En saa telkkaria kiinni

Eli vaikka suljen, niin aukee abouttiarallaa puolen minuutin päästä? Miten teillä? Onks jotain huolestuttavaa liikkeellä?

21

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulls on paristot vähissä. Eì sen kummempaa.

    • Mahdollisesti se yrittää päivittää itseään.
      Jätä päälle ja se nappaa lähetyksestä sille kuuluvat päivitykset ja rauhoittuu sen jälkeen.
      Muitakin vaihtoehtoja on tietysti olemassa.

    • Anonyymi

      Ota töpseli seinästä

    • Anonyymi

      On mullekkin joskus käynyt noin että tv menee uudestaan päälle vaikka olen sammuttanut sen, outo juttu.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Jos sun kaukosäädin sulkee myös naapurin telkan? Naapuri sitten laittaa omansa uudelleen päälle ja sun telkkasi siinä samalla. Kirjoittaa täällä naapuripalstalle, miten laite sammuilee itsekseen.. 😉

      xLiner

      • Anonyymi

        Foliota seiniin siis :). Ei olisi ensimmäinen kerta (eikä etenkään viimeinen).


    • Anonyymi

      Kaukosäätimen paristojen vaihto ehkä auttaa ja toisena tv johdot seinästä irti.

      Itsellä kuukausi sitten Philips tv lakkasi tottelemasta, otin johdot seinästä 2 vuorokaudeksi ja vaihdoin kaukosäätimen patterit auttoi kyllä nyt on viimeisen viikon ollut tv kuva tosi surkea asun kaapeli taloudessa ja Elisa on operaattorina.

    • Anonyymi

      Tuosta tulee nyt niin pahat Poltergeist -fibat, että jos noin kävisi niin luultavasti kiikuttaisin kyseisen television samantien lähimpään sähkö- ja elektroniikkalaiteromu -keräyspisteeseen...

      • Anonyymi

        Selvästi kummittelee asunnossa ei oo kovin kiva koti kummitus koti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi kummittelee asunnossa ei oo kovin kiva koti kummitus koti

        Mun synnyinkodissa käynyt noin että tv menee itsellään päälle. Isävainaan haamu käy kylässä?

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      On se tavallista. Uuden ajan "windows bluetooth tv:t" ovat herkkätoimisia tunnottomia rempuloita, joilla tekisi mieli heittää vesilintua.

    • Oli se näköjään yön aikana rauhoittunut. Muutenkin oli vähän levotonta, kun lusikatkin lenteli. Mutta nyt on rauhallista lomapäivää. Onhan tää talo vähän erikoinen, kierrettiin isännöitsijän ja huollon kanssa viimeviikolla talo läpi. Ja löydettiin yks ylimääräinen tv kanava, siis asuntoalueen sisäinen ja lisäksi vielä ylimääräinen huone, mikä oli täynnä tavaraa, eikä siellä ollut kukaan vuosikymmeniin käyny. Isännöitsijäkin pyöritteli päätä. Että kohta 10 vuotta aluetta isännöinyt ja aina löytyy uutta. Mutta se on juuri se syy miks mä haluan asua täällä. En oikein osais olla jossain uudessa siistissä talossa.

    • Anonyymi

      Itse en saa viestejä läpi jokohan Supo ja Fbi bännäs mut?

      KilttiMies89

      • Aamulla ei päässy ollenkaan kirjautuun. Mutta nyt pääsee. Johtuuko se sitten ittestäni vai paikkakunnasta?


    • Yllättäin naapurin tädin kännykkä halusi muodostaa yhteyden telkkariini.
      Oli siinä vähän ahdistelun tuntua.

      Panin heti kiellon päälle ja suljin teeveen.

      • Anonyymi

        🤣😂🤣


      • Anonyymi

        Asutaanko naapureina?. Vähänvaan testailin ja ihmettelin niitä 🤭😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asutaanko naapureina?. Vähänvaan testailin ja ihmettelin niitä 🤭😂

        Verkkolaitteet kannattaa nimetä niin, ettei se paljasta omaa nimeä. Sitten sitä voi rauhassa sotkea naapuruston laitteet. 😊


    • Anonyymi

      Sama vika. Ei sammu tai mjos sammuu lähtee itekseen päälle. Välillä ei kaukosäädin toimi. Valo kyllä vilkkuu telkkarissa kun säätimestä koittaa jotain painella, mutta mitään ei tapahdu. Patterit on uudet tuntuu et telkku jumittaa jonkun takia??

    • Anonyymi

      Tai on joku jstinjuttu määrättynä aikana että sen pitää pitää itsensä päällä jott pystyy tllentmn ti jotin.

      Minull premminkin sulkee erittäin ikisesti... mikähän oli uusi srj, perustuu Löyhästi ougls damsin kirjoihin (Linnunrdan käsikirj liftreille)... aloin ktsomn tuollist sarja.

      srjn nimi: Dirk GGentlyn Holisistisetn etsivätoimisto.

    • Anonyymi

      napurien laitteiden sotkeminen oli jossain elokuvss jos tulostimesskin on Wifi-päällä niinlk tulostelemn omituisia viestejä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe