Katolla ilmastointilaite ja agrekaatti pörrää auton vieressä.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Rekisterikilvestä ja Suomen lipuista.
- Anonyymi
Suomalaisten autossa on karjapuskuri ja 50 eur lisävalot kiinnitettynä puskuriin.
Ollaan maailmanmatkaajia. - Anonyymi
Kossupullo kun aterioi.
- Anonyymi
Ikkunasta katsoo punakka ja tanakka rouva.
- Anonyymi
Heillä on läskistä verhot.
- Anonyymi
Valtrapipo päässä.
- Anonyymi
Kyllähän täällä erottuu jo rekisterikilvistä. Viides lomaviikko aluillaan ja ollaan nähty vain yksi Suomen kilvissä ollut matkailuauto.
Karjapuskuria ei ole, mutta kaukovalopaneeli löytyy keulalta. On tosiaan enempi harvinaisuus Euroopassa, lisävaloja näkee todella harvoissa autoissa.
Erotutaan myös koiran suhteen, sillä ensimmäistäkään shelttiä (Shetlannin paimenkoira) ei olla nähty.
Ei ole pahemmin muita uimareitakaan, mutta ei sentään olla ainoita.
Muutoin ei erotu mistään, samat tekemiset ja olemiset kaikilla.
Terveiset Pulasta, tänään matka jatkuu Zadariin.- Anonyymi
Onko rillasi Rumatikki lämmittäjällä ?
- Anonyymi
Onko siellä punakoita naisia Crocssit jaloissa??
- Anonyymi
Joku koittaa kirjuuttaa mukavaa tekstiä, niin heti yx toinen työntää tuutin täydeltä paskaa.
- Anonyymi
Myös 2,5 mm2 kapelista, lämpimissä olosuhteissa pärjää ohuemmallakin. Euroopan reissuilla ollaan nähty pitkiä, jopa 50 m vetoja ja kaapeli vain 1,5 mm2.
- Anonyymi
Alottaja menee taas kerran trollissaan vaikeimman ja epävarmemman kautta. Minullakaan ei ole mainittuja vermeitä auton katolla, vaan ne on integroitu eli sijoitettu auton rakenteeeseen. Mutta suomalaistenkin autossa on yleensä (suomalainen) rekisterikilpi. Helppo siis erottaa, jos kykenee näkemään ja tunnistamaan rekisterikilven mukaan kansallisuuden.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407