Löytyykö kokemuksia tilanteesta, että on jo saanut kielteisen vastauksen työnantajalta mutta kutsutaan kuitenkin haastatteluun? Itselläni kävi niin että olin ekalla haastattelukierroksella etähaastattelussa, jonka jälkeen ilmoitettiin että en ole jatkossa mukana. Nyt kuitenkin soittivat ja pyydettiin käymään. Mielenkiintoista, mitä lie odotettavissa, onko joku kieltäytynyt tai tarjoavatko jotain muuta paikkaa... Luulisi olevan suht hyvä mahdollisuus työllistyä, kun näin jälkikäteen pyydetään haastatteluun?
Kielteisen vastauksen jälkeen kuitenkin haastatteluun?
4
234
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä tiedä mitkä mahikset. Joku varmaan jäänyt pois tai huomattu sinun taidot paremmin tms. Minulla oli silleen päin että 3 jatkohaastateltavan lisäksi minunkin piti mennä haastatteluun mutta se lopulta torpattiin kokonaan. Ikä 60+ ni mitäpä sitä kuluttamaan aikaa mokomaan vanhukseen. Minulla oli vankka ja monipuolinen komemuskin, uskon että olisin ollut vahvoilla loppuhaastattelussa. Työkykyni on ihan 120% et sitäkään ei tartte ihmetellä.
- Anonyymi
Kerran haastattelussa yksi työhönottaja oikein testasi omia taitojaan ja veti homman tosi henkilökohtaiseksi. Käytti kai koulussa oppimiaan erikoisia keinoja ja kysymyksiä, jotka eivät oikeastaan liittyneet työhön lainkaan.
Tuli tosi hyväksikäytetty olo. Varsinkin, kun oli ilmeistä, ettei kuitenkaan aio palkata. Sivulauseista kävi ilmi, että muut työntekijät ovat aivan eri tyyppisiä ja eri ikäisiä ja oikeasti haetaan tuohon porukkaan sopivaa. Silti veti koko shown läpi ihan vain omaksi ilokseen. Pakko oli leikkiä mukana, eikä "ei palkata" ollut yllätys.
- Anonyymi
Kokemuksella voin sanoa että on niin paska työpaikka joten tarjoavat sinulle koska muut eivät ottaneet älä mene siiheen kusetukseen
- Anonyymi
Tottakai. Minä sain kerran hyvän paikan, kun ekaksi valittu ei pärjänny työssä ja sai potkut. Vääriä rekryjäkin tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983