"Hän on maailman kultaisin"

Anonyymi-ap

Otsikon kaltainen teksti iltapäivälehden netissä.

Perheellinen eronnut nainen kertoo uudesta suhteesta eron ja välissä olleen suhteen jälkeen.

Itse olen yksin oleva toista sukupuolta oleva ihminen. Lapsuuden vaikeudet ajoivat siihan, että tapasin 20v iässä ikäiseni nuoren aivan erilaisen naisen/tytön joka olisi halunut olla kanssani. Jouduin tekemään ison kalan tempun ja kieltäytymään ja riuhtomaan itseni irti kertomatta todellista syytä vaikka hän näki kaiken.

Mutta tämä "maailman kultaisin"-adjektiivi.... SIis eikö teillä joilla on edellytykset saada elämään jotain ole moraalia. Menette kirkon alttarille tai maistraattiin ja sormet raamatulla vannotte ikuista rakautta ja myötä ja vastamäessä.... vaikka tiedätte totuuden ettette pysty siihen. Joskus on esitetty pari lukua.... Pieni määrä ihmisiä jotka ovat eläneet aikuisiksi on aina syystä tai toisesta yksin aina ilman toisen ihmisen kosketusta. Joka kolmas ihminen on koko ikänsä ilman pari suhdetta. Joka kolmas avioliitto päättyy eroon 2-5 vuoden sisällä.

Kysymys onkin se, että kuinkahan monta avioliittoa jotka kuuluvat tuohon 70% joukkoon ja ovat kestäneet yli 5v ja ovat hengessä vielä 25-40v perustuu paskaan ja epärehellisyyteen.

Teatteri on kiva harrastus ja joskus aika kovaa peliä.

3

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokainen keskittyköön omaan parisuhteeseensa eikä niin, että ruotii jatkuvasti toisten sanomisia ja tekemisiä sekä vertailee sitten niitä omaan statukseensa.

      On paljon onnellisia pareja, on paljon onnellisia sinkkuja ja myös on paljon onnettomia pareja, on paljon onnettomia sinkkuja. Oma valinta, mihin lokeroon hamuaa ja haluaa.

    • Anonyymi

      Mää sanon tähän että jokainen on vastuussa vain ja ainoastaan omasta käytöksestään.
      Jos joku valitsee sen moraalittomuuden niin so what,sille ei voi muut mitään kuin se henkilö itse. Hän on oman elämänsä päähenkilö ja käsikirjoittaja.
      Kukaan ei oo pakottanut häntä vaan on ihan itse ja yksin vastuussa kaikesta ihan kaikista niistä valinnoistaan jotka on tehnyt.
      Siksipä jos haluaa elää oman näköistänsä elämää eikä vaan puhua vaan todellakin pyrkiä yekemään niitä tekoja joista puhuu niin enempään ei kukaan pysty.
      Ihmkben yksinkertaisesti vaan valitset teekkö hyvää vai pahaa. On 2 vaihtoehtoo. Ja kataa valintojen seuraukset.
      Ei oo mitään selitettävää.

    • Anonyymi

      𝖮𝗇𝗄𝗈 𝗌𝖾 𝗆𝗂𝖾𝗁𝖾𝗇 𝗏𝖺𝗌𝗍𝗎𝗎𝗅𝗅𝖺 𝖾𝗍𝗍𝖺̈ 𝗆𝗒𝗈̈𝗌 𝗇𝖺𝗂𝗇𝖾𝗇 𝗌𝖺𝖺?

      𝖵𝖺𝗌𝗍𝖺𝗎𝗄𝗌𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝗎𝗌𝗍𝖾𝗅𝗎𝗂𝗇𝖾𝖾𝗇, 𝗄𝗂𝗂𝗍𝗈𝗌.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe