Eli vaikka suljen, niin aukee abouttiarallaa puolen minuutin päästä? Miten teillä? Onks jotain huolestuttavaa liikkeellä?
En saa telkkaria kiinni
21
404
Vastaukset
- Anonyymi
Sulls on paristot vähissä. Eì sen kummempaa.
Mahdollisesti se yrittää päivittää itseään.
Jätä päälle ja se nappaa lähetyksestä sille kuuluvat päivitykset ja rauhoittuu sen jälkeen.
Muitakin vaihtoehtoja on tietysti olemassa.- Anonyymi
Ota töpseli seinästä
- Anonyymi
On mullekkin joskus käynyt noin että tv menee uudestaan päälle vaikka olen sammuttanut sen, outo juttu.
KilttiMies89 - Anonyymi
Jos sun kaukosäädin sulkee myös naapurin telkan? Naapuri sitten laittaa omansa uudelleen päälle ja sun telkkasi siinä samalla. Kirjoittaa täällä naapuripalstalle, miten laite sammuilee itsekseen.. 😉
xLiner- Anonyymi
Foliota seiniin siis :). Ei olisi ensimmäinen kerta (eikä etenkään viimeinen).
- Anonyymi
Kaukosäätimen paristojen vaihto ehkä auttaa ja toisena tv johdot seinästä irti.
Itsellä kuukausi sitten Philips tv lakkasi tottelemasta, otin johdot seinästä 2 vuorokaudeksi ja vaihdoin kaukosäätimen patterit auttoi kyllä nyt on viimeisen viikon ollut tv kuva tosi surkea asun kaapeli taloudessa ja Elisa on operaattorina. - Anonyymi
Tuosta tulee nyt niin pahat Poltergeist -fibat, että jos noin kävisi niin luultavasti kiikuttaisin kyseisen television samantien lähimpään sähkö- ja elektroniikkalaiteromu -keräyspisteeseen...
- Anonyymi
Selvästi kummittelee asunnossa ei oo kovin kiva koti kummitus koti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi kummittelee asunnossa ei oo kovin kiva koti kummitus koti
Mun synnyinkodissa käynyt noin että tv menee itsellään päälle. Isävainaan haamu käy kylässä?
KilttiMies89
- Anonyymi
On se tavallista. Uuden ajan "windows bluetooth tv:t" ovat herkkätoimisia tunnottomia rempuloita, joilla tekisi mieli heittää vesilintua.
Oli se näköjään yön aikana rauhoittunut. Muutenkin oli vähän levotonta, kun lusikatkin lenteli. Mutta nyt on rauhallista lomapäivää. Onhan tää talo vähän erikoinen, kierrettiin isännöitsijän ja huollon kanssa viimeviikolla talo läpi. Ja löydettiin yks ylimääräinen tv kanava, siis asuntoalueen sisäinen ja lisäksi vielä ylimääräinen huone, mikä oli täynnä tavaraa, eikä siellä ollut kukaan vuosikymmeniin käyny. Isännöitsijäkin pyöritteli päätä. Että kohta 10 vuotta aluetta isännöinyt ja aina löytyy uutta. Mutta se on juuri se syy miks mä haluan asua täällä. En oikein osais olla jossain uudessa siistissä talossa.
- Anonyymi
Itse en saa viestejä läpi jokohan Supo ja Fbi bännäs mut?
KilttiMies89Aamulla ei päässy ollenkaan kirjautuun. Mutta nyt pääsee. Johtuuko se sitten ittestäni vai paikkakunnasta?
Yllättäin naapurin tädin kännykkä halusi muodostaa yhteyden telkkariini.
Oli siinä vähän ahdistelun tuntua.
Panin heti kiellon päälle ja suljin teeveen.- Anonyymi
🤣😂🤣
- Anonyymi
Asutaanko naapureina?. Vähänvaan testailin ja ihmettelin niitä 🤭😂
Anonyymi kirjoitti:
Asutaanko naapureina?. Vähänvaan testailin ja ihmettelin niitä 🤭😂
Verkkolaitteet kannattaa nimetä niin, ettei se paljasta omaa nimeä. Sitten sitä voi rauhassa sotkea naapuruston laitteet. 😊
- Anonyymi
Sama vika. Ei sammu tai mjos sammuu lähtee itekseen päälle. Välillä ei kaukosäädin toimi. Valo kyllä vilkkuu telkkarissa kun säätimestä koittaa jotain painella, mutta mitään ei tapahdu. Patterit on uudet tuntuu et telkku jumittaa jonkun takia??
- Anonyymi
Tai on joku jstinjuttu määrättynä aikana että sen pitää pitää itsensä päällä jott pystyy tllentmn ti jotin.
Minull premminkin sulkee erittäin ikisesti... mikähän oli uusi srj, perustuu Löyhästi ougls damsin kirjoihin (Linnunrdan käsikirj liftreille)... aloin ktsomn tuollist sarja.
srjn nimi: Dirk GGentlyn Holisistisetn etsivätoimisto. - Anonyymi
napurien laitteiden sotkeminen oli jossain elokuvss jos tulostimesskin on Wifi-päällä niinlk tulostelemn omituisia viestejä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
