Mitä ovat näkökentässä olevat leijailevat roskat ? Tuleeko huolestua noista leijailevista langoista ja roskista? Voiko olla vakavaa?
Mitä on näkökentässä olevat leijailevat roskat ?
10
318
Vastaukset
- Anonyymi
no ei toi ainakaan normaalia ole
- Anonyymi
Kyllä vain on normaalia.
Varsinkin talvella kun on valkoista hankea ympärillä niin näkee riekaleita ja langanpätkiä ja pisteitä.
Joku väitti joskuss että on valkosoluja, jostain luin että kuolleita soluja.
Itse olen nähnyt näitä riekaleita jo 50 vuotta.
Eli ihan normaali asia.- Anonyymi
aijaa. no itellä ei ole koskaan ollut ja ikää kohta 50 vuotta.
- Anonyymi
Minulla pari kertaa viikossa siksakkia jokamnökyy vaikka silmät olisivat kiinni, menen silloin hetkeksi makuulle ja se menee ohitse Suurinpiirtein 20:minuutissa , tosi inhottavaa kun se on päällä . Nuorena sain saman ilmiön aina kun migreeni alkoi vaan nyt ei tule päänsärkyä ainoastaan siksakit silmissä ja sen jälkeen hutelo olo
- Anonyymi
Kuulostaa lasiaisen irtaumalta.
silmälääkäriin- Anonyymi
mitä suotta. Toihan on kuulemma ihan normaalia kuten toi yksi sanoo. Koska mä alan nähä tollasia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä suotta. Toihan on kuulemma ihan normaalia kuten toi yksi sanoo. Koska mä alan nähä tollasia ?
Kantsii kyllä mennä silmälääkäriin!
- Anonyymi
Muistelen joskus lukeneeni, että olisivat jäänteitä vanhoista, ehkä vauva-aikaisista, verisuonista, mutta en nyt varmasti muista. Itsekin niitä näen.
- Anonyymi
Lisään vielä, että olen nähnyt niitä niin kauan, kuin muistan. Jo lapsuudessa niitä näin.
- Anonyymi
Lasiaisen samentumia ne.ovat. Joillekkin tulee. Eipä noille ole mitään tehtävissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838