle firmalle. Noi julkiset jutut kun on tavallaan meidän omia.


    • 64bit XP ei paljon hyödytä, kun en pääse nettiin(ajurit nääs).....
      Kun taas SuSE porskuttaa..... En sen enempää ole testannut, joten enempää en pysty vielä sanomaan!

    • aikaista

      ...vertailla. Mikkiksen 64-bitin versio on juuri vasta julkaistu ensimmäinen viritelmä kun taas muilla on vuosien kokemus.

      Kumman luulisit toimivan paremmin ihan maalaisjärjellä päättelemällä ?

    • ehdottomasti

      Photoshop toimii paljon paremmin ja Adobe Premiere on nopeampi. Samoin Real 3D tuntuu toimivaan jotenkin tehokkaammin.

      • hand_of_doom

        Ja sinä tosissasi väität käyttäväsi aktiivisisesti näitä softia


      • Näin on asia!.
        hand_of_doom kirjoitti:

        Ja sinä tosissasi väität käyttäväsi aktiivisisesti näitä softia

        Mutta silti 64bittinen Linux ON parempi!.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe